Mixul de marketing pentru produsul caserolă

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 23 în total
Cuvinte : 57433
Mărime: 1.37MB (arhivat)
Publicat de: Edmond Militaru
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

Introducere

Caserolele, aşa cum le ştim astăzi, atât ca preparate cât şi ca vase, sunt invenţii relativ moderne. În alte forme ele există însă, probabil, de mai multe mii de ani. Gătitul în vase de pământ ars a fost comun majorităţii naţiunilor, încă din Antichitate, şi era specific zonelor rurale, unde în case ardea continuu un foc. Deşi termenul caserolă este unul occidental, folosirea vaselor de gătit similare este extrem de des întâlnit şi în Asia.

În present caserolele sunt folosite pentru a pastra produsele in frigider dar si pentru a încălzi produsele in cuptor cu microunde.

Firma noastră CassRo SRL este fondată pentru a acoperi dorințele clienților de inovație și calitate a produsului ”caserola”.

La fel ca și alte firme CassRo SRL urmărește:inovarea, creșterea vânzărilor, creșterea cotei de piață, profitabilitatea precum și asigurarea unei poziții de lider pe piața națională a caserolelor.

1.Mediul de marketing

Mediul de marketing este format din ansamblul agenţilor şi forţelor din afara întreprinderii care pot afecta modul în care aceasta îşi menţine sau îşi dezvoltă schimburile pe piaţă.

Analiza la nivel macromediu poate fi grupată in următoarele categorii de factori: factori demografici, factori geografici, factori politico- juridici și factori comportamentali.

a.Factori demografici

Sunt specifici populației aflată în zona de activitate a firmei și constituie principalul purtător direct al cererii. Indiferent de tipul pieței, factorul demografic are un impact semnificativ asupra instituției.

Indicatorii care specifică factorii demografici sunt: mărimea populației și tendințele sale, structura populației pe sexe și grupe de vârstă, rata natalității, ocupația etc. De exemplu, ocupația clientilui (student, pensionar etc.) determină mărimea vânzărilor de caserole.

b.Factori geografici

Acești factori reprezintă carecteristici de amplasare a produselor pe piață dupa anumite criterii, cum ar fi: regiunea, județul, mediul.

Un exemplu semnificativ îl reprezinta mediul (urban, rural) care influențiază in mod direct vînzarile.

c.Factori politico-juridici

Activitatea comercială a organizației este puternic afectate de mediul politic şi juridic. Mediul politic influenţa piaţa caserolelor ca și orice alt produs prin ansamblul normelor juridice şi reglemetărilor care privesc: calitatea produselor, siguranța produselor, protecţia consumatorilor. Aceste aspecte se reflectă, printre altele, și în următoarele prevederi legislative: legea numărul 26/1990 privind registrul comerțului, legea numărul 31/1990 privind societătile comerciale, legea numărul 11/1991 privind combaterea concurenței neloiale.

d.Factori comportamentali

Factorii coportamentali vizează direct organizația prin faptul că stilul de viață specific clienților are un rol decisiv în achiziționarea produsului. Cele mai importante segmente ale acestor factori care influențiază vînzarea de caserole sunt fidelitatea și prețul raportat la avantajele căutate.

2.1 Consumatorii

2.Analiza pieței

Piața caserolelor este formată din consumatori și non-consumatori.

Consumatori sunt in principal femeile căstorite , cu vârsta de peste 30 ani și familie formată din 3 sau mai mulți membri.

Non-consumatorii se împart în:

- non-consumatori absoluți: aici sunt incluse personae care din punct de vedere medical nu pot folosi prin faptul că au alergie la produsele de acest tip.

- non-consumatori relativi: aici putem include persoanele care nu dispun de resurse suficiente pentru achiziționarea unei caserole și persoane din mediul rural care sunt slab informate .

2.2 Segmentarea pieței

a.Criterii geografice

- clima: sezonul rece(toamnă-iarnă), sezonul cald(primăvară,vară);

- mediul: urban și rural

- mărimea localității (200000-500000 , peste 50000000).

Preview document

Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 1
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 2
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 3
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 4
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 5
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 6
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 7
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 8
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 9
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 10
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 11
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 12
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 13
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 14
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 15
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 16
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 17
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 18
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 19
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 20
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 21
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 22
Mixul de marketing pentru produsul caserolă - Pagina 23

Conținut arhivă zip

  • Mixul de Marketing Pentru Produsul Caserola.doc

Te-ar putea interesa și

Proiectarea produselor noi - înghețata cu iaurt și pere

1. DEFINIREA IDEII DE PRODUS NOU 1.1. Scurt istoric al firmei Secret Prod Activitatea firmei „Secret Prod” a început ca o afacere de familie...

Mix marketing înghețată

PLAN DE MARKETING PENTRU ÎNGHEȚATĂ În structura mixului de marketin se disting cei patru P, dintre care cel dintâi expus în proiectul ce urmează...

Alune - comportamentul consumatorului

1. Descrierea produsului Prima atestare documentarǎ a alunelor dateazǎ din secolul al XV-lea, când acestea sunt menţionate ca principalǎ sursǎ de...

Analiza comunicării de marketing pentru Amicii și Napoca

Cap 1. Elemente definitorii ale pietei inghetatei 1.1. Caracteristici generale - Capacitatea pietei Pe plan mondial se inregistreaza o tendinta...

Piața de ciuperci în Republica Moldova

1) Prezentare generala Ciupercarie de champignon albe , brune si pleurotus . Codul CAEN - 0113 cultivarea legumelor si a pepenilor, a...

Ai nevoie de altceva?