Personalitatea Brandului FEAA - Targ - Tehnici Promotionale

Extras din proiect Cum descarc?

Mediul demografic 
Mediul socio-cultural 
=> Organizatii:
Mediul natural 
Mediul politic 
Micromediu
Angajati 
Furnizori 
Intermediari
Clienti 
Distribuitori 
Concurenti 
Detinatorii de interese 
Mediul intern
Resursele de care dispune FEAA la un moment dat se gasesc sub cele mai diferite forme:
* dotari (cladiri: corpurile B, C, echipamente, tehnologii, informatii etc),
* terenuri
* resurse naturale
* resurse umane
Strategia de brand- Misiune
educatie de inalta calitate
capacitati intelectuale
caracter moral 
cunostinte de specialitate ale studentilor 
Strategia de brand- Obiective
adaptarea ofertei educationale 
standarde occidentale de educatie 
parteneriate cu lumea afacerilor 
recunoastere internationala
Istoric Promotional
Unitate de invatamant, ergo lipsa de istoric promotional
Istoric targ
Expozitia de Educatie Chineza - infiintata in anul 2000 
Scopul- invita liderii educationali din lume in China 
Imparte viziunile si recomandarile politice cu educatori 
modelarea viitorului educatiei in China. 
Relevanta selectarii targului
oportunitate pentru scolile din strainatate 
Participa tari ca: Australia, Canada, Franta, Germania, Italia, Japonia, Marea Britanie, Rusia, SUA, Spania, Elvetia, Olanda, Spania etc. 
68000 de vizitatori in 5 orase din China 
Despre FEAA 
Traditia invatamantului economic de nivel academic a inceput la Iasi, in 1843, cand Ion Ghica a predat la Academia Mihaileana primul curs de economie politica. Apoi, gandirea si educatia economica au fost ilustrate de intelectuali reputati precum Ion Strat, A.C. Cuza, Ion Ionescu de la Brad, A. D. Xenopol, Gh. Zane etc.
In anul 1999, facultatea si-a schimbat denumirea in ,,Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor", ca urmare a straduintelor corpului profesoral de a contura mai clar cele doua segmente majore ale educatiei academice: teoretic (stiinte economice) si aplicativ (stiinte de gestiune sau ale administrarii afacerilor).
Macromediu
Mediul economic:
- este elementul esential, atat la nivel national, cat si international cu impact semnificativ asupra FEAA, intrucat influenteaza decisiv functionarea si dezvoltarea ei; printre cele mai importante variabile economice pe care FEAA ar trebui sa le urmareasca atent pentru a putea lua decizii corecte la timpul si locul potrivit, sunt urmatoarele: veniturile de care dispun potentialii studenti, structura bugetului de cheltuieli (care consta in modernizarea, intretinerea si innoirea aparatelor tehnologice, a cladirilor, plata salariilor angajatilor); inflatia; criza economica; evolutia cursului valutar in defavoarea leului care ii afecteaza/favorizeaza pe cei straini.
Mediul tehnic si tehnologic 
- este deosebit de important deoarece FEAA confera: portal in limba engleza, canale de comunicare moderne, necesare mentinerii contactului permanent atat cu viitorii studenti economisti, cit si cu cei actuali, prin intermediul mijloacelor mass-media, care sunt necesare si foarte utile pentru transmitera mesajului publicitar. Internetul poate fi considerat atat un mijloc de comunicare, cat si un mediu publicitar, cu posibilitati de interactiune superioare celorlalte medii de comunicare in masa. El isi pune amprenta in special asupra gradului de inzestrare tehnica si a ritmului modernizarii produselor si tehnologiilor. FEAA dispune de aparatura moderna precum: video proiectoare, tabla electronica, calculatoare, amprentare pentru accesarea bibliotecii etc.


Fisiere in arhiva (1):

  • Personalitatea Brandului FEAA - Targ - Tehnici Promotionale.ppt

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!