Personalitatea brandului FEAA - Târg - tehnici promoționale

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 52 în total
Mărime: 790.55KB (arhivat)
Publicat de: Vladimir Vasilescu
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Mediul demografic

Mediul socio-cultural

=> Organizaţii:

Mediul natural

Mediul politic

Micromediu

Angajaţi

Furnizori

Intermediari

Clienţi

Distribuitori

Concurenţi

Deţinătorii de interese

Mediul intern

Resursele de care dispune FEAA la un moment dat se găsesc sub cele mai diferite forme:

* dotări (clădiri: corpurile B, C, echipamente, tehnologii, informaţii etc),

* terenuri

* resurse naturale

* resurse umane

Strategia de brand- Misiune

educaţie de înaltă calitate

capacităţi intelectuale

caracter moral

cunoştinţe de specialitate ale studenţilor

Strategia de brand- Obiective

adaptarea ofertei educaţionale

standarde occidentale de educaţie

parteneriate cu lumea afacerilor

recunoaştere internaţională

Istoric Promotional

Unitate de învăţământ, ergo lipsă de istoric promoţional

Istoric târg

Expoziţia de Educaţie Chineză - înfiinţată în anul 2000

Scopul- invită liderii educaţionali din lume în China

Împarte viziunile şi recomandările politice cu educatori

modelarea viitorului educaţiei în China.

Relevanţa selectării târgului

oportunitate pentru şcolile din străinătate

Participă ţări ca: Australia, Canada, Franţa, Germania, Italia, Japonia, Marea Britanie, Rusia, SUA, Spania, Elveţia, Olanda, Spania etc.

68000 de vizitatori în 5 oraşe din China

Despre FEAA

Tradiţia învăţământului economic de nivel academic a început la Iaşi, în 1843, când Ion Ghica a predat la Academia Mihăileană primul curs de economie politică. Apoi, gândirea şi educaţia economică au fost ilustrate de intelectuali reputaţi precum Ion Strat, A.C. Cuza, Ion Ionescu de la Brad, A. D. Xenopol, Gh. Zane etc.

În anul 1999, facultatea şi-a schimbat denumirea în „Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor”, ca urmare a străduinţelor corpului profesoral de a contura mai clar cele două segmente majore ale educaţiei academice: teoretic (ştiinţe economice) şi aplicativ (ştiinţe de gestiune sau ale administrării afacerilor).

Macromediu

Mediul economic:

- este elementul esenţial, atât la nivel naţional, cât şi internaţional cu impact semnificativ asupra FEAA, întrucât influenţează decisiv funcţionarea şi dezvoltarea ei; printre cele mai importante variabile economice pe care FEAA ar trebui să le urmărească atent pentru a putea lua decizii corecte la timpul şi locul potrivit, sunt următoarele: veniturile de care dispun potenţialii studenţi, structura bugetului de cheltuieli (care constă în modernizarea, întreţinerea şi înnoirea aparatelor tehnologice, a clădirilor, plata salariilor angajaţilor); inflaţia; criza economică; evoluţia cursului valutar în defavoarea leului care îi afectează/favorizează pe cei străini.

Mediul tehnic şi tehnologic

- este deosebit de important deoarece FEAA conferă: portal în limba engleză, canale de comunicare moderne, necesare menţinerii contactului permanent atât cu viitorii studenţi economişti, cît şi cu cei actuali, prin intermediul mijloacelor mass-media, care sunt necesare şi foarte utile pentru transmitera mesajului publicitar. Internetul poate fi considerat atât un mijloc de comunicare, cât şi un mediu publicitar, cu posibilităţi de interacţiune superioare celorlalte medii de comunicare în masă. El îşi pune amprenta în special asupra gradului de înzestrare tehnică şi a ritmului modernizării produselor şi tehnologiilor. FEAA dispune de aparatură modernă precum: video proiectoare, tablă electronică, calculatoare, amprentare pentru accesarea bibliotecii etc.

Conținut arhivă zip

  • Personalitatea Brandului FEAA - Targ - Tehnici Promotionale.ppt

Ai nevoie de altceva?