Organizarea unei Campanii de Promovare pentru Parfumul Essence

Cuprins proiect Cum descarc?

INTRODUCERE 3
Cap. I. ANALIZA EXPLOATATORIE 4
Cap. II. PLANUL DE MARKETING 9
II.1.PREZENTAREA PRODUSULUI 9
II.2. IDENTIFICAREA SI ANALIZA PIETEI TINTEI CAMPANIEI PROMOTIONALE 10
II.3. PLANUL CAMPANIEI DE PROMOVARE 11
BIBLIOGRAFIE 18


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
Acest proiect are in vedere lansarea pe piata a unui nou produs a firmei "L'Oreal" si realizarea unei campanii de promovare in randul publicului tinta. 
Motivul pentru care am ales promovarea acestui produs il constituie unicitatea lui pe piata Uniunii Europene si nu numai.
Introducerea pe piata romaneasca a unui astfel de produs ,reprezinta un avantaj atat pentru cei care il comercializeaza cat si pentru utilizatori,deoarece acest produs pune in evidenta gusturile proprii si reprezinta in totalitate creatia clientului 
Un alt punct forte al acestui produs ar fi modul de comercializare al acestuia,intrucat clientul este implicat direct in producerea parfumului dorit si obtinerea unui miros unicat. 
Cap. I. ANALIZA EXPLOATATORIE
Parfumurile au fascinat dintotdeauna, fiind considerate nu doar un lux necesar, ci si un simbol al civilizatiei, o arta ai carei maestri erau respectati si aproape temuti, fiind vazuti in Antichitate ca detinatori ai tainelor zeilor, iar mai apoi, in Evul Mediu, devenind nu doar parfumieri, ci si alchimisti si magi. Epoca moderna si contemporana ii transforma pe parfumieri in specialisti foarte cautati si "vanati" de marile case producatoare, un adevarat profesionist fiind foarte greu de pregatit si pastrat, intr-o lume in care concurenta este deosebit de puternica.
Un tanar chimist francez pe nume Eugene Schuller a inventat vopseaua de par,in 1907,aceasta numindu-se"Aureole".
Astfel, incepe istoria L'Oreal. Eugene Schuller, creeaza si produce propriile sale produse care erau vandute in saloanele de infrumusetare din Paris din acea vreme.Doi ani mai tarziu Schuller a inregistrat compania sa sub numele de "Societatea Franceza de Vopsea Inofensiva pentru Par",viitoarea firma L'Oreal.
Principiile dupa care se ghida compania lui Schuller sunt aceleasi principii ale firmei L'Oreal din ziua de azi, si anume cercetare si inovare in interesul frumusetii.
In anul 1920 compania lui Schuller avea 3 chimisti, in anul 1950 echipa de cercetare a companiei numara 100 de chimisti iar in prezent numarul lor este peste 2000.
Dupa cinci ani de cand Eugene Schuller a creat produsele pentru colorarea parului, a inceput sa exporte produsele in 3 tari din Europa, si anume - Olanda, Austria si Italia.
Cativa ani mai tarziu prin intermediul agentilor pe care firma ii avea in lume produsele acesteia au fost introduse si pe pietele din SUA, America de Sud, Rusia si Orientul Indepartat.Azi Grupul L'Oreal este prezent peste tot in lume prin intermediul sucursalelor si filialelor pe care le are in lume.
L'Oreal a inceput cu produse pentru colorarea parului, dar in anul 1934 L'Oreal a inceput sa puna la dispozitia consumatorilor si produse pentru curatarea si infrumusetarea tenului.
Grupul L'Oreal cuprinde peste 500 de brand-uri si mai mult de 2000 de produse care fac parte din industria frumusetii, cum ar fi: vopsea de par, produse de styling, produse pentru ingrijirea corpului, produse de parfumerie, cosmetice etc.
Produsele L'Oreal pot fi gasite in saloanele de infrumusetare si parfumerii pana la supermarketuri si hipermarketuri.
Comunicarea este cuvantul cheie in istoria Grupului L'Oreal. Atunci cand publicitatea era inca la inceput L'Oreal a inceput sa-si faca cunoscut numele prin postere promotionale, care sunt faimoase si in ziua de azi, realizate de graficieni ca Loupot, Colin, Sanvignat care au ajutat firma L'Oreal sa-si puna in atentia consumatorilor produsele pe care le producea.
In anul 1933 Schuller a deschis primul magazin al companiei L'Oreal care s-a numit Votre Beaute, un magazin care era devotat femeilor.
In anul 1950 cand a aparut publicitatea prin intermediul filmului, L'Oreal a profitat de aceasta oportunitate si a debutat in aceasta forma de publicitate cu o companie pentru Ambre Solaire, produs care a fost reintrodus pe piata dupa cel de-al doilea razboi mondial.Trei ani mai tarziu firma L'Oreal castiga primul premiu Oscar pentru publicitate.
Cotat la bursa din 1994, Grupul dirijat de 10 ani de catre Lindsay Owen-Jones, este apreciat de investitori pentru capacitatea sa de reactie la crize si realizarile sale.In 1998 Grupul ocupa locul 3 la Bursa din Paris(capitalizarea la bursa fiind de 273 miliarde franci francezi).
In 2002 Grupul a continuat sa se extinda in afara Europei si in America de Nord.Pentru a face posibil acest lucru, in fiecare zona s-au concentrat, extins si specializat capacitati de productie.
o AMERICA LATINA - odata cu inchiderea fabricii din Argentina, productia s-a concentrat in Brazilia;
o AFRICA - In Africa de Sud, fabrica L'Oreal s-a inchis, iar Carson s-a reorganizat, devenind centrul de productie SOFTSHEEN CARSON pentru Africa si Europa;
o EUROPA DE EST - Capacitatea fabricii din Polonia s-a dublat, pentru asigurarea pietelor Rusiei si Europei de Est;
o ASIA PACIFIC - Fabrica Suzhou a devenit cel mai mare centru de productie pentru Asia.Fabrica din Australia s-a inchis, datorita preturilor mari ale materiei prime.
De cand a fost fondat in 1907 de catre chimistul francez Eugene Schuller, Grupul L'Oreal a continuat sa investeasca in cercetarea cosmeticelor cu un singur scop: de a imbunatati calitatea si eficacitatea produselor lor cu ajutorul inovatiei stiintifice. In fiecare an Grupul L'Oreal aloca 3% din profit pentru cercetare si dezvoltare.
Laboratoarele din Franta, S.U.A. si Japonia angajeaza in jur de 2800 de oameni de stiinta si personal din aproximativ 30 discipline: chimie, biologie, fizica, medicina, toxicologie.
L'Oreal este liderul global in cosmetica si frumusete, un sector in care inovatia in domeniul modei, produselor si ambalajelor creeaza continuu schimbari in concurenta globala a pietelor brand-urilor. Este un nume cunoscut in toate colturile lumii care nu are egal in lumea frumusetii.
Prezenta in 120 de tari,L'Oreal Paris se bazeaza pe o singura filozofie:aceea de a inova si a oferi un produs cat mai eficient si la un pret foarte bun. Aceasta filozofie a fost practicata de la inceputurile companiei.Este de asemenea un nume ce straluceste prin diversitatea sa, prin bine-cunoscutele fete din toata lumea: Claudia Schiffer, Ging Li, Heather Locklear, Milla Jovovich, Diana Hayden.
"L'Oreal pentru ca merit!" este simbolul sinergiei dintre produsele superioare si personalitati impunatoare. Este un mesaj care valorifica femeia pe intregul glob. Mai presus de orice, in spatele acestei afirmatii se afla angajamentul companiei, care, prin marcile sale variate, glorifica frumusetea femeii.
Cresterea vanzarilor, combinata cu stimulente mult imbunatatite au adus o crestere dubla a profitului, pentru al 18-lea an consecutiv.
In ceea ce priveste inovatia, bugetul pentru cercetare a crescut substantial, marcile au luat un numar mare de initiative privind produsele, care s-au dovedit a fi de mare succes(L'OREAL PARIS, GARNIER Skin Naturals line, Oligo 25, Vichy, Majirouge Mix + vopselele L'OREAL PROFESSIONAL, rujurile Water Shine Diamonds de la MAYBELLINE, tuburile cu arome de fructe de la LANCOME, Polo Blue - RALPH LAUREN si Sensi fragrance de la GIORGIO ARMANI) si au contribuit la cresterea dinamica a vanzarilor, intr-un mediu de afaceri mai dificil.
In 1998, compania a profitat de un efect pozitiv al cresterii cu 1,2% datorita consolidarii unor noi filiale din Europa de Vest si America de Nord.
In 1999,L'Oreal a beneficiat de asemenea de un efect pozitiv de 0,4% datorita consolidarii filialelor cosmetice si dermatologice de pe continentul american.
Este necesar de subliniat acordul semnat in martie 1999 cu firma japoneza Kose care detinea monopolul pe piata marcii Maybelline. Grupul dispune de asemenea de drepturi pe aceasta piata care ocupa o pozitie importanta pe piata machiajelor ce distribuie produsele in Statele Unite.


Fisiere in arhiva (1):

  • Organizarea unei Campanii de Promovare pentru Parfumul Essence.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!