Plan de marketing firma Milka

Cuprins proiect Cum descarc?

Sumar managerial Obiective generale
Strategii recomandate
Puncte fundamentale ale programului (mixului) de marketing
Analiza situatiei 2.1 Analiza SWOT
2.2 Detalierea analizei SWOT.
2.3 Analiza pietei.
2.4 Analiza micromediului.
2.4.1 Analiza clientilor
2.4.2 Analiza furnizorilor
2.4.3 Analaiza concurentilor
2.4.4 Analiza distribuitorilor
2.4.5 Analiza publicului
2.5 Analiza macromediului.
2.5.1 Analiza mediului economic
2.5.2 Analiza mediului demografic
2.5.3 Analiza mediului tehnologic
2.5.4 Analiza mediului natural
2.5.5 Analiza mediului socio-cultural
2.5.6 Analiza mediului politico-juridic
Obiectivele de marketing 3.1 Obiectivele generale ale planului de marketing.
3.2 Obiectivele specifice ale planului de marketing.
Planul de actiune 4.1.1Actiuni la nivelul politicii de produs.
4.1.2 Actiuni la nivelul politicii de pret.
4.1.3 Actiuni la nivelul politicii de distributie.
4.1.4Actiuni la nivelul politicii de promovare.
4.2 Programarea actiunilor in timp.
Diagrama Gantt.
Bugetul planului de marketing Elabora planului de buget
Control si evaluare 6.1 Modalitati de inregistrare si masurare a rezultatelor.
6.2 Calendar de verificare a nivelului realizarilor.
6.3 Responsabilitati de monitorizare si interventie corectiva.


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1: SUMARUL MANAGERIAL
Acest plan de marketing s-a intocmit pentru a cerceta piata ciocolatei Milka si pentru a propune noi obiective firmei. Misiunea oricarei firme este aceea de a oferi consumatorilor un produs de calitate superioara la un pret competitiv, siguranta a consumului si un nivel al satisfactiei cat mai ridicat.
Mixul de marketing se aplica cu succes produsului firmei Milka dupa cum urmeaza:
Pretul produsului este competitiv, nu este cel mai scazut insa reprezinta cel mai bine balanta calitate-pret. Costul mediu al ciocolatei Milka este de 5.25 per tableta, cu usoare variatii in functie de sezon si cantitatea achizitionata. Ciocolata Milka este lider de piata pe piata ciocolatei din Romania si cea mai puternica marca a companiei Kraft Foods.
Produs. Produsele comercializate de firma Milka sunt bazate pe ciocolata de diferite tipuri (ciocolata cu lapte, ciocolata neagra, ciocolata alba, simpla sau cu diferite umpluturi si crem) si de diferite forme (oua de ciocolata, mosi si iepurasi, praline, bomboane sau batoane).
Distributie/Plasarea la raft. Produsul este distribuit in marile lanturi de super/hipermarketuri, fiind un produs cu renume international. Firma Milka comercializeaza produsele pe baza de ciocolata in toata lumea cu ajutorul companiei Mondelez, principalul distribuitor.
Promovare/Publicitate. Lansarea firmei Milka in Romania s-a infaptuit in anul 2006, iar de atunci compania a fost puternic sustinuta si mediatizata de o campanie integrata de marketing denumita -Milka, fii tandru-. Internetul a fost unul dintre principalele canale de media utilizate si a completat cu brio campaniile difuzate la TV, bannerele si pliantele. Mesajele de promovare a ciocolatei Milka sunt recunoscute si acum din spoturile publicitare cu simbolul/imaginea companiei: Vacuta Mov.
Gama de produse: 
Obiectivele generale ale proiectului sunt:
1. Cresterea ratei de notorietate a marcii Milka in randul populatiei din Romania in anul 2019.
2. Se doreste cresterea vanzarilor cu 25% pana la data de 30.11.2019
3. Formarea de noi legaturi si parteneriate cu firme care comercializeaza produse complementare in consum cu firma Milka. 
4. Cresterea cotei de piata cu 50% pana la sfarsitul anului 2019.
5. Schimbarea ambalajului, astfel incat sa fie prietenos cu mediul inconjurator.
Pentru indeplinirea acestui plan s-a alocat un buget in valoare de 17.3040 lei. Astfel, ne-am propus sa realizam activitati la nivelul celor 4 componente ale mixului de marketing. S-a pornit de la dorinta de a creste notorietatea firmei, incercarea cresterii volumului vanzarilor si s-a ajuns pana la propunerea de a se schimba ambalajul pentru a fi prietenos cu mediul. Acoperirea cheltuielilor necesare activitatilor propuse se va face prin autofinantare, prin alocarea a 30% din profitul de pe anul 2017.
Strategii recomandate pentru a ajuta firma sa isi indeplineasca obiectivele pot fi:
1. Oferirea de mostre gratuite in centrele comerciale pentru a atrage clientii prin calitatea produsului.
2. Parteneriate si, implicit, schimb de informatii cu concurentii pentru a aduce beneficii in ambelor parti.
3. Strategii noi de marketing folosind retelel de socializare si internetul.
4. Marketing platit pe canale putin exploatate, daca majoritatea companiilor se bazeaza pe marile platofrme de socializare, ar trebui investigate si alte site-uri cu potential, pentru a creste vanzarile.
5. Folosirea ,,influencerilor" pentru a da credibilitate brandului si a ajunge la un public tinta nou.
6. Realizarea studiilor de marketing astfel incat sa se identifice concret cerintele consumatorului si a se putea crea un produs adaptat majoritatii.


Fisiere în arhivă (1):

  • Plan de marketing firma Milka.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!