Piata Externa Kaufland

Cuprins proiect Cum descarc?

I. PREZENTAREA ORGANIZATIEI
1.1. Scurt istoric 1
1.2. Cultura organizationala 3
1.3. Structura organizatorica 4
1.4. Informatii financiare 6
II. DESCRIEREA ACTIVITATII DE MARKETING/VANZARI 
2.1. Piata pe care actioneaza, gama de produse si politica de pret practicata de organizatie 9
2.2. Mediul concurential 11
2.3. Facilitati acordate clientilor 12
2.4. Distributia 13
2.5. Mijloace de comunicare 13
III. PIATA INTREPRINDERII
3.1. Dimensiunile pietei 15
3.2. Locul organizatiei in cadrul pietei 18
3.3. Caracterizarea pietei 20
3.4. Structura pietei 22
IV. CONCLUZII SI PROPUNERI
4.1. Analiza S.W.O.T 23
4.2. Recomandari 24
4.3. Concluzii 25
Bibliografie 26


Extras din proiect Cum descarc?

I. PREZENTAREA ORGANIZATIEI
1.1. Scurt istoric
Istoria firmei Kaufland incepe in anul 1930, cand Josef Schwarz debuteaza ca asociat al firmei Sudfruchte Grosshandlung Lidl & Co din Heilbronn. In urmatorii ani firma reuseste sa se extinda si pe plan international.
1930 Josef Schwarz debuteaza ca asociat al firmei Sudfruchte Grosshandlung Lidl & Co din Heilbronn. Numele firmei se schimba devenind Lidl & Schwarz KG si firma se transforma intr-un en-gros de produse alimentare. Expansiunea firmei este intrerupta de izbucnirea celui de al doilea razboi mondial. Dupa terminarea celui de al doilea razboi mondial se continua extinderea firmei.
1954 Extinderea firmei, constructia unui sediu propriu la Heilbronn si intrarea in lantul de magazine A&O.
1960 Deschiderea primului depozit C+C(Cash&Carry) in Nordwurttemberg in cadrul firmei Handels- und Fruchthof Heilbronn GmbH.
1964 Se deschide primul raion de carne in Handels- und Fruchthof Heilbronn care a reprezentat startul pentru hala de carne Kaufland avand sedii de productie si de distributie in Neckarsulm, Mockmuhl (in Heilbronn), Offenburg und Unterkaka (in Zeitz in Sachsen-Anhalt).
1968 Deschiderea primului magazin la Backnang cu numele de "Handelshof".
1972 Sediul central al firmei se muta la Neckarsulm.
1977 Deschiderea primului magazin cu autoservire din nou la Backnang cu numele de "Handelshof".
Josef Schwarz moare la varsta de 74 de ani. Dupa moartea lui Josef Schwarz firma este condusa de fiul sau Dieter Schwarz.
1984 Deschiderea primului magazin cu autoservire Kaufland la Neckarsulm cu o suprafata totala de 15.000 mp. Numerosi concesionari completeaza oferta.
1990 Dupa reunirea Germaniei, are loc deschiderea primului magazin Kaufland in Meissen in noile landuri. In acelasi an urmeaza deschideri de magazine pentru satisfacerea necesitatilor consumatorilor in Hoyerswerda, Pirna, Freiberg, Weissenfels, Berlin-Eiche si Senftenberg.
1994 Se deschid primele brutarii in magazinele Kaufland din Dessau si Leipzig, pentru a optimiza oferta de produse proaspete.
1998 Deschiderea primului magazin Kaufland in Cehia in orasul Ostrava.
2000 Deschiderea primului magazin Kaufland in Slovacia in orasul Poprad.
2001 In Germania de Est Kaufland este de departe lider de piata. In Croatia s-a deschis primul magazin Kaufland in Karlovac, urmeaza Polonia cu deschiderea primului magazin Kaufland in Stargard Szczecinski.
2002 Lantul se extinde in continuare pe plan national si international.
2003 Introducerea marcii Kaufland K-Classic ce ofera produse de calitate la preturi convenabile de discount.
2005 Lantul se extinde in continuare pe plan national si international si aniverseaza 75 de ani de existenta.
1.2. Cultura organizationala
Dupa 75 de ani de existenta, concernul Kaufland reuseste sa puna stapanire si pe piata romaneasca si incepe sa transmita semnale legate de personalitatea sa culturala. Pentru compania Kaufland cultura organizationala reprezinta ,,inima" tuturor activitatilor ce se desfasoara in cadrul firmei si isi are originea in interactiunea relatiilor interpersonale la nivel organizational, reusind sa influenteze comportamentul oamenilor, aspiratiile lor in cariera si formarea profesionala.
Sigla, cu grafica ei simpla, rosie pe un fundal alb sugereaza atractie, mister, claritate in actiune, devenind o marca de firma cu putere si capatand reputatie, faima pe masura ce realizarile firmei au crescut. Kaufland se ghideaza dupa principiul ,,totul sub acelasi acoperis", oferind produse variate care acopera tot necesarul zilnic. Oferta cuprinde marca proprie: K-Classic.


Fisiere in arhiva (1):

  • Piata Externa Kaufland.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!