Plan de Afacere SC V and A Gym SRL

Proiect
9.3/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 5120
Mărime: 34.97KB (arhivat)
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. 1.Sumar 3
  2. 2.Descrierea initiatorilor 3
  3. 3. Descrierea produsului oferit 3
  4. 4.Descrierea pietei si a concurentei 3
  5. 5. Strategia de marketing 3
  6. 6. Mobilizarea resurselor necesare 3
  7. 7. Conducerea afacerii 3
  8. 8. Ipoteze si riscuri 3
  9. 9.Planul financiar 3
  10. 10.Potenţialul de dezvoltare a afacerii 3
  11. 11. Autoevaluare 3

Extras din proiect

1.Sumar

Afacerea propusa de catre echipa noastra este deschiderea unui centru de aerobic, fitness&bodybuilding in orasul Gaesti, judetul Dambovita, sub denumirea de SC V&A GYM SRL.

Oportunitatile pe care se bazeaza acest proiect are legatura cu faptul ca nu mai exista o astfel de sala in acest oras si pe langa acest lucru, nu exista nicio alta forma de concurenta directa.

Aceasta afacere nu are nimic deosebit fata de celelalte sali de fitness existente, insa singura diferenta, care de altfel constituie principalul avantaj si cheia reusitei acestui plan este faptul ca piata salilor de fitness lipseste cu desavarsire in acest oras.

Ipotezele pe care se bazeaza acest plan de afaceri sunt urmatoarele:

- Nu mai exista nicio sala in oras, deci am detine monopol pe acest domeniu;

- Exista un numar ridicat de persoane tinere care ar fi dornice sa frecventeze un astfel de centru;

- In trecut a mai existat o sala de fitness, dar care a dat faliment din cauza managementului dezastruos;

- Amplasamentul il avem asigurat, fiind detinut de catre unul din membrii echipei;

- Principala sursa de finantare este banca, fiecare dintre membrii echipei contractand cate un credit astfel incat suma colectata sa fie de minimum 10.000 de euro;

- Personalul trebuie sa fie format din persoane active si, cel mai important, de incredere. De aceea avem in vedere angajarea unor persoane cunoscute care pot reprezenta o baza pentru dezvoltarea afacerii;

- Promovarea are un rol important in toata aceasta afacere, si avem in vedere sa ne facem publicitate prin toate metodele disponibile.

Echipa care a creat planul de afaceri este formata din 4 membri: Iancu Victor, Iordache Alexandra, Iordache Anca si Ivan Alexandru. Deopotriva, toti membrii echipei au calitati si defecte. Lipsa experientei reprezinta un risc ce trebuie asumat de catre toti membrii echipei. A fi intreprinzator nu este un lucru usor, presupune multa munca, implicare, perspicacitate, intuitie, inovatie, imaginatie, personalitate,inteligenta si nu in ultimul rand, fonduri, surse de finantare.

Atuurile noastre, ca tineri intreprinzatori sunt: curajul, optimismul, ambitia, dorinta de reusita, inteligenta, dorinta de a invata.

Clientii vizati fac parte din segmentul de varsta de 16-45 in principal, dar nu numai. Orice persoana este bine-venita, indiferent de varsta. Noi urmarim satisfacerea clientilor si fidelizarea acestora. Faptul ca reusim sa fidelizam clientii spune despre afacerea noastra ca este una de incredere si care se muleaza perfect nevoilor clientilor nostri.

Ca in orice afacere, estimarile pe care le facem asupra numarului de clienti ce vor frecventa sala noastra de fitness sunt unele modeste, deoarece dorim sa fim cat mai pragmatici si sa nu exageram cu presupunerile. Desigur, previzionam ca afacerea va fi bine primita pe piata si ca fluxul de clienti va fi in continua crestere. Estimarile ajung la cateva sute de oameni pe luna, dornici sa aiba grija de conditia lor fizica.

Strategia care ne va ajuta la promovarea afacerii noastre este alcatuita din mai multe laturi. Una dintre ele are legatura cu amplasamentul, fiind unul central,langa principalele puncte de atractie ale orasului: liceul, primaria, piata, etc. Alta latura are legatura cu promovarea, de care vom avea grija sa fie realizata prin cele mai eficiente metode.

Prognozele privind incasarile, platile si profitul difera de la o perioada la alta. In principal, previziunile sunt bune, in primele sase luni de zile profitul fiind in cel mai rau caz nul. Incepand cu luna a 7-a, se estimeaza un profit de aproximativ 800 euro/luna. Amortizarea se realizeaza intr-o perioada de 18 luni.

Pentru demararea afacerii, avem nevoie in prima faza de aproximativ 10.000 de euro pentru infiintarea firmei,achizitionarea aparaturii, amenajarea propriu-zisa a salii de fitness si finalizarea celorlaltor detalii.

Cladirea este proprietatea a unuia dintre membrii echipei, asa ca vom fi scutiti de cheltuieli cu chiria.

Cea mai la indemana posibilitate de a obtine acesti bani este obtinerea unui imprumut bancar.

Gestionarea afacerii are in vedere oameni capabili, cu abilitati de conducatori. Managementul firmei va fi asigurat de catre membrii echipei, care vor incerca sa compenseze lipsa de experienta cu principalele lor calitati. Restul personalului trebuie sa fie niste persoane de incredere, sa reprezinte o baza pentru aceasta afacere. Contabilul va avea grija de situatia financiara a afacerii.

Previziunile pe termen lung ale acestei afaceri indica o crestere a cifrei de afaceri si a profitului.

Tinand cont de aceste date, pe viitor avem in vedere extinderea afacerii prin crearea de noi spatii de activitate sportiva si prin captarea unui numar cat mai mare de persoane.

2.Descrierea initiatorilor

Un intreprinzator bun trebuie sa se autoanalizeze şi să aprecieze dacă este cu adevărat în măsură să demareze o afacere, dispunând de caracteristici ale personalităţii şi de abilităţi care să-i asigure succesul. Practica a dovedit că realizarea cu succes a unei afaceri presupune ca întreprin¬zătorul sa aibă câteva calităţi esenţiale:

- capacitate de a decide;

- capacitate de muncă;

- capacitate de organizare a propriei munci;

- capacitate de adaptare;

- capacitate de a comunica;

- asumare a responsabilitatilor;

- tenacitate;

- spirit de iniţiativă;

- simţ al responsabilităţii;

- rezistenţă la şocuri;

- sănătate;

- spirit critic şi autocritic;

- aptitudinea de a controla;

- fler;

- curiozitate;

- entuziasm.

Preview document

Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 1
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 2
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 3
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 4
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 5
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 6
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 7
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 8
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 9
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 10
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 11
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 12
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 13
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 14
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 15
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 16
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 17
Plan de Afacere SC V and A Gym SRL - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Plan de Afacere SC V and A Gym SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de Marketing - Deschiderea unui Restaurant

SCURTA INTRODUCERE Motto : A mânca diferit este întotdeauna ceea ce cautam când împingem usa unui restaurant O conjunctura acceptabila, o reala...

Plan de Afaceri pentru Pensiunea Mon Vieux

CAP.1 SINTEZA PLANULUI DE AFACERI Conceptul si oportunitatea afacerii Piata turistica a Romaniei are in continuare un imens potential, in...

Plan de afaceri - înființarea unei spălătorii auto

1. Denumirea firmei S.C. ”SPEED” S.R.L. Sigla firmei 2. Locul de desfăşurare Sediul societăţii este în Municipiul Târnăveni, str. CFR , nr. 6,...

Plan de Afaceri - Tuning

Puterea de cumparare creste si evident Romania se indreapta cu pasi repezi spre a deveni o societate de consum in adevaratul sens al cuvantului. ....

Planul de Marketing privind Promovarea Produsului Fitness

1. PREZENTAREA PRODUSULUI Fulgii din grau integral cu vitamine si minerale esentiale “Fitness”, sunt un produs al companiei “Nestle Romania” si...

Program de Continuitate New Power Gym

1. Prezentarea serviciilor oferite de New Power Gym New Power Gym este una dintre primele săli de fitness apărute în Iaşi şi a acumulat până acum...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?