Personalitatea Brandului Yahoo

Cuprins proiect Cum descarc?

Cap.1: Prezentarea marcii Yahoo! 1
1.1.Scurt istoric 1
1.2.Servicii si site-uri detinute de Yahoo! 2
Cap.2:Test de perceptie al marcii Yahoo! 4
Cap.3:Metoda potretului chinezesc 6
3.1.Corelatie Yahoo!/VIP 6
3.2.Corelatie Yahoo!/Culoare 7
3.3.Corelatie Yahoo!/Animal 8
3.4.Corelatie Yahoo!/Sport 9
3.5.Corelatie Yahoo!/Vehicul 9
Concluzii 10
Tabel anexa 10
Bibliografie 11


Extras din proiect Cum descarc?

Cap 1: Prezentarea marcii 
1.1.Scurt istoric
Yahoo! (Yet Another Hierarchical Officious Oracle) sau "Ghidul lui Jerry si a lui David pentru World Wide Web", cum s-a numit initial performantul motor de cautare, a inceput in februarie 1994, ca un hobby pentru studentii David Filo si Jerry Yang, doctoranzi la Inginerie Electrica in cadrul Universitatii Standford. Pentru a tine pasul cu interesul lor pentru internet cei doi au creat un ghid cu link-urile favorite, dedicand din ce in ce mai mult timp acestei noi pasiuni. Cand lista lor a devenit prea lunga si greu de manevrat acestia au impartit-o in categorii, iar cand si aceste categorii au devenit neincapatoare acestia le-au impartit in subcategorii, format care a dat nastere conceptului de baza al Yahoo!. 
Inceputurile acestei platforme s-au bazat o perioada pe statia conceputa de cei doi denumita "Akebono", iar softul se regasea in calculatorul lui Filo si purta denumirea de "Konishiki". Cele doua denumiri au fost date dupa numele a doi luptatori de sumo. In scurt timp Jerry si David au aflat ca nu erau singurii interesati sa gaseasca mai multe link-uri utile intr-un singur loc, astfel in toamna aceluiasi an, Yahoo! a sarbatorit primul milion de accesari. In urma feedback-ului pozitiv primit de la utilizatori cei doi au hotarat ca in martie 1995, sa incorporeze afacerea si s-au intalnit cu zeci de investitori din Silicon Valey. Au dat in cele din urma pesteSequoia Capital, firma cu reputatie ale carei succese includeau Apple Computer, Atari, Oracle si 
Cisco Systems. Acestia au fost de acord sa finanteze Yahoo! in aprilie 1995 cu o investitie initiala de aproape 2 milioane de dolari. Realizand faptul ca noua lor companie are potentialul de a se dezvolta rapid, Jerry si David au inceput sa caute o echipa pentru management. L-au angajat pe Tim Koogle, un veteran la Motorola si un student al departamentului de inginerie de la Stanford, pe postul de CEO si Jeffrey Mallett, fondator al diviziei de consumatori Novell WordPerfect pe postul de COO. Au incheiat o a doua runda de finantari in toamna lui 1995 de la investitori precum Reuters Ltd. si Softbank. Yahoo! a lansat un IPO de succes in aprilie 1996 cu un total de 49 de angajati. 
Astazi Yahoo! Inc. este o companie lider la nivel global in ceea ce priveste comunicarea, comertul si media care ofera o retea completa de servicii pentru mai mult de 345 de milioane de indivizi pe luna in intreaga lume. Fiind primul ghid navigabil pe Internet Yahoo! este lider pe sectiunile trafic, advertising si utilizarea de catre vizitatorii de acasa sau de la birou. Yahoo! este brandul numarul 1 pe Internet in intreaga lume si acopera cea mai mare audienta din toata lumea. Compania furnizeaza de asemenea si servicii de afacere online pentru a mari productivitatea si prezenta clientilor Yahoo! pe Internet. Aceste servicii includ Corporate Yahoo!, un portal cu solutii de afaceri, materiale audio si video, gazduire de magazine online si management, instrumente si servicii web. Reteaua globala de web include 25 de proprietati. Cu sediul central in Sunnyvale Califormia, Yahoo! are deschise birouri in Europa, Asia, America Latina, Australia, Canada si Statele Unite. Evolutia brandului global Yahoo! a schimbat pentru totdeauna modul in care oamenii comunica unul cu altul, gasesc si au acces la informatie sau cumpara diverse lucruri.
1.2.Servicii si site-uri detinute de Yahoo!
Yahoo! fiind o platforma foarte complexa voi reaminti doar o parte din nenumaratele categorii pe care le detine, cele mai cunoscute si des utilizate.
Yahoo!360 este un site unde utilizatorii isi pot crea pagini personale si blog-uri. De cand s-a lansat pe 29 martie 2005, a adunat peste doua milioane de membrii. Acesta era doar pe baza de invitatie pana pe 24 iunie 2005, iar in mod curent este disponibil pentru persoanele cu varsta peste13ani. 
Yahoo!Advertising este o combinatie de servicii de publicitate detinute de Yahoo!. 
Yahoo!Answers este un serviciu unde utilizatorii pun intrebari si raspund la intrebarile celorlati. Utilizatorii "sunt platiti" si "platesc" puncte. Pentru a pune intrebari, se "platesc" 5 puncte, iar pentru a raspunde la intrebari utilizatorului i se dau 2 puncte. Serviciul era cunoscut inainte sub numele de Yahoo! Ask.


Fisiere in arhiva (3):

  • Tabel corelari.doc
  • Personalitatea Brandului Yahoo.doc
  • cuprins.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!