Plan de afaceri SC Confort SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 20 în total
Cuvinte : 6941
Mărime: 518.52KB (arhivat)
Publicat de: Vesa M.
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. 1.Sinteza planului de afaceri 2
  2. 2. Prezentarea intreprinderii 7
  3. 3. Produsele si serviciile firmei 7
  4. 4. Programul de marketing si programul de vanzari 9
  5. 5. Programul de dezvoltare a produselor si serviciilor 14
  6. 6. Programul activitiatilor operationale 15
  7. 7. Managementul activitatilor 16
  8. 8. Planul financiar 18
  9. 9. Analiza SWOT 19

Extras din proiect

1.Sinteza planului de afaceri

Infiintarea companiei SC. CONFORT SRL. vine ca un sprijin in randul Romanilor a caror venituri nu sunt foarte ridicate si care nu isi permit sa cheltuie foarte multi bani pe achizitionarea produselor de imbracaminte si incaltaminte. Nu ne dorim sa fim „doar o alta companie care comercializeaza produse de imbracaminte si incaltaminte la preturi mici” ci ne dorim sa oferim persoanelor cu situatii financiare, nu foarte mari, o alternativa foarte buna atunci cand vine vorba de achizitionarea de produse de imbracaminte si incaltaminte. Ne propunem sa devenim prima alegere a clientilor nostri potentiali atunci cand vine vorba de raportul calitate-pret al produselor.

Produsele comercializate vor fi articole vestimentare si incaltaminte. Nu ne vom axa doar pe un tip anume deoarece ne dorim sa satisfacem gusturile tuturor clientilor. Pentru inceput produsele se vor achizitiona din China, Turcia si India, tari unde pretul materialelor este mai mic. SC. CONFORT SRL. va comercializa produse al caror pret este mic si calitatea este una acceptabila. Incercam sa atragem clienti din orasele mici ale Romaniei, sate, comune, etc. oameni din clasa de mijloc dar in special pentru cei din clasa de jos, oameni pentru care pretul unui produs este primul aspect analizat atunci cand vine vorba de o eventuala achizitie.

Proportia produselor comercializate va fi 60% imbracaminte si 40% incaltaminte din care cele mai multe produse vor fi destinate femeilor si copiilor. Compania isi propune sa ofere alternative si persoanelor care au probleme atunci cand doresc sa isi achizitioneze produse vestimentare si se lovesc de lipsa marimilor, fie ele mici sau mari.

Piata din care va face parte SC. CONFORT SRL. este o piata evaluata la peste 15 miliarde de lei iar piata de imbracaminte si incaltaminte din Romania va continua sa creasca, incurajata intr-o oarecare masura de brandurile mari care au deschis puncte de lucru in Romania. Desi aceasta piata este una foarte aglomerata piata de imbracaminte si incaltaminte este slab dezvoltata asa ca se asteapta in continuare aparitia mai multor nume noi care sa intre pe piata din Romania. In anul 2015 pe piata din Romania au aparut aproximativ 35 de retaileri noi care au deschis puncte de lucru la noi in tara. Desi salariile romanilor nu se ridica la nivelul salariilor din $pa acestia nu ezita sa cheltuie sume mari de bani atunci cand vine vorba de acesorii vestimentare, si nu numai, iar acest lucru a atras tot mai multi reaileri sa deschida magazine in Romania. Este o piata foarte diversificata unde fiecare retaileri se axaeaza pe publicul vizat inca de la inceput si fidelizarea clientilor este unul din aspectele pe care vizeaza acestia. Potrivit statisticilor romanii au cheltuit in 2016 16 mld. lei pe haine, pantofi si articole sportive ,toate segmentele realizand cresteri intr-un context economic favorabil in care consumatorii au cumparat mai mult, mai des si chiar mai scump.

Desi numarul competitorilor de pe piata este unul foarte mare, dintre acestia facand parte branduri internationale care realizeaza venituri anuale de milioane de $, SC. CONFORT SRL. nu va fi afectata de acest tip de concurenta si de „luptele de suprematie” care se dau intre acestia deoarece clientii vizati fac parte din clasa de mijloc si in special din clasa de jos iar competitorii directi ai companiei vor fi comerciantii locali care au faceri zonale, poate doar un singur magazin, sau oamenii care isi comercializeaza produsele in cadrul targurilor respective fiecarei zone unde este un punct de lucru.

SC. CONFORT SRL. isi propune sa castige interesul consumatorilor prin practicarea celor mai mici preturi de pe piata si printr-o diversitate foarte ridicata in ceea ce priveste produsele comercializate. Vom miza foarte mult pe diversitate si vom incerca sa ne creeam o imagine favorabila pe piata si in ochii consumatorilor prin noutatea produselor si prin gama larga de articole. Vom incerca sa intiparim in ochii oamenilor imaginea unui magazin de unde ei isi pot achizitiona produsele dorite la cele mai mici preturi insa trebuie sa pastram ideea ca produsele comercializate de noi sunt toate noi si de cea mai buna calitatea deoarece in Romania ideea de ieftin este asociata cu obiecte slab calitative care nu rezista in timp si care dupa cateva folosiri se degradeaza sau se si rup. SC. CONFORT SRL. isi va face simtita prezenta pe piata prin articole de imbracaminte si incaltaminte noi, la cel mai bun raport calitate-pret si printr-un rulaj al marfii foarte mare prezentand mereu clientilor produse noi. Hainele comercializate vor fi haine simple pe care le-ar purta orice persoana, in special cei simpli care nu urmaresc piata modei sau tendintele actuale in materie de ce vestimentatie se poarta.

Sediul companiei si depozitul unde va fi depozitata marfa comercializata vor fi situate in Bucuresti sau in imediata apropiere a acestuia deoarece este un oras aflat aproape de portul din Constanta, locul pe unde se vor importa produsele comercializat si principalul motiv fiind ca pentru inceput SC. CONFORT SRL. va deschide cateva puncte de lucru, magazine, in apropierea orasele aflate in apropierea Bucurestiului deoarece acestea sunt orase mici iar oamenii care locuiesc acolo se incadreaza profilului de clienti ai companiei. Compania isi doreste sa deschida magazine acolo unde concurenta este mica sau nu exista pentru a reusii cat mai rapid sa isi fidelizeze clientii. Un alt aspect pentru care se doreste deschiderea punctelor de lucru in astfel de zone slab dezvoltate sunt si cheltuielile de administrare a magazinelor si chiria mica a acestora.

Preview document

Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 1
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 2
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 3
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 4
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 5
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 6
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 7
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 8
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 9
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 10
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 11
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 12
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 13
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 14
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 15
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 16
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 17
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 18
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 19
Plan de afaceri SC Confort SRL - Pagina 20

Conținut arhivă zip

  • Plan de afaceri SC Confort SRL.docx

Alții au mai descărcat și

Plan de Marketing - SC Fitze SRL

2. SUMARUL MANAGERIAL Firma noastra SC FITZE SRL va fi o firma cu un portofoliu vast. Vom importa haine de la diversi furnizori de diferite...

Înființarea unui restaurant vegetarian și raw vegan

1.Sinteza planului de afaceri Plan de afaceri Restaurant vegetarian Veg&Fit 1. Motivarea afacerii (Motive care stau la baza lansării sau...

Plan de afaceri - S.C. Coffe and Tea Shop S.R.L.

Ideea de afacere presupune crearea unui spațiu, special amenajat pentru servirea de cafea sau ceai, într-o atmosferă primitoare, alături de o...

Plan de afacere laborator cofetărie

Acest plan de afaceri s-a elaborat cu scopul principal de a se evalua viabilitatea unei idei de afaceri. Ideea de afaceri se referă la o afacere în...

Plan de marketing - restaurant tradițional românesc

SCURTA INTRODUCERE Motto : A mânca diferit este întotdeauna ceea ce cautam când împingem usa unui restaurant. O conjunctura acceptabila, o reala...

Plan de marketing la SRL Genius

Rezumat Agenţia MGenius este o firmă care activează în domeniul grficii, design-uluiacomunicării vizuale. MGenius va fi concentrată pe identitatea...

Plan de afaceri

1. Definirea activitatii oraganizatiei si a viziunii/misiunii acesteia: Denumirea Firmei: “PowerHostQ” Misiunea: PowerHostQ este o companie...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Strategii manageriale utilizate în cadrul corporațiilor naționale, Republica Moldova

Introducere În contextul actual, succesul unei companii se construieşte pe principii moderne de management şi marketing. Numai astfel, o companie...

Plan de Afaceri - SC Karma SRL

Sumarul planului de afaceri SC KARMA SRL este o societate comerciala cu capital integral privat, ce are ca obiect de activitate productia,...

Mediul de marketing - în bază firmei Shaverma King

INTRODUCERE Actualitatea temei: Prin mediul de marketing se înţelege ansamblu de factori şi forţe care scapă controlului imediat al firmei şi...

Realizarea Planului de Afaceri

Sumarul planului de afaceri Societatea SC Luxoptica SRL este o societate comercială, nou înfiinţată, al cărei obiect principal de activitate este...

Diagnosticul Global al Firmei Fleet Management Services SRL

Rezumat Evoluţia şi dezvoltarea unei organizaţii presupun numeroase schimbări în diferite domenii şi cu diferite intensităţi, fie pentru ca...

Managementul Resurselor Umane - SC Atlassib SRL

INTRODUCERE Transportul reprezinta una din ramurile sectorului tertiar al economiei. Societatea omeneasca este strans legata de transport,acesta...

Dezvoltarea Afacerilor în Turism. Studiu de Caz Select Holiday Villa's Bran

Cap. 1. TRATAREA ASPECTELOR TEORETICE PRIVIND PLANUL DE AFACERI AL UNEI FIRME 1.1. IMPORTANȚA UNUI PLAN DE AFACERI Planul de afaceri nu...

Proiect practică - Holdmann Group SRL

I.1.Prezentarea generală a firmei HOLDMANN GROUP se încadrează in tipul de societate cu răspundere limitata si are drept obiect de activitate...

Ai nevoie de altceva?