Piata Ceaiului

Cuprins proiect Cum descarc?

1.Produsul.2
a)Scurt istoric al produsului la nivel mondial si national. .2
b)Gama sortimentala existenta pe piata produsului respectiv.2
2.Analiza ofertei.7
a)Prezentarea principalilor ofertanti prin prisma produselor ofertei.7
b)Volumul productiei,vanzarilor,importurilor sau exporturilor.7
c)Evaluarea repartitiei vanzarilor pe ofertanti si a cotelor de piata.9
d)Stabilirea elementelor care individualizeaza cele mai importante marci.10
3.Analiza cererii.11
a)Definirea unitatii de consum,a unitatiilor de cumparare si a unitatii de decizie.11
b)Identificarea principalelor segmente de piata si analiza acestora.12
c)Stabilirea elementelor de natura cantitativa legata de consum sau cumparare,
locul de cumparare si consum.12
d)Capacitatea pietei.12
e)Dezvoltarea pietei.13
4.Distributia.13
a) tipurile de unitati comerciale prin care se realizeaza vanzarea catre consumatori.13
b) evaluarea modului de distributie pe diferite marci.13
5.Pretul.14
a)Determinarea segmentelor de pret cu identificarea principalelor marci incluse 
in fiecare segment.14
6.Promovarea produsului.16
a) Identificarea modalitatilor prin care se face in prezent promovarea produsului.16
b)promovarea vanzarilor.18
c) Identificarea principalelor campanii publicitare desfasurate de competitori in 
prezentul semestru scolar si analiza adaptarii mesajului la segmentul tinta vizat.18
7.Bibliografie.20


Extras din proiect Cum descarc?

1.PRODUSUL
a) scurt istoric al produsului la nivel mondial si national
LIPTON este marca de ceai numarul 1 in lume, detinand pozitia de lider global pe piata ceaiurilor calde. In spatele succesului mondial al marcii Lipton - datorat calitatilor sale si experientei expertilor Lipton in cultivarea ceaiului si amestecul frunzelor de ceai - se afla o istorie de peste 100 de ani. Lipton, prima marca de ceai de renume international, a fost creata la sfarsitul secolului XIX de catre intreprinzatorul britanic Thomas Lipton. In acea vreme, cand ceaiul era o bautura rara si exclusivista, Thomas Lipton a avut viziunea de a face din ceai un produs accesibil tuturor, la un pret acceptabil si de o calitate garantata. Pentru a aduce ceaiul "de pe plantatie, direct in ceasca", el a inceput productia de ceai Lipton in 1893, selectand cele mai bune varietati de ceai din lume. In 1895, a devenit furnizorul oficial de ceai al Curtii Angliei, iar dupa numai cativa ani de la inceperea productiei de Lipton, ceaiurile sale aveau deja un mare succes in Marea Britanie si SUA. La varsta de 48 de ani, Thomas Lipton a primit titlul de Sir de la regina Victoria a Marii Britanii. In prezent, ceaiul Lipton este comercializat in peste 110 tari. Cu binecunoscutul sau logo - rosu, din spatele caruia se intrevede un soare stralucitor pe fond galben - Lipton este foarte popular in Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu, Africa si unele zone din Asia. Lipton este una dintre putinele marci care opereaza propriile plantatii de ceai si institute de cercetare. 
b) gama sortimentala existenta pe piata produsului respectiv
Cei peste 100 de ani de inovatie i-au permis companiei Lipton sa incante prin ceaiul sau mai multi oameni din toata lumea decat oricare alta companie producatoare de ceai. Sir Thomas Lipton ar fi mandru. Dar nu ar lasa lucrurile sa se opreasca aici. In spiritul inventivitatii, cercetarii si inovatiei neobosite, Lipton pune din ce in ce mai mult in lumina beneficiile ceaiului negru si verde, in special ale elementelor cheie ca flavonoidele si catechinele, precum si teanina . Lipton este cea mai cunoscuta si cea mai bine vanduta marca de ceai din lume. In fiecare an, in lume sunt baute 52 miliarde de cani de ceai Lipton. 
LIPTON Tea pune la dispozitia consumatorilor o gama variata de produse pentru ca ei sa poata savura gustul minunat si racoritor al ceaiului. Fie ca-l preferi negru sau verde, fierbinte sau rece, Lipton iti ofera exact ceaiul care este pe gustul tau.Lipton ofera atat sortimente de ceai rece (Lipton Ice Tea Lamaie; Lipton Ice Tea Zmeura ;Lipton Ice Tea Piersica;Lipton Ice Tea Verde; Lipton Ice Tea Mango), cat si de ceai natural, la pliculete - verde (Lipton Green Tea Sencha; Lipton Green Tea Mandarine Orange; Lipton Green Tea Intense Mint), negru (Lipton Yellow Label;Lipton Earl Grey Tea) - Lipton Piramide - Infuzii de fructe (Lipton Temptation Summer Fruits; Lipton Citrus Delight; Lipton Charming Rosehip Blackcurrant; Lipton Enchanting Raspberry - Blueberry)-sau Lipton Piramide - ceaiuri speciale(Lipton White Tea;Lipton Gold Tea; Lipton Earl Grey Tea ;Lipton Red Tea)-sau Lipton Piramide - ceai negru cu fructe( Lipton Forest Fruit;Lipton Lemon; Lipton Blue Fruit; Lipton Tropical Fruit; Lipton Vanilla Caramel)


Fisiere in arhiva (1):

  • Piata Ceaiului.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

http://www.scribd.com/doc/55988767/Analiza-de-Marketing-a-Ceaiului
http://studentsonmarketing.wordpress.com/category/cercetare-de-marketing/page/3/ articol din 04.01.2009 Ar putea fi pita romaneasca o piata a ceaiului?
http://old.magazinulprogresiv.ro/articol.php?cid=62
http://www.scribd.com/doc/61587037/Cercetare-Calitativa-Prin-Metoda-Focus-Grup
http://www.unilever.ro/Marcilenoastre/Alimente/lipton/
www.lipton.com
http://www.faresbiovital.ro/ro/campanii+de+promovare+sau+evenimente 
http://ceai.compari.ro/lipton/
www.celmar.ro


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!