Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 3329
Mărime: 30.69KB (arhivat)
Publicat de: Remus Iordache
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Chis Alexandru

Extras din proiect

De mare importanţă ştiinţifică şi de mare atractivitate turistică, Cheile Turzii aveau să dobândească, la nivel naţional, încă din 1938, statutul de rezervaţie naturală, mai apoi fiind inclusă în listele U.N.E.S.C.O. printre cele mai de seamă monumente ale naturii. Valoarea deosebită a tezaurului geologic, fioristic şi faunistic justifică întru totul deciziile forurilor naţionale şi internaţionale având în grijă protejarea mediului ambient şi a celor mai de preţ nestemate ale sale.

Rezervaţia naturală Cheile Turzii prezintă o largă varietate a formelor de relief carstic, între cele mai cunoscute peşteri , atât în bibliografia de specialitate, cât şi în rândul turiştilor se numără: Cetăţeaua Mare, Cetăţeaua Mică, Peştera Feciorilor, Peştera Hornarilor, Peştera Morarilor, Peştera Călăştur, Peştera lui Anton. Pe lângă aceste numeroase grote de eroziune de la marginea văii pârâului Hăşdate, grohotişuri, colţuri stâncoase şi flora bogată încântă privirea vizitatorilor. În acest peisaj se află Cabana Cheile Turzii, cu o capacitate de 12 camere totalizând un număr de 30 locuri de cazare. Pe lângă acestea cabana deţine 6 căsuţe, fiecare a câte două locuri de cazare, un restaurant aflat la subsolul clădirii, un punct de vânzare în exterior şi o terasă care funcţionează doar pe timpul verii, iar turiştii care doresc să înnopteze în corturile proprii pot opta pentru campingul din apropierea cabanei.

1. ANALIZA MEDIULUI INTERN DE MARKETING

Amplasamentul

Poziţionarea cabanei turistice reprezintă un atuu important, intrucât se află în imediata vecinătate a rezervaţiei naturale Cheile Turzii, obiectiv turistic cu grad de notorietate foarte mare în zonă. Situată chiar la intrarea în defileu dispune de un vad comercial deosebit care însă necesită şi posibilităţi materiale pe măsură, în sensul că unitatea turistică trebuie să aibă capacitatea şi dotările corespunzătoare pentru a putea fructifica această oportunitate.

Confortul

Datorită lipsei resurselor financiare, baza tehnico-materială a cabanei este redusă, mobilierul prezentând un grad ridicat de uzură.

Personalul

Cabana are un număr redus de angajaţi, doar 9 persoane, cea mai mare parte a acestuia fiind fără calificare în domeniul serviciilor sau al turismului. O bună parte a angajaţilor cunosc o limbă străină la nivel incepător sau mediu, sunt amabili şi serviabili. Ca urmare a faptului că angajaţii nu sunt suficient de motivaţi se resimte necesitatea aplicării periodice a unor cursuri de perfecţionare.

Structura actuală a personalului este:

- departamentul de conducere: - 1 administrator

- departamentul financiar-contabil: - 1 contabil

- restaurant: - 1 bucătar

- 1 ajutor bucătar

- 1 ospătar

- punct de vânzare: - 1 vânzător

- cazare: - 1 recepţioner

- 1 cameristă

- 1 persoană întreţinere şi reparaţii diverse

Serviciile

Unitatea pune la dispoziţie 10 camere cu un total de 30 locuri. Camerele sunt dotate cu mobilier cu grad de uzură fizică ridicat, care necesită modernizare. La subsolul clădirii se află restaurantul ce dispune de o capacitate de 56 persoane.

Preview document

Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 1
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 2
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 3
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 4
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 5
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 6
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 7
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 8
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 9
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 10
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 11
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 12
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 13
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 14
Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Plan de Marketing - Cabana Cheile Turzii.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?