Proiecte pentru domeniul Marketing

doc

Nestle

Prezentarea companiei producatoare - Nestle Compania Nestle, cu sediul central in Vevey, Elvetia, a fost fondata in anul 1866 de catre Henry Nestle si este astazi cea mai mare companie producatoare de bauturi si produse alimentare. Vanzarile, la sfarsitul anului 2004 de 87 de miliarde de franci elvetieni, cu un profit net de 6,7 miliarde de franci elvetieni. Compania are 247.000 de angajati si isi desfasoara activitatea in aproape toate tarile din lume. Strategia companiei se ghideaza dupa cateva principii fundamentale. Produsele Nestle existente se dezvolta permanent prin inovatie si re... vezi detalii

doc

Analiza Activitatii de Marketing a Agentiei de Turism SC Santour SRL

Capitolul 1. Prezentarea firmei Denumire, localizare, forma juridica de constituire. Denumirea si sediul societatii: S.C. "SANTOUR" S.R.L, municipiul Focsani, judetul Vrancea, Bd-ul Independentei Nr. 4. Capitalul social: 300RON. Natura capitalului : privat Obiect de activitate: conform statutului societatii, are ca domeniu principal de activitate agentie de turism si asistenta turistica iar activitatile secundare sunt asigurari medicale, consultanta turistica si turism de afaceri. 1.2. Scurt istoric Agentia de turism Santour si-a inceput activitatea in anul 2000 ca agentie... vezi detalii

doc

Noul Produs - Huse pentru Scaune Auto Multifunctionale

1. Rezumatul celor doua proiecte anterioare. Pe baza cercetarii de piata pe care am realizat-o in proiectul 2 prin aplicarea a 30 de chestionare am reusit sa determinam care este segmentul nostru tinta. Cu ajutorul intrebarii numarul 1." In ce categorie de varsta va incadrati?" cu variantele de raspuns: A. 18-25 ani; B. 26-35 ani; C. 36-45 ani; D. Peste 45 ani; am observat ca 18 persoane din totalul de 30 au varste cuprinse intre 26 si 45 de ani, reprezentand astfel segmental tinta din punct de vedere al varstei. Cu ajutorul intrebarii numarul 4. ,,Care este categoria in care v... vezi detalii

doc

Macromediul Firmei Carmar Shipping SRL

1. Macromediul intreprinderii Activitatea intreprinderii, ca si a celorlalti agenti din cadrul micromediului, se afla sub incidenta factorilor de mediu, care actioneaza pe o arie mai larga. Acestia sunt factori de ordin general, avand un caracter exogen in raport cu agentii ce compun micromediul. Legatura ce se stabileste intre firma si acesti factori este, de regula indirecta, influenta lor exercitandu-se pe termen lung. Ansamblul factorilor care actioneaza indirect, pe termen lung si cu o intensi-tate mai slaba asupra activitatii intreprinderii formeaza macromediul acesteia. Macromediu... vezi detalii

doc

raionul confectii supermarket

Raionul confectii este amplasat in zona calda a supermarketului.Are ca vecini la vest raioanele bazar si audio-video,iar la sud raionul audio-video. Suprafata raionului confectii-incaltaminte este 15% din suprafata supermarketului(525m2 din care 60m2 pentru holul de la intrare) vezi detalii

doc

Proiect Marketing - Verighete

0.Produsul:verighete 1.Piata 1.1 Descrierea pietei Piata produsului nostru (verighete) o constituie crestinii din judetul Suceava, cu varste peste 16 ani, personae care intentioneaza sa se logodeasca/ casatoreasca/ recasatoreasca, care-si serbeaza nunta de aur/ argint sau care pur si simplu isi daruiesc verighete ca simbol al unei relatii deosebite sau al unui legamant. 1.2 Indicatori globali: 1.2.1 Capacitatea pietei: Identificarea nonconsumatorilor: absoluti: alte personae decat crestinii (musulmanii, budistii,etc.) relativi: -crestini sub 16 ani care nu au varsta corepunzatoare... vezi detalii

doc

Research Proposal - Jacobs

Cap I. DESCRIEREA CONTEXTULUI DECIZIONAL Jacobs, marca de cafea preferata de peste jumatate dintre consumatorii de cafea prajita si macinata din Romania, intentioneaza sa-si diversifice portofoliul de produse prin lansarea pe piata a unui nou sortiment de cafea, mixul Jacobs cu aroma de fructe de padure. Scopul cercetarii il constituie atat realizarea unei viziuni de ansamblu asupra pietei de cafea iesene, cat si surprinderea reactiei pietei privitoare la consumul noului sortiment. Cap II. OBIECTIVELE DE CERCETARE - Identificarea influentei venitului asupra comportamentului de consum;... vezi detalii

doc

Studierea Mediului de Marketing al Firmei Renaul Nissan Romania

Capitolul I:Notiuni teoretice despre marketing In privinta aparitiei marketingului au existat si exista o serie de controverse. Majoritatea specialistilor considera ca marketingul este un produs al secolului XX.Alti autori situeaza aparitia marketingului cu multa vreme intainte, astfel M. Baker sustine ca marketingul este o activitate ce a fost practicata de la primele tranzactii comerciale mergand pana la ideea ca istoria marketingului poate fi tot atat de lunga ca si istoria omului pe pamant. Conceptul de marketing reprezinta un mod de gandore si de actiune in sfera pietei, marketing r... vezi detalii

Hopa sus!