Piata Rolelor Fun

Extras din proiect Cum descarc?

I ELEMENTELE SPECIFICE ALE MEDIULUI DE MARKETING
Mediul de Marketing al unei firme are doua parti:-mediul extern;
-mediul intern.
Mediul extern al intreprinderii 
1.Micromediul
a. Furnizorii de marfuri; 
b. Prestatorii de servicii; 
c. Furnizorii fortei de munca;
d. Clientii;
e. Concurentii - directi:Salomon,Roces,K2.
- indirecti: pe piata patinelor (Koflach,Jofa,Botas) ,skateboard (Airwalk,Vans,Vision).
f. Organismele publice:organisme vamale(Rominia importa role de la firmele din strainatate:Roces,K2), financiare, locale, administrative, de informare (MassMedia-TV,radio). 
2.Macromediul intreprinderii este format din:
a. Mediul economic;
b. Mediul demografic;
c. Mediul tehnologic;
d. Mediul cultural.
II CINE VOR FI CUMPARATORII?
2.1 Descrierea pietei pe categorii de consumatori si nonconsumatori
Consumatorii sunt preponderent copii,tinerii si adultii(7-40 ani) care doresc sa-si petreaca timpul liber intr-un mod placut,in mijlocul naturii,in special in parcuri.Reprezinta un mod eficient de socializare,relaxare si mentinere a formei fizice la nivel ridicat.Iubitorii acestei activitati se pot bucura pe aproximativ toata durata anului(excluzind iarna)de beneficiile practicarii ei.Consumatorii sunt in cea mai mare parte persoane intre 10 -25 de ani, cu venituri medii si provin din mediul urban. Ei sunt deschisi "tuturor provocarilor"si isi asuma anumite riscuri atunci cind se dau cu rolele.
Nonconsumatorii relativi persoanele cu venituri mici, cei din mediul rural, pasionatii de alte sporturi (skaterii) si cei care sufera de diferite afectiuni care s-ar putea agrava in timpul acestei activitati (cei ce sufera de asm si cei cu deficiente de echilibru).
Nonconsumatori absoluti:copii pina la 6 ani,persoanele care au un handicap locomotor,persoanele in virsta.
2.2 Principalele criterii si variabile de segmentare a pietei
1.Variabile demografice:
- Virsta:7-40;
- Venitul: 800- 1000ron, 1000-1500ron; 1500-2000ron, >2000ron
- Ocupatia: elevi/studenti; sportivi;
- Nivel de studii: persoanele cu studii medii si universitare(sunt mai bine informati si iau in calcul mai multi factori in luarea unei decizii)
- Sexul: ambele sexe sunt interesate de aceasta activitate
- Clasa sociala:evidentiaza felul in care oamenii aleg sa isi petreaca timpul liber.
2.Psihografice: 
- Clasa sociala: medie, superioara;
- Personalitatea: energici,spontani,sociabili,cu initiativa,aventurosi;
- Stil de viata: viata activa, cei care practica des activitasi sportive, persoane care nu au un program incarcat si stresant
3.Geografice: 
- Mediul: urban,in toate formele de relief.
4.Variabile comportamental:
Ocazia de cumparare: venirea vacantei in cazul elevilor si studentilor, promotii, in perioade calduroase(primavara-vara-toamna).
Rata de utilizare a produsului: des (in fiecare zi), ocazional(in week-end). 
Avantajele cautate de consumatori 
- sustinerea efortului fizic: tineri sportivi;
- viteza;
-avantaje medicale: tinerii si adultii care cauta imbunatatirea tonusului,a rezistentei fizice imbunatatirea ritmului cardiac, cresterea rezistentei la efort si a capacitatii plamanilor ,antrenarea muschilor fesieri si abdominali,consumarea unui numar mare de calorii (in jur de 400 calorii pe ora la fel cu o ora de fitness);
- performanta zilnica: dobandirea unor deprinderi(atentia distributiva,viteza de reactie mai mare,reflexe)


Fisiere in arhiva (1):

  • Piata Rolelor Fun.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!