Proiecte pentru domeniul Marketing

doc

Statistica in Afaceri

1. Analiza unei serii cronologice In aceasta prima parte a proiectului am realizat o analiza a unei serii cronologice. In Grecia, in perioada 2000- 2010, PIB-ul in valori nominale (preturi curente), impreuna cu deflatorul PIB si PIB in valori reale a fiecarui an, au cunoscut urmatoarea evolutie, prezentata in tabelul de mai jos: Tabelul 1.1. PIB nominal, deflatorul PIB si PIB real, in Grecia, in perioada 2000-2010 Anii PIB nominal (preturi curente)-mil EUR Dt/2000 PIB real (preturi constante)- mil EUR 2000 136280 100 136280 2001 146428,6 103,11 142001,8 2002 156614,8 106,62 14688... vezi detalii

doc

Mixul de Marketing pentru Produsul Hrana Umeda pentru Caini - Samson

Hrana umeda pentru caini - SAMSON 1. Introducere Industria de care se ocupa firma SAMSON este cea producatoare de hrana pentru caini. Firma a decis sa lanseze in Romania un nou produs. Este vorba despre SAMSON - Hrana umeda pentru caini care contine bucati mari de carne fiarta, inmuiata in sos. Piata tinta a produsului nostru este cea formata din iubitorii care nu tin cont de pret oricat ar fi de piperat, si nici de cantitate (pot cumpara produse scumpe in cantitati mici dar si mari), iau in considerare gusturile cainelui si au pretentia ca produsul sa fie cat mai proaspat si usor de man... vezi detalii

docx

Cercetare Calitativa

Capitolul I Prezentarea brandului: O afacere de familie fondata in 1949 de Max Herz, Tchibo a fost de mai bine de 60 de ani un standard de calitate si prospetime a cafelei. Lansata initial ca firma de comenzi de cafea prin posta, afacerea a evoluat intr-o companie internationala si acum actioneaza in mai multe sectoare, nu numai in cel traditional de vanzare a cafelei. De-a lungul anilor, Tchibo si-a extins in mod sistematic gama si caile de distributie, asigurand diversitate si calitate in lumea intreaga prin marci puternice. Venituri: 3.6 miliarde Euro in anul 2012 Angajati: Pest... vezi detalii

doc

Tehnici Promotionale - TopCake

1. Analiza preliminara a produsului Firma TopCake din Iasi, specializata in producerea si comercializarea de produse de patisarie si cofetarie va participa la targul de torturi FancyCake organizat la Bucuresti pentru intaia oara la nivelul tarii, prin intermediul caruia se vor prezenta ultimele inovatii din domniul torturilor. Fabrica firmei este o constructie din anul 2006, situata in zona Dancu, ce are implementat un sistem de management al calitatii ISO 9001 si HACCP, si se lucreaza in conditii deosebite de igiena, intr-un colectiv condus de o echipa de ingineri tehnologi foarte bine p... vezi detalii

docx

Mediu de Marketing pentru TAROM

Mediu de marketing al Companiei Nationale de Transporturi Aeriene A Romaniei Antent Analiza mediului de marketing pt Compania Aeriana Tarom , reprezinta analiza fiecarei ramuri interne sau externe pentru a realize o analiza completa a modului in care mediul intern si extern ii influenteaza activitatea. Obiectivele acestei lucrari sunt: o Mediul de marketing al companiei Tarom: - Mediu intern - Mediu extern: - Micromediu - Macromediu o Elaborarea unor concluzii si propuneri asupra activitatii companiei Cuvinte cheie; analiza interna, analiza externa, Tarom. 1.MEDIUL INTERN Me... vezi detalii

doc, spo, sav

Analiza Bazei de Date Cars

In cele ce urmeaza vom face analiza unei baze de date cu 406 masini din anii 1970-1982 avand ca zone de provenienta America, Europa sau Japonia. Analiza se face pe baza caracteristicilor: mpg (numarul de mile parcurse cu un galon de combustibil), engine (capacitatea motorului exprimata in inchi cubi), horse (putera motorului exprimata in cai putere), weight (masa vehicului exprimata in livre), accel (durata necesara pentru a accelera de la 0 la 60 de mile pe ora exprimat in secunde), year (anul de fabricatie al masinii),origin (zona de origine), cylinder (numarul de cilindri si dotarea cu/a... vezi detalii

doc

Eficientizarea Activ de Distributie si Promovare

Am ales aceasta tema, din cauza importantei pe care o ocupa politica de promovare si distributie pentru orice firma pe piata romaneasca si nu numai. Lucrarea de fata este structurata pe trei capitole, in care tema aleasa este dezbatuta pe indelete. In primul capitol "Activitatea de distributie si promovare", am prezentat notiuni precum eficienta economica, distributie si promovare. Eficienta economica este un mijloc de evaluare a efectului util asteptat in urma desfasurarii unei activitati umane in conditiile unui consum optim al resurselor disponibile, alocate acestei activita... vezi detalii

doc

Analiza si Evaluarea Operatiunilor Logistice la Nivelul Firmei SC Kaufland SCS

I.1 Denumirea si localizarea Kaufland Romania SCS este o societate in comandita cu sediul in Bucuresti, soseaua Colentina, nr. 6, sector 2, societate care se supune dreptului romanesc. Societatea este inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub numarul J40/ 17052/ 2003, cod unic de inregistrare R15991149. Kaufland Romania SCS este reprezentata legal de domnul Viman Adrian, Director General. Kaufland Romania SCS Soseaua Colentina Nr. 6 I.2. Scurt istoric 1930 Josef Schwarz debuteaza ca asociat al firmei Sudfruchte Grosshandlung Lidl & Co din Heilbronn. Numele firmei se schimb... vezi detalii

ppt

Cercetare de Marketing - Ceai Negru

Studiu introductiv - cercetare de marketing Ofera informatii despre consumatorii individuali sau organizationali, despre atitudinile, opiniile si comportamentele lor, precum si despre starea si evolutia mediul de marketing; Firma "Healthful" isi propune sa afle daca va lansa noul produs PEACH BLACK TEA pe piata ceaiurilor, daca acesta va fi acceptat de catre cumparatori avand in vedere ca este un produs care vine cu noutati in domeniu. LANSAREA PRODUSULUI Componentele de marketing ale produsului sunt: atributele ( caracteristicile fizice ) functiile ( utilitatea produsului ... vezi detalii

doc

Metro Romania

Istoric In istoria marelui concern METRO Group,anul 1964 reprezinta anul fondarii companiei METRO Cash&Carry de catre Otto Beisheim la Muhlheim-Ruhr in apropiere de Dusseldorf, Germania.Primul magazin bazat pe sistemul cash&carry reprezinta un nou mod de vanzare promovat de catre firma, prin care comerciantii se puteau aproviziona cu marfa platind cash. Succesul acestui nou tip de vanzare se datoreaza atat caracteristicilor si facilitatilor ce le oferea sistemul,cat si perioadei de crestere economica, specifica anilor '60. Politica dezvoltata de firma se axa in principal pe satisfa... vezi detalii

doc

Adidas - Comportament Consumator

Cap.1. Prezentarea produsului 1.1. Industria incaltamintei sport in Romania Incaltamintea sport este utilizata in: - 61,1% drumetii / plimbari / excursii in afara orasului - 40,3% petrecerea timpului liber in oras - 35,1% sport/jocuri sportive - 24,2% purtat la serviciu, scoala 1.2. Caracteristicile pietei - Copii: 60% - sport (80% baieti) - Adolescentii: detin 3-7 perechi, cumpara o pereche o data la 3 luni, 1/3 dintre ei sunt fideli marcii - Barbatii: 19% practica sport 48% poarta zi de zi 26% la serviciu sau scoala 4% pentru a se relaxa 3% in vizite/excursii - Femeile: 1... vezi detalii

doc

Lansarea Batonului cu Ciocolata si Fructe Exotice Jungle de catre Firma Nestle

1. Scopul programului Scopul programului este lansarea pe piata romaneasca a batonului cu ciocolata, mango si kiwi numit Jungle. Firma Nestle iti propune sa lanseze un nou produs pe piata romaneasca, pentru a-si intinde sfera de actiune si pentru a castiga notorietate. Nestle este una dintre cele mai cunoscute companii internationale care activeaza in domeniile alimentatiei, bauturilor, nutritiei, sanatatii si bunastarii. Activitatea Nestle in Romania a inceput in Bucuresti, in anul 1995, cu o reprezentanta ce avea 6 angajati - reprezentanta Societatii pentru Exportul produselor Nestle ... vezi detalii

doc

Campanie Impotriva Fumatului Adresata Femeilor Insarcinate si Tinerelor Mame

Despre Campanie Informatii utile Pentru a implementa campania vom folosi doua tehnici din sfera relatiilor publice,si anume : organizarea unui eveniment la care vor participa medici specialisti (obstetricieni si ginecologi )precum si reprezentatii mass-media , dar si difuzarea unui clip la diverse televiziuni pentru a atentiona asupra pericolelor la care se expun cei care fumeaza. Conform statisticilor Organizatiei Mondiale a Sanatatii, 12% dintre femei fumeaza in ziua de astazi, 15% in tarile dezvoltate si 8% in tarile aflate in curs de dezvoltare. Aceasta este o problema medicala majo... vezi detalii

doc

Seturi pentru Animale de Companie

1. Studiu de piata pentru investigarea cerintelor consumatorilor " Cercetarea de marketing reprezinta culegerea, procesarea si analiza informatiilor asupra unor teme relevante pentru marketing. Ea incepe cu definirea problemei si se incheie cu un raport si recomandari de actiune." Lehman, Gupta si Stecke 2. Problema decizionala Problema decizionala existenta in cadrul companiei S.C.THE PUPPYS FUTURE S.A este legata de introducerea pe piata a unui nou produs. Firma isi propune lansarea unui nou produs cu caracteristici bine definite, principalul scop ar fi cresterea notorietat... vezi detalii

doc

Studiu de Caz - SC Kandia-Excelent SA

In paginile ce urmeaza am facut un studiu de caz pe o firma reala si anume S.C. KANDIA-EXCELENT S.A. . Scopul acestui proiect este de a analiza macromediul si micromediul intern si extern al firmei S.C. KANDIA-EXCELENT S.A., de a arata ce strategii foloseste pentru a promova produsele sale, pentru a se lansa pe piata cu noile game de produse, pentru a fi mereu in topul celor mai bine vandute ciocolati pe piata. Am vrut sa aduc la cunostinta faptul ca aceasta firma in vederea alegerii pietei tinta, a promovarii produselor, a distribuirii acestora, a stabilirii pretului de vanzare a ciocola... vezi detalii

Hopa sus!