Proiecte pentru domeniul Marketing

doc

Program de Marketing International - Sicomed

I. NECESITATEA SI POSIBILITATEA DERULARII PROGRAMULUI DE MARKETING PROFILUL COMPANIEI Industria de medicamente din Romania a aparut dupa nationalizarea din 1948 odata cu crearea de fabrici mici de sinteze organice si fabrici separate de conditionare medicamente. Istoricul companiei incepe in 1962, odata cu constituirea societatii Uzina de Medicamente Bucuresti, numita ulterior Intreprinderea de Medicamente Bucuresti. Incepand din anul 1969, industria de medicamente a fost condusa de catre Centrala Industriala de Medicamente si Coloranti din cadrul Ministerului Industriei Chimice. Aceast... vezi detalii

doc, ppt

Prezentarea Firmei Danone Romania

Capitolul 1. Descrierea firmei 1.1. Istoric Danone Romania Compania Danone Romania face parte din Grupul Danone (care detine 65% din capitalul companiei), unul din liderii mondiali in industria alimentara (numarul 1 mondial pe piata lactatelor proaspete si a apei imbuteliate, numarul 2 mondial pe piata biscuitilor si produselor cerealiere). In Romania, compania si-a inceput activitatea de import si distributie in anul 1996, iar primele iaurturi produse in Romania au fost lansate pe piata in 1999 (Danone Natural, Danone Delicios, Natural de Baut si Savoarea fructelor). In prezent, Danone ... vezi detalii

doc

Evaluarea Calitatii Vinului Rosu

Introducere In regiunile care astazi formeaza spatiul romanesc, vita de vie crestea salbatica, in urma cu mii de ani. Specia Vitis Silvestris, autohtona in padurile de stejar subcarpatice, a fost baza celebrei vite dacice. De altfel, cu 700 de ani inaintea erei crestine, documente antice informeaza ca agathirsii, populatie care traia in tinuturile de sus ale Vaii Muresului era renumita prin vii intinse. Istoricul Gustave Glotz remarca, inca din anul 1925, in volumul "Civilisation Egeenne": "Cu mult inainte de a fi consacrata era lui Dyonysos, vita de vie a format bucuria po... vezi detalii

doc

Tara - Scara din Lemn

Motivatie Pana la acest proiect am avut contact doar cu aria serviciilor. Astfel, atunci cand am fost pusa in situatia de a alege un produs, cu un anumit flux tehnologic m-am gandit la singura firma care produce ceva palpabil in orasul meu natal (unde sa cunosc si un director). De aici am ajuns la o firma de mobila care timp de 2 ani a realizat scari din lemn pentru export (in baza unui contract cu un partener din Franta). Intr-o marti (ziua mea libera) m-am dus foarte entuziasmata la directorul firmei unde am stat mai mult de o ora ca sa aflu cum se face o scara (in mare). Dupa o ora l-am... vezi detalii

ppt

Mediul Extern al Firmei Metro Cash and Carry

Mediul extern-din punct de vedere teoretic Prezentarea firme Componentele mediului extern Conceptul de mediu extern reprezinta ansamblul de factori ce alcatuiesc o structura complexa,eterogena,de natura economica,culturala,sociala,juridica,politica,demografica,ecologica etc. Mediul extern este alcatuit dintr-o retea de variabile exogene carora intreprinderea le opune propriile sale resurse umane,materiale si financiare. Componentele mediului extern sunt intr-o continua miscare cu consecinte asupra fizionomiei ansamblului cat si asupra raporturilor relatiilor dintre componentele sale. ... vezi detalii

doc

Mediul de Marketing al SC McDonalds's SRL Sibiu - Studiu de Caz

1. Notiuni generale privind Mediul de marketing al intreprinderii Mediul de marketing cuprinde totalitatea factorilor care pot avea o influenta asupra activitatii intreprinderii si asupra carora aceasta nu poate exercita un control. Ph. Kotler si B Dubois au definit mediul de marketing astfel : ,, ansamblul tuturor actorilor si fortelor externe intreprinderii susceptibile a afecta maniera in care ea dezvolta sau mentine schimburi cu pietele sale." Privit la nivelul intreprinderii mediul de marketing are doua componente- mediul extern si mediul intern.Cele doua componente, precum si r... vezi detalii

ppt

Inovatia de Produs la SC Scandia Romana SA

1. MARKETINGUL SI INOVATIA DE PRODUS LA S.C. SCANDIA ROMANA S.A. In perioada contemporana, produsul reprezinta o suma de atribute si caracteristici tangibile, reunite intr-o forma identificabila Componentele ce definesc un produs in acceptiunea de marketing pot fi grupate in componentele corporale si acorporale, comunicatiile privitoare la produs, imaginea produsului Gama de produse reprezinta ansamblul de produse, definite in functie de o tehnologie sau de o piata 1. MARKETINGUL SI INOVATIA DE PRODUS LA S.C. SCANDIA ROMANA S.A. Gradul de noutate al unui produs este dat de complexi... vezi detalii

doc

Importanta Armonizarii Serviciilor Publice cu Exigentele Europene

Introducere Am ales sa tratez aceasta tema, ,,Importanta armonizarii serviciilor publice cu exigentele europene", deoarece este un subiect de actualitate, serviciile publice avand un impact direct asupra vietii populatiei Romaniei si a standardelor de viata ale societatii in ansamblul ei. Admiterea Romaniei in Uniunea Europeana impune solutionarea cat mai rapida prin proiecte pe termen scurt si mediu a problemei serviciilor publice din tara noastra, armonizarea cu normele celorlalte state membre si cu legislatia europeana in domeniu. In materie de servicii publice, in Uniunea Europe... vezi detalii

doc

Branduri Romanesti si Branduri Internationale

Economia de piata a maturat in ultimii 15 ani toate marcile romanesti din topul 10 al celor mai cunoscute marci de catre romani, conform unui studiu Synovate. Ce se intampla, insa, cu vechile marci de produse romanesti? Unele au murit, o data cu produsele, altele pierd teren in continuare. Insa exista si cateva invingatoare. Pe nerasuflate, Madalina Dobrescu (medic, 28 de ani) enumera cinci produse dinainte de 1989 de care-si aminteste: suc Brifcor, tigari Carpati, bomboane Mentosan, tenisi Dragasani, biscuiti Eugenia. Astfel de amintiri sunt inca vii in memoria mai tuturor adultilor roman... vezi detalii

doc

Santal - Raport de Cercetare

Rezumatul Piata tinta a companiei este reprezentata de persoanele cu venituri medii si peste medie care consuma bauturi naturale. Se adreseaza persoanelor active, cu un stil de viata dinamic, carora le place sa incerce lucruri noi, le pasa de imaginea lor, sunt preocupate de un stil de viata sanatos si care nu fac concesii in ceea ce priveste calitatea. "Principalii jucatori de pe piata interna a sucurilor naturale sunt URBB, cu brandurile Orangina si Granini, Tymbark Maspex, cu brandurile Tymbark, Pepsi Americas, cu sucurile Prigat, Coca-Cola HBC, cu Cappy. In distributia prin cana... vezi detalii

doc

Plan de Afaceri SC Pizza-Delicious SRL

A. DATE DE IDETIFICARE A AGENTULUI ECONOMIC 1. Numele firmei: S.C."Pizza-Delicious" S.R.L. 2. Data inregistrarii la Registrul Comertului: 10.10.2010 3. Forma juridical de constituire: Societate cu Raspundere Limitata 4. Tipul activitatii curente: Servicii 5. Natura capitalului: Particular 6. Asociatii , Actionari principali: Nume si prenume Data nasterii Adresa Telefon Stare civila Bichir Adrian 26.11.1987 Galati,bv.G.Cosbuc nr.10 0767362117 Necasatorit B. CONDUCEREA / PERSONALUL SOCIETATII B . 1 Conducerea Functia Administrator Numele Bichir Prenume Adrian . Studii Sup... vezi detalii

docx

Tehnici Promotionale

Prezentarea firmei Infinity "AFACEREA INFINITY, O AFACERE PENTRU TINE!" Compania nationala INFINITY a fost infiintata in anul 2005 de catre Adrian Botez, aceasta este distribuitor in Romania al brandurilor: Verona Laboratories, Ingrid Cosmetics, Trind, Skeyndor. Activitatea firmei este strans legata de satisfacerea clientilor sai, carora le ofera o gama variata de produse, ce se adreseaza tuturor categoriilor de varsta. Prin reteaua sa de distributie, care acopera intreg teritoriul Romaniei, compania asigura numerosilor clienti servicii prompte si de calitate. In prezent, INFI... vezi detalii

doc

Directii si Tendinte Contemporane in Amenajarea Incaperilor unei Locuinte

AMENAJAREA INCAPERILOR UNEI LOCUINTEI -ECHIPAREA UNEI LOCUINTE- 1.Vestibulul Vestibulul, incapere mica, dar importanta, izoleaza locuinta de zgomotele din exterior. Aici, vizitatorul i-a primul contact cu casa si se pregateste sa descopere celelalte incaperi, intuind totusi ambianta de interior. La amenajarea locuintei peretii plini sau spatiile de podea ramase libere trebuie speculate la maxim. De prima importanta este plasarea unui cuier, de preferinta plat (pentru a fi aplicat pe perete) un alt element indispensabil este oglinda. Ea este necesara atat pentru a controla tinuta vestimen... vezi detalii

docx

Comportamentul de Achizitie al SC CHIMPEX SA

Partea I. Caracterizarea organizatiei si a pietei 1. PREZENTAREA S.C. CHIMPEX S.A. CONSTANTA SCURT ISTORIC Din activitatea traditionala de export si import prin portul Constanta a produselor petroliere si chimice, in anul 1965 activitatea de export produse chimice s-a individualizat prin infiintarea "Intreprinderii de conditionare si livrare a produselor chimice", care din 1971 a primit si denumirea de "CHIMPEX". Activitatea acestei intreprinderi se limita la primirea marfurilor chimice de la producatorii interni, depozitarea acestora si apoi predarea catre "Int... vezi detalii

ppt

Personalitatea Brandului FEAA - Targ - Tehnici Promotionale

Mediul demografic Mediul socio-cultural => Organizatii: Mediul natural Mediul politic Micromediu Angajati Furnizori Intermediari Clienti Distribuitori Concurenti Detinatorii de interese Mediul intern Resursele de care dispune FEAA la un moment dat se gasesc sub cele mai diferite forme: * dotari (cladiri: corpurile B, C, echipamente, tehnologii, informatii etc), * terenuri * resurse naturale * resurse umane Strategia de brand- Misiune educatie de inalta calitate capacitati intelectuale caracter moral cunostinte de specialitate ale studentilor Strategia ... vezi detalii

Hopa sus!