Piata Produselor Cosmetice

Cuprins proiect Cum descarc?

REZUMAT INTRODUCTIV 1
CAP.1 ANALIZA PIETEI 2
CAP.2 POLITICA DE PRODUS 2
CAP.3 POLITICA DE PRET 2
CAP.4 POLITICA DE PROMOVARE 2
CAP. 5 POLITICA DE DISTRIBUTIE 3
ANALIZA PIETII 3
ANALIZA OFERTELOR CONCURENTE 6
POLITICA DE PRODUS 8
ATRIBUTELE PRODUSULUI 8
FUNCTIILE PRODUSULUI 8
SISTEMUL DE SUSTINERE 9
PORTOFOLIUL SI LINIA DE PRODUSE 10
CICLUL DE VIATA AL PRODUSULUI 10
DIFERENTIEREA SI POZITIONAREA PRODUSULUI 11
POLITICA DE PRET 12
INTELEGEREA PSIHOLOGIEI CUMPARATORULUI 12
OBIECTIVELE POLITICII DE PRET 12
ANALIZA FACTORILOR CARE INFLUENTEAZA PRETUL 12
PRETUL DE BAZA SI ADAPTAREA TEMPORARA 14
POLITICA DE PROMOVARE 15
OBIECTIVUL CAMPANIEI DE PROMOVARE 15
PROMOVAREA VANZARILOR ERROR! BOOKMARK NOT DEFINED.
TEHNICI DE PROMOVARE A VANZARILOR 17
RELATII CU PUBLICUL 17
POLITICA DE DISTRIBUTIE 18


Extras din proiect Cum descarc?

REZUMAT INTRODUCTIV
Prin intermediul acestui proiect se va studia piata produselor cosmetice . In cadrul acesteia, este analizata piata produselor romanesti si straine si sunt descrise caracteristicile pietei.
Proiectul de concepere a mixului de marketing pentru produsele cosmetice urmareste familiarizarea cu principalele directi de abordare si manipulare a variabilelor care opereaza in cadrul conceptului de mix de marketing. Proiectul de fata este elaborat ca obligatie in cadrul disciplinei " Marketing".
Proiectul se refera la produsele cosmetice in general si la sampoane - ca produs de referinta conceput pentru piata tinta identificata.
DoloreX S. A. este o societate mixta romano-franceza cu capital social de 1500000 de mii de dolari, cu sediul in Iasi.
DoloreX are ca obiect de activitatea producerea si comercializarea produselor cosmetice. Beneficiind de tehnologii moderne, know-how francez, licenta dupa un legendar parfum al casei de moda Channel si retete de cea mai buna calitate, DoloreX isi propune sa produca cosmetice de cea mai buna calitate si sa detina o cota de piata de 30% in urmatorii trei ani.
Pe o piata dominata in prezent de produse importate, DoloreX se va impune ca producator autohton, oferind produse cu un raport calitate pret superior.
Principalele atuuri ale firmei sunt:
-Produsele - sunt puternic diferentiate;
-Strategia de marketing - agresiva, bazata pe o promovare adecvata si o retea de distributie proprie foarte eficienta;
-Management modern - mobilitate si adaptabilitate la conditiile unei piete dinamice, personal eficient si foarte bine motivat.
Initial, DoloreX va lansa trei linii de produse:
-Sampon pentru par gras, a carui principale elemente distinctive vor fi aroma de brad si culoarea verde a ambalajului;
-Sampon pentru par normal, la care se va folosi aroma parfumului sub licenta Chanell si va avea culoarea ambalajului albastra;
-Sampon pentru par uscat si degradat, ce va avea un ambalaj de culoare galbena cu aroma de salcam, imbunatatit cu substante nutritive extrase din laptisor de matca.
Lucrarea este structurata pe cinci capitole, dupa cum urmeaza:
Cap.1 ANALIZA PIETEI
pentru produsul de referinta -samponul ElegancE.
Cap.2 POLITICA DE PRODUS
Cuprinde elemente privind atributele si sistemul de sustinere al produsului, ce include: marca, emblema, ambalajul, eticheta; functiile produsului; portofoliu si linia de produse; diferentierea si pozitionarea acestora.
Cap.3 POLITICA DE PRET
Include analiza factorilor care determina nivelul pretului, stabilirea strategiei de pret urmarita si nivelurile de pret.
Cap.4 POLITICA DE PROMOVARE
Trateaza obiectivul campaniei de reclama auditoriul tinta si axul publicitar, alegerea vehiculelor pentru expedierea mesajului catre piata tinta si producerea mesajului.
Cap. 5 POLITICA DE DISTRIBUTIE
In acest capitol este prezentata directia urmarita prin politica de distributie, alegerea tipului de distributie in functie de obiectivele stabilite.
ANALIZA PIETII
Produsele se adreseaza in special femeilor cuprinse in categoria de varsta 16 - 60 ani. O apreciere a numarului femeilor din Iasi de pana la 60 ani se poate face in felul urmator: din Anuarul statistic al Romaniei 1997 se ia numarul femeilor intre 16 - 60 ani (7.846.930). Raportand populatia totala a Romaniei de 22.607.620. obtinem un coeficient egal cu 0,3471, adica 34.71% din populatie este reprezentata de acest segment care se constituie in piata potentiala pentru produsul nostru . Segmentul din populatia totala a municipiului Iasi il obtinem ponderand acel coeficient de 0,3471 cu populatia totala a municipiului Iasi (346.613 locuitori) si obtinem 346.613 x 0,3471=120.306 femei. Acesta reprezinta segmentul de piata in primele trei luni. Ne propunem pentru produsul nostru atragerea a 10% din acest segment, aproximativ 12000 de persoane pentru primul an.
Studiile de piata arata ca din punctul de vedere al consumatorului, criteriile generale de cumparare sunt:
-sa inlature matreata;
-sa intareasca radacina parului;
-parul sa aiba un aspect stralucitor si sa fie usor de pieptanat;
-cunoasterea si acceptarea compozitiei produsului;
-pretul este perceput ca avantajos in raport cu calitatea si cantitatea; 
-ambalaj atractiv.
Din punctul de vedere al perceptiei comparative al calitatii produselor, studiile de piata indica o impartire in doua categorii:
-produse romanesti, in cea mai mare parte asimilate ca fiind de calitate inferioara;
-produse din import, asimilate ca fiind de calitate superioara.


Fisiere in arhiva (1):

  • Piata Produselor Cosmetice.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!