Opinii, Atitudini si Comportamente ale Populatiei Brasovene cu Privire la Serviciile de Design Interior

Cuprins proiect Cum descarc?

Justificarea si scopul cercetarii.pag. 2 
Capitolul 1. Definirea obiectivelor si ipotezelor cercetarii
1.1. Formularea ipotezelor generale si a ipotezelor statistice.pag. 3
1.2. Stabilirea obiectivelor cercetarii.pag.5
Capitolul 2. Proiectarea unei cercetari calitative realizate cu scopul de a clarifica o parte din aspectele problemei cercetate, de a formula corect si precis ipotezele cercetarii
2.1. Alegerea metodei de cercetare si justificarea alegerii acestei metode.pag.7
2.2. Realizarea ghidului de focus group.pag.9
2.3. Ghidul de focus grup.pag.11
Capitolul 3. Proiectarea si redactarea chestionarului
3.1. Chestionarul cercetarii.pag.17


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Tema cercetarii o constituie aflarea opiniilor, atitudinilor si comportamentelor brasovenilor in legatura cu serviciile de design interior oferite de catre firmele specializate.
O casa in care sa te simti cu adevarat bine sau un birou in care sa lucrezi cu placere sunt necesitati ale timpului prezent. Avem nevoie de confort, dar si de o ambianta relaxanta si primitoare. Designul de interior se refera la aceasta ambianta si la toate elementele care o compun: piese de mobilier, obiecte de uz casnic dau decorative, corpuri de iluminat. Sa nu uitam importanta legaturilor create intre aceste elemente, felul in care ele se influenteaza reciproc si se pun in valoare.
Fiecare spatiu, fiecare colt al casei este de fapt un mic univers si reflecta o parte din modul de viata si personalitatea noastra. Chiar si obiectelor utilitare sau decorative le putem da o nota personala. Important e sa stim ce si cum sa alegem din multitudinea de oferte existente in materie de design interior. Beneficiind de ajutor specializat, nimic nu este lasat la intamplare, detaliile sunt atent studiate si rezolvate pentru pastrarea echilibrului intregului ansamblu.
Multi dintre noi isi doresc un interior confortabil si la fel de modern ca cel vazut intr-o revista la moda, dar, atunci cand incercam sa-l aducem in propria casa nu tinem seama de cele mai elementare conditii: dimensiunile incaperii, lumina naturala care poate favoriza sau nu, culorile din amenajarea noastra. Totusi, solutia exista: un decorator caruia sa-i impartasim dorintele noastre legate de amenajarea la care visam, ne poate salva si, deseori, poate transforma spatii neprimitoare, lipsite de personalitate, intr-unele cu care sa ne mandrim, demne de orice revista de specialitate.
Scopul aceastei cercetari de marketing este de a afla opiniile, atitudinile si comportamentul brasovenilor cu privire la serviciile de design interior, dorim sa cunoastem asteptarile consumatorilor privind calitatea si completitudinea informatiilor furnizate de firmele de design interior si masura in care comsumatorii ar apela la aceste servicii de design interior in cazul unor reamenajari a diferitelor spatii. 
Capitolul 1. Definirea obiectivelor si ipotezelor cercetarii
1.1 Formularea ipotezelor generale si ipotezelor statistice
Ipoteze generale :
- Majoritatea brasovenilor detin o locuinta proprie.
- Cei mai multi brasoveni cunosc notiunea de designul interior.
- Utilizarea serviciilor de design interior reprezinta pentru brasoveni o solutie de a realiza o reamenajare calitativa a spatiului in care locuiesc.
- Serviciile de design interior reprezinta o noua atractie pentru brasoveni
- Exista un segment al brasovenilor care au apelat la serviciile unei firme de design interior.
- Multi brasoveni considera ca ar avea nevoie de serviciile unei firme de design interior pentru reamenajarea locuintei lor.
- Exista in segment al brasovenilor care pun calitatea serviciilor de design interior inaintea pretului in cazul unei reamenajari.
- Lipsa veniturilor este principalul motiv pentru care nu toata lumea apeleaza la serviciile unei firme de design interior
Ipoteze statistice :
H0 : Mai mult de 70 % din familiile brasovene detin un imobil propriu 
H1 : Mai putin de 70 % din familiile brasovene detin un imobil propriu
H0 : Cel mult 20 % din populatia Brasovului au apelat la serviciile unei firme de design interior 
H1 : Mai mult de 20 % din populatia Brasovului au apelat la serviciile unei firme de design interior 
H0 : Peste 70 % din brasovenii chestionati au afirmat ca in viitor vor apela la serviciile unei firme de design interior
H1 : Sub 70 % din brasovenii chestionati au afirmat ca in viitor vor apela la serviciile unei firme de design interior
H0 : Nu exista diferente semnificative pe grupe constituite din barbati si femei in ceea ce priveste opinia cu privire la calitatea serviciilor de design interior
H1 :Exista diferente semnificative pe grupe constituite din barbati si femei in ceea ce priveste opinia cu privire la calitatea serviciilor de design interior


Fisiere in arhiva (1):

  • Opinii, Atitudini si Comportamente ale Populatiei Brasovene cu Privire la Serviciile de Design Interior.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!