Proiecte pentru domeniul Marketing

doc

Piata Apelor Minerale

Piata apelor minerale 1. Aria pietei Cu o veche traditie in cadrul imbutelierii si consumului de apa minerala, incepand din 1850 cu cea mai veche marca Borsec, Romania cunoaste o evolutiei pietei similara cu cele din statele europene. Conform studiilor de piata efectuate, consumul de apa minerala din 2007 este mai ridicat decat in anii precedenti, atat din punct de vedere cantitativ cat si valoric,factor principal fiind canicula. Comparand insa nivelul de consum inregistrat in Romania cu alte state, rezulta ca potentialul de dezvoltare a pietei locale ramane considerabil. Cu un maximum de... vezi detalii

doc

Analiza Ocaziilor de Piata

INTRODUCERE Ca disciplina, marketingul isi revizuieste premisele, conceptele, metodologia si sistemele, in scopul luarii celor mai potrivite decizii in sfera afacerilor. Cei care lucreaza in acest domeniu trebuie sa stie cand sa opteze pentru o piata mare si cand pentru un segment al acesteia, cand sa lanseze sortimente noi sau doar sa extinda forma celor existente, cand sa incurajeze si cand sa opreasca distribuirea unui produs, cand sa protejeze piata interna si cand sa patrunda agresiv pe cea externa, cand sa diversifice avantajele ofertei si cand sa reduca pretul, cand sa mareasca si ... vezi detalii

doc

Plan de Marketing pentru Produsul - Palete de Tenis de Masa

Rezumat introductiv Produsul nostru evidentiaza perspectivele de dezvoltare ale firmei "All Sport" si activitatea departamentului de marketing din cadrul acesteia. "All Sport" este o firma cunoscuta consumatorilor din Iasi prin activitatea sa in producerea si distribuirea de palete de tenis de masa. Vom analiza mixul de marketing pe care il stabileste firma si directia de urmat pentru cucerirea unei cote de piata cat mai mari pe piata paletelor de tenis de masa, atat in judetul Iasi cat si in intreaga tara.Strategia de marketing are in vedere cele patru elemente esenti... vezi detalii

doc

Sisteme de Distributie si Logistica la Mercedes - Benz

Capitolul 1. Prezentarea firmei 3 Date de identificare 3 Oferta firmei 3 Analiza mediului firmei 5 Micromediul 5 Macromediul 8 Analiza SWOT 10 Capitolul 2. Analiza si evaluarea operatiunilor logistice 12 Procesul de cumparare 12 Analiza activitatilor de transport 13 Evaluarea procesului de stocare 16 Depozitarea marfurilor 17 Organizarea activitatilor logistice ale firmei 18 Analiza nivelului de servire 20 Capitolul 3. Program de crestere a eficientei activitatilor logistice 23 Concluzii 26 Bibiografie 27 Capitolul 1. Prezentarea firmei Date de identificare Mercedes-Benz ... vezi detalii

docx

Relatia dintre Increderea Consumatorului, Preturile de Producator si Vanzarile Retail din Zona Euro

1. Introducere In anul 2009, in Statele Unite ale Americii, s-a declansat criza economica, datorita falimentului a unor gigantic din domeniul financiar. Rand pe rand, firme cu renume sau firme mai mici le-au urmat inspre faliment. Datorita globalizarii ce isi pusese deja amprenta pe felul cum erau derulate afacerile in mediul international, dar si datorita economiilor comune a mai multor tari (diferite aliante economice) aceasta criza, ce parea doar a SUA, a afectat imediat toate tarile mari si mici. Una dintre zonele greu afectate a fost zona Euro. Asadar, declansarea crizei mondiale a ... vezi detalii

doc

Avantajul Concurential Durabil la SC Alpha SRL

INTRODUCERE Crearea unei unitati hoteliere este un lucru destul de dificil, de asemenea si dezvoltarea unei unitatii hoteliere este dificila deoarece necesita timp, un departament de marketing serios si personal competent. In ultima perioada se observa o stagnare a acestei piete: piata serviciilor hoteliere. In sezonul estival 2006, gradul de ocupare al litoralului a fost de 38 %. Un procent ingrijorator daca se tine seama de ultimele tendinte ale consumatorilor. Procentul persoanelor de varsta a treia a crescut, deoarece se observa o tendinta de imbatranire a populatiei. In general persoa... vezi detalii

docx

Marketing - Salata de Fructe Afrodisiace NuTi

1. Scurt istoric In acest proiect am ales sa propunem un nou produs care este creat prin intermediul firmei SC. Sardes Trade & Industry SRL. In momentul actual aceasta firma comercializeaza semiconserve din peste si legume, diverse salate din peste cu maioneza, salate din legume cu maioneza, peste afumat marinat prajit. In tabelul 1.1 sunt prezentate informatii despre intrerpinderea SC. Sardes Trade & Industry SRL: Nume itrerpindere An infiintare Cifra de afaceri[euro] Cota de piata[%] SC. Sardes Trade & Industry SRL 1999 1233054 25 Tabel 1.1 Informatii SC. Sardes Trade &... vezi detalii

doc, pdf, ppt, xls

Raport de Cercetare Cantitativa - Serbet Sweet Taste

1. Analiza preferintelor cu privire la mediul on-line. Marketingul este de neconceput fara un flux continuu si sistematic de informatii cu privire la mediul intern si extern al firmei; de asemenea are in vedere dinamica relatiilor cu exteriorul. Informatia este o conditie necesara pentru realizarea activitatilor in mod eficient si pentru integrarea si adaptabilitatea firmei la cerintele consumatorilor nostri. In acest sens ne propunem implementarea unor actiuni bazate pe date reale ale pietei, avand la baza o viziune de cercetare de marketing cat mai obiectiva. 2. Problema decizionala P... vezi detalii

doc

Elaborarea si Operationalizarea Programului Cercetarii de Marketing

Faza preliminara a cercetarii 1. Identificarea problemei si stabilirea scopului cercetarii 2. Stabilirea obiectivelor, ipotezelor si a variabilelor cercetarii 3. Definirea colectivitatii cercetate, a unitatii de observare si a unitatii de sondaj Faza de proiectare a cercetarii de marketing 4. Alegerea metodei de recoltarea a informatiilor 5. Elaborarea chestionarului 6. Determinarea marimii esantionului si a metodei de esantionare Faza de realizare a cercetarii de marketing 7. Culegerea informatiilor 8. Prelucrarea informatiilor 9. Analiza si interpretarea datelor 10. Elaborarea... vezi detalii

doc

Strategii de Marketing Ecologic - Studiu de Daz SC Ecohornet SRL

INTRODUCERE Marketingul ecologic isi propune sa defineasca, sa abordeze si sa interrelationeze domenii precum vanzarea produselor, protectia mediului, educatia consumatorilor etc. Ecomarketingul incearca sa prezinte o noua filosofie asupra modului de desfasurare a productiei si consumului, filosofie care aseaza in centrul preocuparilor sale elementul educatie Fiecare persoana lasa o amprenta ecologica asupra mediului si de aceea este important ca fiecare dintre noi sa contribuie cu cate putin la protectia mediului inconjurator, mai exact la prevenirea poluarii acestuia si la recuperarea r... vezi detalii

docx

Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piata din Turcia

Lansarea noului automobil Dacia Kid pe piata din Turcia PARTEA I Prezentarea conditiilor care determina necesitatea si posibilitatea lansarii automobilului Dacia Kid pe piata din Turcia 1.1 Prezentarea companiei Dacia-Renault Istoria companiei Dacia incepe in anul 1966, cand a fost construita uzina din Colibasi, judetul Arges. In iulie 1999 a fost semnat contractul de privatizare al societatii si compania a devenit marca a grupului Renault cu 51% din actiuni Doi ani mai tarziu Renault a majorat participarea la capitalul Daciei cu 91%. In anul 2000 a fost lansata Dacia Supernova cu motor... vezi detalii

doc

Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL

CAPITOLUL I Analiza diagnostic a activitatii desfasurate de S.C. RCS&RDS I.1 Prezentarea generala a societatii RCS&RDS S.A. I.1.1. Obiectul de activitate RCS & RDS este o companie moderna, cu o experienta de 15 ani in furnizarea solutiilor de telecomunicatii. Operatorul de telecomunicatii are 6500 angajati si dispune de un numar de peste 200 puncte de prezenta la nivelul intregii tari. RCS & RDS este totodata unul din cei mai importanti operatori din regiune, furnizand servicii de telecomunicatii si in Spania, Italia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Croatia si Serbia. RCS &am... vezi detalii

doc

Analiza Pietei Ciocolatei

1. Produsul 1.1. Scurt istoric Istoria ciocolatei incepe cu doua mii de ani in urma, cand cultura arborelui de cacao era practicata in America de Sud. Cristofor Columb (1502) a fost primul explorator care a luat contact cu boabele de cacao din Lumea Noua. Aduse in Europa, acestea nu s-au bucurat de o prea mare atentie, deoarece nimeni nu stia la ce folosesc. In 1519, conchistadorul Hernando Cortez a descoperit ca Montezuma, conducatorul aztecilor, obisnuia sa bea o bautura preparata din seminte de cacao, numita "chocolatl". Montezuma obisnuia sa bea aproape cincizeci de cani pe... vezi detalii

doc

Patiseria Amigos

1. Consumatorul si piata Aceasta intreprindere de alimentaatie publica este una comerciala si inglobeza atit prepararea produselor de patiserie cit si comercializarea lor , cit si servirea lor in cadrul acesteia. Patiseria are drept segment tinta, clientii: o Cu virsta pina 35 ani o Oraseni sau vizitatori ai orasului o De orice etnie o Cu venituri medii. Patiseria poate fi amplasata in orice zona deoarece prin felul sau aceasta va fi solicitata intotdeauna. Vizitatorii vor avea posibilitate sa savureze produsele de patiseria de pe toate continentele simtindu-se de parca ei intr-adev... vezi detalii

docx

Metode Avansate de Analiza a Datelor de Marketing

1. Identificarea setului de date Baza de date in SPSS a fost contruita pe baza unui chestionar care urmareste determinarea comportamentului respondentilor asupra evolutiei in viitor . Cercetarea in cauza a fost realizata folosind tehnica sondajului, utilizand un chestionar administrat pe o platforma online. Baza de date cuprinde 30 variabile si 87 de cazuri. 2. Prezentarea variabilelor setului de date Nr. Denumirea variabilei Definirea conceptuala Definrea operationala 1 Grupa Identificarea grupei din care face parte respondentul Scala nominala 2 Sex Identificarea sexului respondent... vezi detalii

Hopa sus!