Personalitatea Brandului Yahoo

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 3 fișiere: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 3266
Mărime: 639.53KB (arhivat)
Publicat de: Casian Lazăr
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Adriana Manolica
Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor

Cuprins

  1. Cap.1: Prezentarea mărcii Yahoo! 1
  2. 1.1.Scurt istoric 1
  3. 1.2.Servicii și site-uri deținute de Yahoo! 2
  4. Cap.2:Test de percepție al mărcii Yahoo! 4
  5. Cap.3:Metoda potretului chinezesc 6
  6. 3.1.Corelație Yahoo!/VIP 6
  7. 3.2.Corelație Yahoo!/Culoare 7
  8. 3.3.Corelație Yahoo!/Animal 8
  9. 3.4.Corelație Yahoo!/Sport 9
  10. 3.5.Corelație Yahoo!/Vehicul 9
  11. Concluzii 10
  12. Tabel anexă 10
  13. Bibliografie 11

Extras din proiect

Cap 1: Prezentarea mărcii

1.1.Scurt istoric

Yahoo! (Yet Another Hierarchical Officious Oracle) sau ”Ghidul lui Jerry și a lui David pentru World Wide Web”, cum s-a numit inițial performantul motor de căutare, a început în februarie 1994, ca un hobby pentru studenții David Filo și Jerry Yang, doctoranzi la Inginerie Electrică în cadrul Universității Standford. Pentru a ține pasul cu interesul lor pentru internet cei doi au creat un ghid cu link-urile favorite, dedicând din ce în ce mai mult timp acestei noi pasiuni. Când lista lor a devenit prea lungă si greu de manevrat aceștia au împărțit-o în categorii, iar când și aceste categorii au devenit neîncăpătoare aceștia le-au împărțit în subcategorii, format care a dat naștere conceptului de bază al Yahoo!.

Începuturile acestei platforme s-au bazat o perioadă pe stația concepută de cei doi denumită ”Akebono”, iar softul se regăsea în calculatorul lui Filo și purta denumirea de ”Konishiki”. Cele două denumiri au fost date după numele a doi luptători de sumo. În scurt timp Jerry și David au aflat că nu erau singurii interesați să găsească mai multe link-uri utile într-un singur loc, astfel în toamna aceluiași an, Yahoo! a sărbătorit primul milion de accesări. În urma feedback-ului pozitiv primit de la utilizatori cei doi au hotărât ca în martie 1995, să incorporeze afacerea și s-au întâlnit cu zeci de investitori din Silicon Valey. Au dat în cele din urmă pesteSequoia Capital, firmă cu reputație ale cărei succese includeau Apple Computer, Atari, Oracle și

Cisco Systems. Aceștia au fost de acord să finanțeze Yahoo! în aprilie 1995 cu o investiție inițială de aproape 2 milioane de dolari. Realizând faptul că noua lor companie are potențialul de a se dezvolta rapid, Jerry și David au început să caute o echipă pentru management. L-au angajat pe Tim Koogle, un veteran la Motorola și un student al departamentului de inginerie de la Stanford, pe postul de CEO și Jeffrey Mallett, fondator al diviziei de consumatori Novell WordPerfect pe postul de COO. Au încheiat o a doua rundă de finanțări în toamna lui 1995 de la investitori precum Reuters Ltd. și Softbank. Yahoo! a lansat un IPO de succes în aprilie 1996 cu un total de 49 de angajați.

Astăzi Yahoo! Inc. este o companie lider la nivel global în ceea ce privește comunicarea, comerțul și media care oferă o rețea completă de servicii pentru mai mult de 345 de milioane de indivizi pe lună în întreaga lume. Fiind primul ghid navigabil pe Internet Yahoo! este lider pe secțiunile trafic, advertising și utilizarea de către vizitatorii de acasă sau de la birou. Yahoo! este brandul numărul 1 pe Internet în întreaga lume și acoperă cea mai mare audiență din toată lumea. Compania furnizează de asemenea și servicii de afacere online pentru a mări productivitatea și prezența clienților Yahoo! pe Internet. Aceste servicii includ Corporate Yahoo!, un portal cu solutii de afaceri, materiale audio și video, găzduire de magazine online și management, instrumente și servicii web. Rețeaua globală de web include 25 de proprietăți. Cu sediul central în Sunnyvale Califormia, Yahoo! are deschise birouri în Europa, Asia, America Latină, Australia, Canada și Statele Unite. Evoluția brandului global Yahoo! a schimbat pentru totdeauna modul în care oamenii comunică unul cu altul, găsesc și au acces la informație sau cumpără diverse lucruri.

1.2.Servicii și site-uri deținute de Yahoo!

Yahoo! fiind o platformă foarte complexă voi reaminti doar o parte din nenumăratele categorii pe care le deține, cele mai cunoscute si des utilizate.

Yahoo!360̊ este un site unde utilizatorii își pot crea pagini personale şi blog-uri. De când s-a lansat pe 29 martie 2005, a adunat peste două milioane de membrii. Acesta era doar pe bază de invitaţie până pe 24 iunie 2005, iar în mod curent este disponibil pentru persoanele cu vârsta peste13ani.

Yahoo!Advertising este o combinaţie de servicii de publicitate deţinute de Yahoo!.

Yahoo!Answers este un serviciu unde utilizatorii pun întrebări şi răspund la întrebările celorlaţi. Utilizatorii "sunt plătiţi" şi "plătesc" puncte. Pentru a pune întrebări, se "plătesc" 5 puncte, iar pentru a răspunde la întrebări utilizatorului i se dau 2 puncte. Serviciul era cunoscut înainte sub numele de Yahoo! Ask.

Preview document

Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 1
Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 2
Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 3
Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 4
Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 5
Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 6
Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 7
Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 8
Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 9
Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 10
Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 11
Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 12
Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 13
Personalitatea Brandului Yahoo - Pagina 14

Conținut arhivă zip

  • Tabel corelari.doc
  • Personalitatea Brandului Yahoo.doc
  • cuprins.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza comparativă a strategiilor de marketing Google vs Yahoo

Capitolul 1: Descrierea firmelor 1.1 Google Misiunea Google este de a organiza informaţiile lumii şi de a le face accesibile şi utile la nivel...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Identitate și Brand Personal

Introducere Motivaţia alegerii temei Un brand reprezintă tot ceea ce vrei să transmiţi prin imaginea pe care o ai, începând de la cele mai mici...

Brand Audit - Google

De la fenomenul Gutenberg pana in prezent, nici o alta inventie nu a reusit sa ofere puterea si accesul la informatii de care se bucura milioane de...

Management Antibiotice Iași

Cu ştiintă şi suflet, în slujba oamenilor Informaţii generale despre S.C. Antibiotice S.A. Adresa: str. Valea Lupului, nr. 1, Iaşi, jud. Iaşi...

Internet Branding

Introducere Internetul a ajuns astăzi să fie un instrument obişnuit de lucru şi în viaţa de zi cu zi. Un număr din ce în ce mai mare de...

Strategii și politici promoționale în turism

4. Strategii şi politici promoţionale turism Literatura internațională de specialitate tratează pe larg aspectele teoretice privind terminologia...

Ai nevoie de altceva?