Observarea Comportamentului de Cumparare Iaurt

Extras din proiect Cum descarc?

1. SCOPUL CERCETARII
- Studiul comportamentului de cumparare pentru iaurt cu ajutorul metodei observare, in randul populatiei din Bucuresti, intre 14-65 ani.
2. STABILIREA OBIECTIVELOR CERCETARII
- marca aleasa
- tipul iaurtului in functie de continut( normal/ cu cereale/ cu fructe/ cu aroma de fructe/ cu vanilie si ciocolata) 
- tipul iaurtului in functie de continutul de grasime(extra  din lapte supus unei concentrari partiale cu 4% grasime/ gras cu 3.2% grasime/ slab  din lapte smantanit cu 0.1% grasime) 
- tipul iaurtului in functie de modul de obtinere(natural/ de baut/ crema iaurt/ kefir)
- tipul de lapte (lapte de vaca/ de oaie/ de bivolita/ de capra
- numarul de produse cumparate
- cantitate/produs 
- designul ambalajului (sticla/ cutie/ borcan)
- tipul ambalajului ( plastic/ tetrapak)
- timpul petrecut in fata raionului cu iaurturi
- intervalul de pret (mediu/ scazut/ ridicat)
- intervalul de timp necesar pentru a cumpara produsul
1. Determinarea numarului de marci comparate de persoana observata si identificarea acestora
2. Identificarea marcii/ marcilor cumparate de persoana observata
3. Determinarea tipului de iaurt ales in functie de continut
4. Determinarea tipuli de iaurt ales de persoana observata in functie de continutul de grasime
5. Determinarea tipului de iaurt ales de persoana observata in functie de modul de obtinere
6. Determinarea tipului de iaurt in functie de ingrediente
7. Stabilirea numarului de produse cumparate de persoana observata
8. Stabilirea cantitatii per produs aleasa 
9. Determinarea modului de ambalare a iaurtului cumparat in functie de materialul si designul ambalajului
10. Stabilirea timpului petrecut in fata raionului cu iaurturi in alegerea iaurtului
11. Stabilirea intervalului de pret in care se incadreaza iaurtul cumparat de persoana observata
3. FORMULAREA IPOTEZELOR PENTRU OBIECTIVELE STABILITE
1. Cei mai multi cumparatori de iaurt aleg Danone
2. 10% din cumparatori aleg marci de iaurt mai putin cunoscute, care nu beneficiaza de o promovare intensa
3. Tipul de iaurt cel mai des cumparat este cel de fructe
4. Iaurtul cu pulpa de fructe si cereale este ales de cumparatorii mai tineri, de pana la 40 ani
5. Mai ales cumparatorii de sex feminin aleg iaurtul dietetic sau cu un continut redus de grasime
6. Cel mai mult se cumpara iaurtul la gramaj redus 
7. Cel mai des se cumpara 4 iaurturi la 125 g si cel la 370 g
8. Cumparatorii aleg iaurtul in borcanele de plastic
9. Majoritatea cumparatorilor stiu ce tip de iaurt doresc in momentul in care se afla in fata raionului 
10. In privinta consumuluide iaurt, o pondere mai insemnata o detin persoanele de sex feminin
11. Pretul are o influenta scazuta asupra deciziei de cumparare, deoarece variaza foarte putin
4. DEFINIREA CONCEPTUALA SI OPERATIONALA A VARIABILELOR CERCETARII


Fisiere in arhiva (1):

  • Observarea Comportamentului de Cumparare Iaurt.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!