Proiecte pentru domeniul Marketing

doc

Strategii de Marketing ale Companiilor Multinationale pe Piata de Tutun din Romania

CAP.1. ANALIZA STRUCTURALA A INDUSTRIEI TUTUNULUI DIN ROMANIA ,,We believe strongly that tabacco never be marketed to youth. It should only be marketed to adult smokers, in appropriate way that takes account of its healt risks. Our customers, drive everything we do. We invest effort and crae in understanding their preference, and we know that just as adults make informed choices about smoching, adults smokers make informed choices about brands. We agree there should be different rulesabout tabacco marketing -and that's part of challenge our marketers are trained to meet" Paul ADAMS, ... vezi detalii

doc

Analiza Comparativa a Comunicarii de Marketing pentru Doua Marci din Aceeasi Categorie

In acest boom al constructiilor, praful este din ce in ce mai greu de tinut la distanta chiar si de mobila din casa, oricat de bine incercam sa o protejam pentru a avea o casa curata. Este una dintre explicatiile pentru care producatorii anunta cresteri ale vanzarilor de cosmetice pentru mobilier. "Preferintele consumatorilor se impart intre spray-uri, solutii pentru curatarea parchetului, servetelele pentru curatat si pamatuful pentru indepartarea prafului si a alergenilor", mai spune Veronica Mircea. Femeia moderna cauta produse de curatat eficiente care o ajuta sa economiseasc... vezi detalii

doc

Piata Iaurtului

Piata autohtona a iaurturilor a crescut valoric, in primele sase luni ale acestui an, cu circa 22% fata de perioada similara a anului trecut, potrivit companiei de cercetari de piata Nielsen, iaurtul fiind unul din produsele lactate cu cea mai solida evolutie a vanzarilor. Cei mai avantajati de aceasta crestere sunt jucatorii nou-intrati pe piata, in special aceia care au reusit in ultimul an sa se impuna prin campanii de marketing agresive. Un astfel de exemplu este Tnuva, companie israeliana, care s-a lansat pe piata romaneasca anul trecut, printr-o investitie greenfield estimata la circ... vezi detalii

ppt

Lansare Produs - Pastele Baneasa

In anul 1984 se deschide prima sectie de panificatie cu profil de fabricare a painii pe trei linii tunel cu capacitate de 50 tone/24 ore si o unitate de micro productie cu capacitate de 10 tone/24 ore destinata sectorului special. Insa S.C. M.P. BANEASA S.A. a renascut in anul 1996 prin cumpararea pachetului majoritar de catre Grupul de Firme Overseas. Dupa privatizare, compania si-a restructurat, organizat si modernizat activitatea, astfel: - Moara de Grau - capacitatea de productie 320 TONE/24 ORE - Paste Fainoase -capacitatea de productie 60 TONE/24 ORE - Panificatie, Produse de Pani... vezi detalii

doc

Tehnici Promotionale - Targuri si Expozitii

1.Descrierea firmei: Firma s-a infiintat in 1992 si in decursul celor peste 14 ani de activitate, DEDEMAN a reusit sa deschida o retea formata din 6 centre comerciale si 4 depozite. Sub sloganul <totul pentru interior, totul pentru exterior> in reteaua Dedeman se pot gasi peste 40.000 articole din gama instalatii, termice, sanitare, gaz, canalizari, instalatii electrice, materiale pentru amenajari interioare, materiale de constructii, scule electrice si unelte pentru constructii, echipament de protectie, materiale pentru curatenie, articole de gradina. Filozofia DEDEMAN este : sa f... vezi detalii

doc

Marketing Turistic

Proiectul prezentat in continuare a pornit de la ideea organizarii unei tabere de fotografie in zona bisericilor si cetatilor fortificate intalnite in zona Medias- Agnita - Sighisoara, unice in arhitectura Europei atat ca amploare (se estimeaza ca au existat in jur de 300 de cetati) cat si prin diversitatea solutiilor arhitecturale adoptate. Exista in itinerariul acestei calatorii zeci de locatii a caror vechimea le-a impus o mare valoare istorica. Indicarea traseului cu prezentarea localitatilor si a obiectivelor vizitate Ziua I Sibiu-Copsa Mica-Axente Sever-Valea Viilor-Agarbiciu-Seic... vezi detalii

doc

Plan Afaceri - SC Milenium SA

NOTIUNI INTRODUCTIVE Planul de afaceri se refera fie la promovarea unei noi societati comerciale, fie la lansarea unui proiect important in cadrul unei societati comerciale existente. Planul de afaceri constituie documentul ce sintetizeaza rezultatele activitatilor de cercetare, concepere si dezvoltare a unor proiecte privind crearea unei noi societati comerciale, a unui nou produs si/sau a unui nou serviciu. Un plan de afaceri efficient investigheaza, in cele mai mici detalii, fezabilitatea afacerii, deoarece proiecteaza, in timp, obiectivele intreprinzatorului si metodele cu ajutorul c... vezi detalii

doc

Cafeaua

Introducere Eu am propus sa realizez obiectivele in privinta lansarii unui produs pe piata internationala din Grecia. Produsul ales de mine este Cafeaua "Fortuna", dupa parerea mea este un produs unic si cu o calitate superioara care trebuie savurat de femeile energice si care au buna dispozitie necesara. Pentru a avea succes la indeplinirea acestor obiective am apelat la toate etapele necesare pentru lansarea unui produs pe o piata internationala (Grecia) 1. Analiza conditiilor privind necesitatea si posibilitatea derularii programului demarketing 1.1. Mediul intern si mic... vezi detalii

doc

Forta de Vanzare a Companiei Orange Romania

Forta de vanzare a companiei Orange Romania Orange Romania este cel mai mare operator GSM din Romania. Pana in aprilie 2002, Orange a operat sub brand-ul Dialog. In februarie 2006, Orange Romania avea peste 7.000.000 de clienti, ceea ce ii conferea o cota de piata de 56,95%(2002). Succesul Orange in Romania se datoreaza nu doar atractivitatii pe care o reprezinta telefonul mobil, ci si calitatii retelei, a serviciilor oferite si brandului. Avand o acoperire a populatiei de 96,6%, Orange Romania ofera fiecarei persoane din Romania posibilitatea de a alege intre planuri de abonamente flexibi... vezi detalii

doc

Tehnici de Manipulare a Consumatorului prin Publicitate

Advertising may be described as the science of arresting the human intelligence long enough to get money from it." - Stephen Butler Leacock,Michael Jackman, Crown's Book of Political Quotations, 1982, New York: Crown Publishing Inc., p. 1. Introducere ,,Publicitatea nu este arta, este facuta pentru a vinde. Cine crede ca publicitatea este facuta dezinteresat, nu ar trebui sa existe in domeniul asta. Este adevarat ca, cel putin in ceea ce priveste punerea in forma, publicitatea foloseste mijloace artistice. Dar, cum nu este o forma de arta, publicitatea trebuie sa respecte regulile... vezi detalii

doc

Rolul Bancilor Comerciale in Operatiunile de Credit

Sunt persoane juridice organizate ca societati comerciale pe actiuni (legea referitoare la modul de infiintare si organizare - legea nr 33/1991 privind activitatea bancara). Bancile comerciale sunt acele entitati, organizatii din sistemul bancar care realizeaza activitatea operativa, comerciala (tin conturile agentilor economici) si emit/creeaza moneda scripturala sau de cont. Operatiunile prestate de bancile comerciale se impart in doua categorii: - operatiuni de atragere a resurselor - operatiuni pasive; - operatiuni de utilizare a resurselor - operatiuni active. Banca comerciala poa... vezi detalii

doc, ppt

Achizitii - Ciuperci de Sera

Capitolul I Motivatia alegerii produsului Ciupercile sunt un produs agroalimentar foarte valoros datorita continutului bogat in substante nutritive. Atat gustul cat si aroma acestora, sunt apreciate indiferent de sezon, prin consumul in stare proaspata sau conservata. Datorita substantelor pe care le contin, ciupercile au un rol important in terapeutica medicala, prin efectul antiviral, anticanceros sau prin scaderea colesterolului din sange. Pe langa valoarea alimentara, ciupercile de sera constituie si o cultura rentabila, care asigura o productie ridicata, ce se obtine pe unitatea de s... vezi detalii

doc

Research Proposal

1. Probleme decizionale In calitate de concesionar, firma Bras are o capacitate de decizie relativ limitata in ceea ce priveste politicile de pret, de produs sau distributie. Problemele cu care se confrunta firma sunt de cele mai multe ori din domeniul promovarii. Problema efectiva consta in lipsa informatiilor cu privire la eficienta campaniei de promovare realizata de catre firma. De asemena nu se stie care canale media si care mix al acestora este cel mai potrivit pentru a informa si atrage clientii in showroom urmarind influentarea pozitiva a vanzarilor . In ceea ce priveste domeniul ... vezi detalii

doc

Piata Berii din Romania

Capitolul 1 PIATA BERII DIN ROMANIA (prezentare ) 1.1 Caracterizare generala- principalii jucatori pe piata Piata berii din Romania este una matura, avand o concurenta puternica la nivel de marca. Un lucru demn de semnalat este faptul ca pe aceasta piata au facilitati de productie patru jucatori internationali: - Heineken  prin Brau Union Romania, - SABMiller Plc  cu subsidiara Ursus Breweries, - InBev  cu subsidiara Interbrew Romania, si - Carlsberg Breweries A/S  cu subsidiara United Romanian Breweries (URBB), cunoscuta si ca Tuborg Romania. Aceste companii domina atat vanza... vezi detalii

docx

Analiza Firmei Levi's

CAPITOLUL I PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI "LEVI'S" 1.1 SCURT ISTORIC Levi Strauss, de unde vine si numele firmei, a venit la varsta de 24 de ani in San Francisco cu scopul de a dezvolta in partea de vest afacerea fratelui sau care lucra in New York. Levi a petrecut cativa ani in New York pentru a invata comertul si afacerile de schimb, lucru ce s-a oglindit in afacerea sa construita timp de 20 de ani care i-a adus faima de bussines-man, dar si pe cea de filantrop. Norocul i-a suras lui Levi Strauss in momentul in care i s-a propus o colaborare de catre unul dintre clientii sa... vezi detalii

Hopa sus!