Piața externă Kaufland

Proiect
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 28 în total
Cuvinte : 6271
Mărime: 1.02MB (arhivat)
Publicat de: Manole Petrescu
Puncte necesare: 9
Universitatea de Vest Timişoara Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Cuprins

  1. I. PREZENTAREA ORGANIZAŢIEI
  2. 1.1. Scurt istoric 1
  3. 1.2. Cultura organizaţională 3
  4. 1.3. Structura organizatorică 4
  5. 1.4. Informaţii financiare 6
  6. II. DESCRIEREA ACTIVITĂŢII DE MARKETING/VÂNZĂRI
  7. 2.1. Piaţa pe care acţionează, gama de produse şi politica de preţ practicată de organizaţie 9
  8. 2.2. Mediul concurenţial 11
  9. 2.3. Facilităţi acordate clienţilor 12
  10. 2.4. Distribuţia 13
  11. 2.5. Mijloace de comunicare 13
  12. III. PIAŢA ÎNTREPRINDERII
  13. 3.1. Dimensiunile pieţei 15
  14. 3.2. Locul organizaţiei în cadrul pieţei 18
  15. 3.3. Caracterizarea pieţei 20
  16. 3.4. Structura pieţei 22
  17. IV. CONCLUZII ŞI PROPUNERI
  18. 4.1. Analiza S.W.O.T 23
  19. 4.2. Recomandări 24
  20. 4.3. Concluzii 25
  21. Bibliografie 26

Extras din proiect

I. PREZENTAREA ORGANIZAŢIEI

1.1. Scurt istoric

Istoria firmei Kaufland începe în anul 1930, când Josef Schwarz debutează ca asociat al firmei Südfrüchte Großhandlung Lidl & Co din Heilbronn. În următorii ani firma reuşeşte să se extindă şi pe plan internaţional.

1930 Josef Schwarz debutează ca asociat al firmei Südfrüchte Großhandlung Lidl & Co din Heilbronn. Numele firmei se schimbă devenind Lidl & Schwarz KG şi firma se transformă într-un en-gros de produse alimentare. Expansiunea firmei este întreruptă de izbucnirea celui de al doilea război mondial. După terminarea celui de al doilea război mondial se continuă extinderea firmei.

1954 Extinderea firmei, construcţia unui sediu propriu la Heilbronn şi intrarea în lanţul de magazine A&O.

1960 Deschiderea primului depozit C+C(Cash&Carry) în Nordwürttemberg în cadrul firmei Handels- und Fruchthof Heilbronn GmbH.

1964 Se deschide primul raion de carne în Handels- und Fruchthof Heilbronn care a reprezentat startul pentru hala de carne Kaufland având sedii de producţie şi de distribuţie în Neckarsulm, Möckmühl (în Heilbronn), Offenburg und Unterkaka (în Zeitz în Sachsen-Anhalt).

1968 Deschiderea primului magazin la Backnang cu numele de "Handelshof".

1972 Sediul central al firmei se mută la Neckarsulm.

1977 Deschiderea primului magazin cu autoservire din nou la Backnang cu numele de "Handelshof".

Josef Schwarz moare la vârstă de 74 de ani. După moartea lui Josef Schwarz firma este condusă de fiul său Dieter Schwarz.

1984 Deschiderea primului magazin cu autoservire Kaufland la Neckarsulm cu o suprafaţă totală de 15.000 mp. Numeroşi concesionari completează oferta.

1990 După reunirea Germaniei, are loc deschiderea primului magazin Kaufland în Meissen în noile landuri. În acelaşi an urmează deschideri de magazine pentru satisfacerea necesităţilor consumatorilor în Hoyerswerda, Pirna, Freiberg, Weißenfels, Berlin-Eiche şi Senftenberg.

1994 Se deschid primele brutării în magazinele Kaufland din Dessau şi Leipzig, pentru a optimiza oferta de produse proaspete.

1998 Deschiderea primului magazin Kaufland în Cehia în oraşul Ostrava.

2000 Deschiderea primului magazin Kaufland în Slovacia în oraşul Poprad.

2001 În Germania de Est Kaufland este de departe lider de piaţă. În Croaţia s-a deschis primul magazin Kaufland în Karlovac, urmează Polonia cu deschiderea primului magazin Kaufland în Stargard Szczecinski.

2002 Lanţul se extinde în continuare pe plan naţional şi internaţional.

2003 Introducerea mărcii Kaufland K-Classic ce ofera produse de calitate la preturi convenabile de discount.

2005 Lanţul se extinde în continuare pe plan naţional şi internaţional şi aniversează 75 de ani de existenţă.

1.2. Cultura organizaţionalǎ

După 75 de ani de existenţă, concernul Kaufland reuşeşte să pună stăpânire şi pe piaţa românească şi începe să transmită semnale legate de personalitatea sa culturală. Pentru compania Kaufland cultura organizaţională reprezintă „inima” tuturor activităţilor ce se desfăşoară în cadrul firmei şi îşi are originea în interacţiunea relaţiilor interpersonale la nivel organizaţional, reuşind să influenţeze comportamentul oamenilor, aspiraţiile lor în carieră şi formarea profesională.

Sigla, cu grafica ei simplă, roşie pe un fundal alb sugerează atracţie, mister, claritate în acţiune, devenind o marcă de firmă cu putere şi căpătând reputaţie, faimă pe măsură ce realizările firmei au crescut. Kaufland se ghidează după principiul „totul sub acelaşi acoperiş”, oferind produse variate care acoperă tot necesarul zilnic. Oferta cuprinde marca proprie: K-Classic.

Preview document

Piața externă Kaufland - Pagina 1
Piața externă Kaufland - Pagina 2
Piața externă Kaufland - Pagina 3
Piața externă Kaufland - Pagina 4
Piața externă Kaufland - Pagina 5
Piața externă Kaufland - Pagina 6
Piața externă Kaufland - Pagina 7
Piața externă Kaufland - Pagina 8
Piața externă Kaufland - Pagina 9
Piața externă Kaufland - Pagina 10
Piața externă Kaufland - Pagina 11
Piața externă Kaufland - Pagina 12
Piața externă Kaufland - Pagina 13
Piața externă Kaufland - Pagina 14
Piața externă Kaufland - Pagina 15
Piața externă Kaufland - Pagina 16
Piața externă Kaufland - Pagina 17
Piața externă Kaufland - Pagina 18
Piața externă Kaufland - Pagina 19
Piața externă Kaufland - Pagina 20
Piața externă Kaufland - Pagina 21
Piața externă Kaufland - Pagina 22
Piața externă Kaufland - Pagina 23
Piața externă Kaufland - Pagina 24
Piața externă Kaufland - Pagina 25
Piața externă Kaufland - Pagina 26
Piața externă Kaufland - Pagina 27
Piața externă Kaufland - Pagina 28

Conținut arhivă zip

  • Piata Externa Kaufland.docx

Alții au mai descărcat și

Proiect de practică - Kaufland

CAP I. PREZENTAREA ORGANIZATIEI Concernul Kaufland este una dintre firmele de retail de succes din Germania. Kaufland este reprezentat de 600 de...

Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS

I.1 Denumirea si localizarea Kaufland Romania SCS este o societate în comandită cu sediul în Bucuresti, soseaua Colentina, nr. 6, sector 2,...

Distribuția prin Supermarket

Cuvânt înainte Prezentarea lucrarii se adreseaza atat studentilor,cu precadere celor de la „Facultatea de marketing”,cat si masteranzilor...

Relațiile Întreprinderii cu Mediul Extern

Conceptul de mediu extern reprezintă ansamblul de factori ce alcătuiesc o structură complexă, eterogenă, de natură economică, socială, culturală,...

Piața Întreprinderii

1.1. CONŢINUTUL PIEŢEI ÎNTREPRINDERII Piaţa reprezintă mai multe întreprinderi, care îşi asigură vînzarea mărfurilor sau se asociază cu...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Kaufland România

Kaufland, prezentare generală Conceptul Kaufland este una dintre firmele de retail de succes din Germania. Kaufland este reprezentat de 600 de...

Cercetare de piață - Kaufland

CAPITOLUL I ”Băuturile de la Kaufland sunt savoare pură ’’ Kaufland, prezentare generală Concernul Kaufland este una dintre firmele de retail de...

Te-ar putea interesa și

Plan de Marketing la Compania Altex

1. Profil; istoric Altex este liderul pietei de electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia din România, cu peste 125 de magazine deschise in...

Apimond SA - managementul tranzacțiilor internaționale

1. Rezumatul executiv În vederea realizării acestui proiect am hotarat să facem referire la o entitate economică de pe piaţa romanească, si anume...

Managementul calității la SC Autopart SRL

INTRODUCERE Lucrarea “Analiza managementului calităţii la S.C. EURO PARTENER INSTAL S.R.L ” este structurată în 4 capitole. Ea are drept obiectiv...

Metode și Tehnici de Vânzare la Real Hypermarket

INTRODUCERE În lucrarea de faţă sunt evidenţiate metodele, instrumentele şi tehnicile de vânzare folosite în hypermarket pentru ca acesta să...

Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România

1. Aspecte teoretice privind mixul de marketing și strategia de marketing Mixul de marketing se poate defini ca si setul de instrumente utilizate...

Proiecte economice în comerț - SC Mini Papi SRL

Prezentarea firmei şi a barierelor de pe piaţă Obiectul de activitate principal: comercializarea produselor alimentare, bauturilor alcoolice si...

Tranzacții SC Vinia SA Iași

1.Rezumat În acest proiect ne-am propus să analizăm transpunerea strategiei de internaţionalizare a firmei S.C Vinia S.A în termenii...

Proiect pentru disciplină managementul proiectelor - SC Naturalvit SRL

S.C. NaturalVit S.R.L “Cele mai bune prajituri de casa” A. INFORMATII ADMINISTRATIVE 1. Denumirea firmei : S.C. NATURAL VIT S.A. Braila 2....

Ai nevoie de altceva?