Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 3 fișiere: doc
Pagini : 31 în total
Cuvinte : 6409
Mărime: 206.43KB (arhivat)
Publicat de: Draga-Iulia Mușat
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Maxim Andrei

Cuprins

  1. 1. Introducere pag. 2
  2. 2. Configurarea Produsului pag. 3
  3. 2.1 Atribute pag. 3
  4. 2.2 Sistem de susţinere pag. 4
  5. 2.3 Diferenţierea mărcii pag. 6
  6. 3. Configurarea Preţului pag. 6
  7. 3.1 Strategia de preţ pag. 6
  8. 3.2 Nivelul preţului pag. 8
  9. 4. Configurarea Promovării pag. 8
  10. 4.1 Reclama pag. 8
  11. 4.2 Promovarea vânzărilor pag. 9
  12. 5. Configurarea distribuţiei pag. 10
  13. 5.1 Extinderea teritorială a distribuţiei pag. 10
  14. 5.2 Intensitatea reţelei de distribuţie şi structura canalelor pag. 11
  15. 6. Încheiere pag. 12

Extras din proiect

Hrană umedă pentru câini – SAMSON

1. Introducere

Industria de care se ocupă firma SAMSON este cea producătoare de hrană pentru câini. Firma a decis să lanseze în România un nou produs. Este vorba despre SAMSON – Hrană umedă pentru câini care conţine bucăţi mari de carne fiartă, înmuiată în sos.

Piaţa ţintă a produsului nostru este cea formată din iubitorii care nu ţin cont de preţ oricât ar fi de piperat, şi nici de cantitate (pot cumpăra produse scumpe în cantităţi mici dar şi mari), iau în considerare gusturile câinelui şi au pretenţia ca produsul să fie cât mai proaspăt şi uşor de manevrat şi depozitat. SAMSON, hrana umedă pentru câini este o delicatesă pentru aceştia, iar preţul nu este tocmai acceptabil pentru toate buzunarele. Cumpărătorii pot fi bătrânii cu o pensie consistentă sau persoanele cu dare de mână şi plini de iubire pentru animăluţul de companie.

Firmele concurente de pe piaţă sunt Friskies, Purina, Oscar, Dante, Univet, Casco, Cascopet, Bruno Pet Foods, Husse şi multe altele. Însă una singură are produsul care îl concureză pe al nostru: Oscar – Hrană umedă pentru câini. Diferenţa este că acest produs este de calitate inferioară şi se găseşte pe piaţă doar pe un singur sortiment: de porc pentru adult şi într-un lanţ de magazine: PLUS.

Tendinţele pieţei pe următorii 2-3 ani pentru SAMSON sunt destul de încurajatoare. Desigur, din păcate există şi posibilitatea ca unii clienţi să cumpere mai rar, mai puţin, sau deloc, din cauza preţului puţin mai ridicat sau a existenţei pe piaţă a unui produs asemănător cu al nostru şi la un preţ mai mic. Dar din optimism, sperăm ca vânzările produsului nostru SAMSON să fie din ce în ce mai mari şi să nu se termine niciodată!

2. Configurarea produsului

În urma cercetării de marketing realizate prin ancheta stradală, s-a ajuns la concluzia că 57% din persoanele chestionate cumpără hrană uscată, şi 43% cumpără hrană umedă.

Fig. 1: Tipul de hrană preferat

Avantajele căutate la hrana umedă pentru câini sunt multiple, de la miros şi formă, până la preţ şi preferinţa câinelui. Astfel a fost creat produsul Hrană umedă pentru câini.

2.1. Atribute

SAMSON – Hrană umedă pentru câini este un produs de calitate superioră ce conţine bucăţi mari de carne fiartă, înmuiată în sos şi are o greutate de 750 de grame.

Din toate răspunsurile primite în chestionare, a reieşit că pentru foarte mulţi respondenţi contează în primul rănd aroma, apoi preţul, ambalajul, marca, şi în cele din urmă reclama.

Fig. 2: Importanţa caracteristicilor produsului pentru consumatori

Pentru a satisface dorinţele consumatorilor, produsul a fost conceput în diferite sortimente: de pui, de vită, de porc sau de vânat, şi pe categorii de vârstă: junior şi adult.

Conţine numai ingrediente naturale: carne de pui 63%, supă de carne 28%, cartof 4%, afine 4%. Analiza nutriţională: Umiditate: 82%; Proteină brută: 6%; Grăsimi brute: 5%; Fibre brute: 1,2%; Cenuşă brută: 2%; Vitamina A: 200 mg/kg; Vitamina D3: 200 mg/kg; Vitamina E (α-tocoferol minim 91%): 5 mg/kg. Energia metabolizată la 100g de produs : 376 kJ (91kcal); Extract liber de azot (NFE) : 3,1 %; Cupru (ca sulfat de cupru): 2.5 mg/kg. Nu conţine arome, coloranţi sau conservanţi artificiali.

Doza zilnică recomandată: câte 400g la fiecare 6 kg greutate corporală a câinelui. Se serveşte la temperatura camerei.

Preview document

Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 1
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 2
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 3
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 4
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 5
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 6
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 7
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 8
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 9
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 10
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 11
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 12
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 13
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 14
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 15
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 16
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 17
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 18
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 19
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 20
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 21
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 22
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 23
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 24
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 25
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 26
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 27
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 28
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 29
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 30
Mixul de Marketing pentru Produsul Hrană Umedă pentru Câini - Samson - Pagina 31

Conținut arhivă zip

  • SAMSON Proiect 2.doc
  • Proiect marketing 1 SAMSON.doc
  • Mixul de Marketing pentru Produsul Hrana Umeda pentru Caini - Samson.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza de piață a produsului zahăr

1.Caracteristici generale ale pieţei 1.a) Scurt istoric al produsului Prima plantã care a furnizat omului materia primã pentru zahãrul...

Cercetare de marketing - cosmetică animală

I. CERCETAREA PIEȚEI Facem parte din departamentul de marketing al firmei S.C. 4 PET with LOVE S.R.L, care oferă servicii medicale și cosmetice...

Confecții și Accesorii pentru Câini de Rasă

REZUMAT INTRODUCTIV Produsul pentru care am avut de realizat mixul de marketing se numeşte confecţii şi accesorii pentru câini de rasă. Pentru a...

Tehnici de merchandising în magazinul Animax

Cap.1 Descrierea magazinului 1.1 Istoric Primul magazin ANIMAX (marcă înregistrată) a fost deschis de către compania PET PRODUCT (înființată în...

Hrană pentru animale

REZUMAT INTRODUCTIV Un animal este o mare responsabilitate. Este ca si cum ai creste un copil. El cere resurse, timp si energie. Este dependent de...

Magazin specializat. Farmacia veterinară - Animals joy

PREZENTARE GENERALA A MAGAZINULUI I. Prezentarea generala a magazinului 1.1 Istoric Infiintatã în anul 2008 firma „Animals Joy” îsi axeazã...

Lansarea pe piață a unui produs mâncare pentru câini

Produsele pentru care am realizat mixul de marketing sunt conserve, mâncare uscata si accesorii pentru câini. Pentru a realiza acest lucru am...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?