Motivatia Plecarii Studentilor in Strainatate dupa Terminarea Studiilor

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Stabilirea Scopului Ccercetarii 3
2. Stabilirea obiectivelor cercetarii 3
3. Stabilirea ipotezelor cercetarii 3
4. Alegerea metodei de cercetare 4
5. Dezvolatarea instrumentului de cercetare 4
6. Esantionarea 9 
7. Pretestarea 9
8. Procesarea si analiza datelor 9
9. Interpretarea rezultatelor anchetei 14
10. Concluzii 16


Extras din proiect Cum descarc?

1. Stabilirea Scopului Ccercetarii
Studiul de fata contine o gama larga de aspecte ce privesc intentiile si motivele care ii determina pe romani sa prefere munca in strainatate in favoarea celei din tara.
Scopul acestei cercetari de marketing este acela de a afla care ar putea fii solutiile pentru a putea stopa exodul tinerilor absolventi in afara granitelor Romaniei.
2. Stabilirea obiectivelor cercetarii
- Stabilirea elementelor care ii determina pe absolventi sa paraseasca tara
- Studierea imaginii tarii noastre in ochii studentilor 
- Stabilirea intensitatii dorintei de a pleca
- Determinarea studentilor ce prezinta intentia de a pleca in functie de sex , varsta si studii
- Stabilirea destinatiilor preferate si a conditiilor in care studentii intentioneaza sa plece
- Gasirea unei solutii pentru stoparea acestui fenomen
3. Stabilirea ipotezelor cercetarii
- Motivul principal pentru care studentii doresc sa paraseasca tara dupa absolvire il constituie obtinerea de venituri mai mari in comparatie cu cele pe care le-ar fii putut realiza in tara
- Conditiile sociale si economice ii determina pe studenti sa fie tentati sa aleaga un loc de munca in strainatate
- O alta cauza ar fii acest "miraj al occidentului" care se manifesta foarte mult in ultimii ani; poate fii considerat un "efect de turma"
- Alegerea studentilor de a muncii in afara este determinata de dorinta de a-si asigura un viitor stabil
- Studentii din ani terminali au o mai mare dorinta de a-si cauta de lucru in afara granitelor
4. Alegerea metodei de cercetare
Recoltarea informatiilor se va face prin metoda anchetei, ca forma structurata de comunicare tuturor subiectilor le este prezentat acelasi chestionar. 
5. Dezvolatarea instrumentului de cercetare
Toate cele 14 intrebari se adreseaza studentilor. Reusita unei anchete pe baza de sondaj depinde in mare masura de seriozitatea conceperii chestionarului, care trebuie sa inceapa cu precizarea foarte clara si detaliata a problemei de cercetat. Asadar trebuie sa existe o cunoastere prealabila a problematicii vizata de ancheta, eficienta instrumentului depinzand de corectitudinea acestor cunostinte.
Nu toate intrebarile dintr-un chestionar trebuie sa se adreseze tuturor persoanelor din esantion.Pentru realizarea chestionarului de fata s-au folosit intrebari deschise si inchise precum si sase scale distincte folosite in cercetarea de marketing.
Data si locul de desfasurare : chestionarul va fi aplicat studentilor de la facultatile din Iasi in perioada 22 mai - 25 mai 2007. Locul unde se va desfasura chestionarea va fi in statiile de autobuz precum si pe strada.
Chestionarele vor fi inmanate respondentilor folosindu-se urmatoarea formula introductiva: Buna ziua!


Fisiere in arhiva (1):

  • Motivatia Plecarii Studentilor in Strainatate dupa Terminarea Studiilor.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!