Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA

Proiect
9/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 105 în total
Cuvinte : 47916
Mărime: 760.75KB (arhivat)
Publicat de: Luca Nae Negrea
Puncte necesare: 10

Cuprins

  1. 1.Promovarea în cadrul strategiei de marketing a firmei
  2. 1.1.Delimitări conceptuale ale strategiei de marketing 9
  3. 1.1.1.Definirea şi rolul strategiei în asigurarea succesului întreprinderii 9
  4. 1.1.2.Tipologia strategiilor organizaţiei 10
  5. 1.2.Conţinutul şi importanţa strategiilor de marketing a întreprinderii 13
  6. 1.3.Elaborarea strategiei de marketing a întreprinderii 14
  7. 1.3.1.Analiza informaţiilor 14
  8. 1.3.2.Stabilirea obiectivelor strategiei promoţionale 15
  9. 1.3.3.Fundamentarea bugetului activităţii promoţionale 16
  10. 1.3.4.Elaborarea mix-ului promoţional 18
  11. 1.3.5.Derularea programului, testarea, controlul şi evaluarea activităţii promoţionale 18
  12. 1.4.Elementele mixului de marketing 21
  13. 1.4.1.Produsul 21
  14. 1.4.2.Preţul 24
  15. 1.4.3.Distribuţia 26
  16. 1.4.4.Promovarea 29
  17. 2.Elaborarea unei campanii de promovare a produsului
  18. 2.1.Etapele elaborării campaniei de promovare 31
  19. 2.2.Tehnici şi instrumente utilizate în activitatea de promovare 34
  20. 2.2.1.Publicitatea 34
  21. 2.2.1.1.Tipologia activităţilor publicitare 35
  22. 2.2.1.2.Obiectivele activităţii publicitare 38
  23. 2.2.1.3.Particularităţile mesajului publicitar 39
  24. 2.2.1.4.Suporturi utilizate în activitatea de publicitate 42
  25. 2.2.2.Promovarea vânzărilor 49
  26. 2.2.2.1.Conţinutul şi obiectivele activităţii de promovare a vânzărilor 49
  27. 2.2.2.2.Tehnicile utilizate în promovarea vânzărilor 50
  28. 2.2.3.Relaţii publice 57
  29. 2.2.3.1.Conţinutul şi particularităţile relaţiilor publice 57
  30. 2.2.3.2.Obiectivele activităţii de relaţii publice 61
  31. 2.2.3.3.Tehnici şi instrumente utilizate în relaţiile publice 63
  32. 2.2.4.Forţa de vânzare 64
  33. 2.2.4.1.Delimitări conceptuale privind forţa de vânzare 64
  34. 2.2.4.2.Obiectivele forţei de vânzare 65
  35. 2.2.4.3.Etapele procesului de vânzare 67
  36. 2.2.5.Alte forme de promovare 69
  37. 2.2.5.1.Promovarea prin târguri şi expoziţii 69
  38. 2.2.5.2.Promovarea prin marcă 74
  39. 2.2.5.3.Promovarea prin ambalaj 76
  40. 2.2.5.4.Promovarea prin service 77
  41. 2.2.5.5.Sponsorizarea 78
  42. 3.Fundamentarea şi implementarea campaniei de promovare „Combinaţie de distracţie” pentru produsul PEPSI TWIST prin S.C. Quadrant Amroq Beverages România S.A.
  43. 3.1.Prezentarea generală a societăţii 79
  44. 3.1.1.Prezentarea generală a companiei transnaţionale PEPSICO 79
  45. 3.1.2.Pepsi Cola Inc. în România prin Quadrant Amroq Beverages 82
  46. 3.2.Analiza mediului de marketing pentru firma Quadrant Amroq Beverages România S.A 84
  47. 3.2.1.Mediul intern 84
  48. 3.2.2.Mediul extern 85
  49. 3.2.2.1.Partenerii de afaceri 85
  50. 3.2.2.2.Relaţiile concurenţiale 86
  51. 3.3.Situaţia economico-financiară a firmei Quadrant Amroq Beverages în perioada 2005-2007 89
  52. 3.4.Analiza SWOT 92
  53. 3.5.Campania de promovare "Combinaţie de distracţie!" pentru produsul Pepsi Twist prin S.C. Quadrant Amroq România S.A 83
  54. Concluzii şi propuneri 101
  55. Anexe 105
  56. Bibliografie 113

Extras din proiect

Capitolul 1

Promovarea în cadrul strategiei de marketing a firmei

1.1. Delimitări conceptuale ale strategiei de marketing

1.1.1. Definirea şi rolul strategiei în asigurarea succesului întreprinderii

Strategia reprezintă finalitatea unui demers strategic prin care se identifică obiective, mijloace şi resurse, astfel încât firma să-şi realizeze scopurile existenţiale.

În general o strategie poate fi definită ca un ansamblu de decizii care se referă la anticiparea evoluţiei unui mediu incert, la alegerea mijloacelor de acţiune şi la articularea necesarului de resurse în vederea atingerii unor obiective. Deci o strategie se va concretiza în:

- definirea domeniilor de activitate;

- definirea obiectivelor;

- definirea mijloacelor (politicilor) pentru atingerea obiectivelor.

Esenţa elaborării strategiei concurenţiale constă în raportarea firmei la mediul în care îşi desfăşoară activitatea. Pentru o firmă interesează domeniul(sectorul) de activitate în care aceasta concurează. În general un sector de activitate este alcătuit dintr-un grup de firme care realizează produse ce se pot substitui între ele. Bineînţeles că gradul de substituire, raportat la produse, trebuie să fie considerabil, procesele (de producţie) să fie asemănătoare şi grupul de firme să activeze pe aceeaşi piaţă (geografică).

Structura unui sector de activitate are o puternică influenţă în stabilirea regulilor concurenţiale, ca şi în elaborarea strategiei firmei. Obiectivul strategiei concurenţiale a unei unităţi de activitate dintr-un anumit sector, constă în găsirea celei mai bune poziţii prin care firma să se apere de forţele concurenţiale sau să le influenţeze în favoarea sa. (a nu se confunda cea mai bună poziţie cu poziţia de lider)

M. Porter a definit cinci forţe concurenţiale :

- furnizorii, prin puterea lor de negociere;

- cumpărătorii, prin puterea lor de negociere;

- produsele şi serviciile substituente, prin ameninţarea pe care o produc firmelor concurente;

- rivalitatea dintre firmele existente;

- ameninţarea venită din partea noilor intraţi.

Pentru a determina puterea forţelor concurenţiale, adică rentabilitatea unui anumit sector de activitate, trebuie identificate trăsăturile structurale de bază ale sectorului de activitate. Rolul analizei structurii sectoriale este acela de a identifica trăsăturile economice şi tehnologice fundamentale ale unui sector de activitate, trăsături care stau la baza elaborării strategiei concurenţiale. Cunoaşterea structurii sectorului de activitate constituie punctul de plecare în analiza strategică.

O strategie concurenţială eficientă presupune efectuarea unor acţiuni ofensive sau defensive pentru situarea firmei pe o poziţie prin care să se apere de acţiunile celor cinci forţe concurenţiale. Aceasta implică următoarele abordări:

- poziţionarea firmei astfel încât atuurile sale să-i permită cea mai bună apărare în raport cu forţele concurenţiale;

- influenţarea echilibrului dintre forţele concurente prin întreprinderea unor acţiuni strategice care să îmbunătăţească poziţia relativă a firmei;

- intuirea înaintea rivalilor, a modificărilor echilibrului concurenţial prin alegerea unor strategii adecvate.

Cheia elaborării strategiei concurenţiale constă în analiza profundă a fiecărei forţe concurenţiale, definite ca surse de presiune concurenţială, deoarece puterea colectivă a celor cinci forţe “presează” pe întregul sector de activitate. Cunoaşterea surselor de presiune concurenţială va permite evidenţierea atuurilor şi a slăbiciunilor firmei, întărirea poziţiei sale în sectorul respectiv de activitate, clarificarea domeniilor în care transformările strategice vor da cele mai bune rezultate şi identificarea domeniilor în care tendinţele de evoluţie a sectorului de activitate vor da naştere la cele mai semnificative ocazii sau ameninţări.

1.1.2. Tipologia strategiilor organizaţiei

Strategiile promoţionale utilizate în activitatea promoţională sunt numeroase, ele putând fi clasificate după mai multe criterii şi îmbinate în cadrul mix-ului de marketing în funcţie de obiectivele urmărite, contribuind astfel la crearea şi păstrarea unei anumite imagini a firmei sau a produsului, la fidelizarea cumpărătorilor efectivi sau la trezirea interesului cumpărătorilor potenţiali.

C. Florescu împarte strategiile promoţionale după următoarele criterii :

- obiectivele globale ale activităţii promoţionale ;

- modul de desfăşurare în timp ;

- rolul activităţii promoţionale ;

- poziţia faţă de structura pieţei ;

- sediul activităţii promoţionale.

În funcţie de aceste criterii vor fi formulate variante strategice specifice aşa cum reiese din figura 1.1.

Astfel, în cazul în care se au în vedere obiectivele urmărite în cadrul activităţii promoţionale, firma poate opta pentru orientarea eforturilor în direcţia:

- promovării imaginii sale globale în cadrul mediului extern al pieţei;

- promovării exclusive a imaginii;

- strategiei de extindere a imaginii.

În cadrul strategiei de extindere a imaginii, firma, sub denumirea unei mărci cunoscute şi consolidate pe piaţă, poate oferi şi alte produse sau servicii, sperând ca şi acestea să se bucure de prestigiul câştigat de marca deja existentă. Variantele menţionate pot servi, în continuare, pentru crearea unor strategii derivate, cum ar fi:

- strategii de informare în cadrul pieţei ;

- strategii de stimulare a cererii ;

- strategii de diferenţiere a ofertei ;

- strategii de stabilizare a vânzărilor, etc.

Preview document

Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 1
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 2
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 3
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 4
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 5
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 6
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 7
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 8
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 9
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 10
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 11
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 12
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 13
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 14
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 15
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 16
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 17
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 18
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 19
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 20
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 21
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 22
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 23
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 24
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 25
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 26
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 27
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 28
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 29
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 30
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 31
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 32
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 33
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 34
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 35
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 36
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 37
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 38
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 39
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 40
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 41
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 42
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 43
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 44
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 45
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 46
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 47
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 48
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 49
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 50
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 51
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 52
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 53
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 54
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 55
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 56
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 57
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 58
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 59
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 60
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 61
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 62
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 63
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 64
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 65
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 66
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 67
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 68
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 69
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 70
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 71
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 72
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 73
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 74
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 75
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 76
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 77
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 78
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 79
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 80
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 81
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 82
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 83
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 84
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 85
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 86
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 87
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 88
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 89
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 90
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 91
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 92
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 93
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 94
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 95
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 96
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 97
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 98
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 99
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 100
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 101
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 102
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 103
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 104
Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA - Pagina 105

Conținut arhivă zip

  • Organizarea unei Campanii de Promovare a Produselor pe Exemplul SC Quadrant Amroq Beverages Romnia SA.doc

Alții au mai descărcat și

Elaborarea strategiei de promovare pentru produsul Heineken la S.C Heineken România S.A

În prezent, noţiunea de turbulenţă, invocată în literatura consacrată marketingului modern, relevă mai mult ca niciodată condiţiile actuale în care...

Managementul relațiilor cu clienții în sistemul financiar-bancar - Necesitate în contextul crizei economice

INTRODUCERE În pragul secolului XXI, managementul planificat și conștient al relațiilor cu clienții devine din ce în ce mai des o problemă...

Studiu privind efectele campaniilor publicitare - campanie publicitară Vodafone Ai Bani de Dat

. CONCEPTE ÎN CAMPANIILE PUBLICITARE 1.1. PUBLICITATEA 1.1.1. Conceptul de publicitate Conceptul publicitate creează o serie de confuzii în...

Promovarea PepsiCo Inc. cu Ajutorul Social Media

Introducere Motivaţia acestei teme constă în faptul că în ultimii 2-3 ani am observat o explozie a social media, atât la nivel global, cât şi la...

Marketing Bancar

Introducere Acestă lucrare prezintă caracteristicile sistemului bancar românesc precum şi noţiunile generale atât ale produselor cât şi ale...

Campania de publicitate la produsul Silva

Capitolul I Promovarea şi procesul comunicării 1.1. PROMOVAREA ŞI PROCESUL COMUNICĂRII Desfăsurarea unei activităţi de marketing moderne...

Strategii de Promovare a Produselor în Cadrul SC Edildue SRL

CAPITOLUL I STRATEGIILE DE MARKETING Definire, utilitate - strategiile de marketing sunt metode care ajuta la atingerea obiectivelor de...

Campanie de lobby Salubris Iași

1. Campania de Lobby – generalităţi “ Lobby" şi “a face lobby" înseamnă, fiecare în parte, să încerci prin contacte cu, sau determinâdu-i pe alţii...

Ai nevoie de altceva?