Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu

Proiect
6/10 (4 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 2721
Mărime: 846.33KB (arhivat)
Publicat de: Constantina Duma
Puncte necesare: 7
ASE, Management, Anul I Documentul prezinta o analiza din punct de vedere al organizarii activitatii de marketing a unei societati comerciale de distributie...

Extras din proiect

S.C. Boema Prest S.A se dovedeste a fi cel mai mare distribuitor al produselor de larg consum de pe raza judetului Sibiu. Firma a crescut de la un an la altul, dezvoltându-si un sistem profesionist de distributie, folosind atât cunostinte proprii cât si know-how obtinut de la firmele producatoare cu care a intrat an contact.

Sistemul de distributie, ca de altfel, întreaga activitate desfasurata de catre firma, se bazeaza pe performanta si pe lucrul în echipa.

Pe plan local S.C. Boema Prest S.A are o contributie majora la bugetul local: prin crearea permanenta de noi locuri de munca, prin achitarea tuturor datoriilor catre bugetul de stat, etc., iar politica firmei impune livrarea marfurilor exclusive prin factura (pe baza de comanda ferma).

S.C. Boema Prest S.A Sibiu si-a început activitatea de distributie a produselor de larg consum de marca în luna iunie 1994, la început destul de timid, tinând cont de faptul ca numarul angajatilor era atunci de numai 15, firma dispunând la acea data de un singur depozit cu o suprafata de 700 mp, iar parcul auto era constituit din numai 15 masini. Primul furnizor a fost Kraft Jacobs Suchard. Ca urmare a investitiilor facute în urmatorii ani, a îmbunatatirii organizarii activitatii si atragerii de noi furnizori, evolutia firmei a fost una spectaculoasa, deoarece au fost deschise punct de lucru, atât în judet, mai precis în Medias (1997), dar si în Deva (1998), Alba-Iulia (1999), Târgu-Mures (2001). Cifra de afaceri, dar si numarul de angajati a crescut de la an la an, ajungând în prezent la 225 de angajati si la o cifra de afaceri de 750 miliarde lei.

Succesul se datoreaza faptului ca oferta de produse este extrem de variata, produsele distribuite sunt prezente pe piata, si beneficiaza de o reclama puternica în mass-media, apartinând unor furnizori cunoscuti atât în tara cât si în strainatate. Renumele, calitatea si pretul acestora s-au dovedit a fi decisive în atragerea spre cumparare si satisfacerea într-o masura din ce în ce mai mare a nevoilor si necesitatilor consumatorilor.

Preview document

Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 1
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 2
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 3
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 4
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 5
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 6
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 7
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 8
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 9
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 10
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 11
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 12
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 13
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 14
Organizarea activității de marketing a Boema Prest Sibiu - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Organizarea Activitatii de Marketing a Boema Prest Sibiu.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?