Plan de Marketing Heineken Romania

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 
Capitolul 1. Sumar managerial 
Capitolul 2. Analiza situatiei de mediu 
2.1. Analiza SWOT 
2.2. Analiza concurentilor 
2.3. Macromediul 
Capitolul 3. Scopul si obiectivele planului 
3.1. Scopul 
3.2. Obiective generale 
3.3. Obiective specifice 
Capitolul 4. Strategia de marketing 
4.1. Strategia de piata 
4.2. Strategia de pret 
4.3. Strategia de produs 
4.4. Strategia de distributie 
Capitolul 5. Planul de activitati 
5.1. Identificarea activitatilor 
5.2. Diagrama Gantt 
Capitolul 6. Bugetul planului 
Capitolul 7. Control si evaluare


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Scurt istoric
Traditia Heineken incepe in 15 februarie 1864, cand Gerard Adriaan Heineken cumpara fabrica de bere Heystack din Amsterdam. 
Printre primele premii care atesta valoarea companiei si a produselor acesteia este cel obtinut la targul mondial din 1889, Heineken castigand atunci Diploma Grand Prix. 
In 1914 Henry Pierre Heineken a preluat conducerea companiei iar in 1928 Heineken face primii pasi spre o publicitate internationala unica, devenind furnizorul exclusiv de bere la Jocurile Olimpice din Amsterdam. Sub conducerea lui Henry, Heineken a devenit dintr-o companie nationala, o organizatie internationala, in 1931 punand bazele primei fabrici in afara granitelor Olandei, Malayan Breweries. 
Alfred Heineken, urmatorul membru al familiei care a condus organizatia a fost cel care a pus bazele unui lung fir de campanii publicitare de succes, Heineken devenind astfel una din cele mai puternice marci din lume. 
Dupa moartea lui Alfred in 2002, fiica acestuia Charlene de Carvallho- Heineken, continua traditia familiei implicandu-se in conducerea companiei. 
Astazi, Heineken este principalul producator de bere din Europa si numarul 3 in topul mondial al producatorilor de bere. Heineken produce peste 170 de varietati de produse cu gust de savoare locala, acestea fiind prezente in aproape orice tara de pe glob. 
Heineken Romania numara peste 1500 de angajati are cel mai variat portofoliu de produse de pe piata berii din Romania, acoperind toate segmentele acesteia: Heineken, Zipfer, Gbsser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana. Achizitia Bere Mures in 2008, a adus in portofoliul Heineken Romania una dintre cele mai cunoscute marci de pe piata berii - marca Neumarkt. 
O noutate a anului 2009 este introducerea marcii Edelweiss incepand cu luna martie pe piata romaneasca, fiind o bere speciala de import nefiltrata care vine in completarea portofoliului companiei.
Parte a grupului international Heineken, compania Heineken Romania a fost fondata in anul 1998, purtand initial denumirea de Brau Union. Incepand din martie 2007, a devenit Heineken Romania, schimbare care a insemnat si adoptarea naturala a culturii si valorii Heineken.
Pozitia companiei pe piata din Romania: Heineken Romania este cel mai mare producator de bere de pe piata de bere din Romania, cu o cota de piata de 29%, in ceea ce priveste volumul de vanzari (AC Nielsen, 2008).
Parte a grupului Heineken International, compania se bazeaza pe cele trei valori care guverneaza afacerile la nivel mondial: Respect, Bucurie, Pasiune pentru Calitate. Aceste valori reprezinta fundatia pe care Heineken isi construieste afacerile peste tot in lume.
Misiunea noastra este satisfacerea completa a nevoilor consumatorilor.
Declaratia de misiune: sa ne mentinem pozitia de lider pe piata autohtona de bere, acordand produse de calitate superioara, la cele mai inalte standarde si cu cea mai buna tehnologie, in vederea atragerii segmentelor de consumatori vizate.
Grupul Heineken are o strategie globala de responsabilitate sociala prin care doreste sa asigure o crestere sustenabila a activitatii, in toate pietele in care este prezent.
Capitolul 1. Sumar managerial 
Misiunea noastra este satisfacerea completa a nevoilor consumatorilor.
Declaratia de misiune: sa ne mentinem pozitia de lider pe piata autohtona de bere, acordand produse de calitate superioara, la cele mai inalte standarde si cu cea mai buna tehnologie, in vederea atragerii segmentelor de consumatori vizate.
Prezentarea organizatiei: parte a grupului international Heineken, compania Heineken Romania a fost fondata in anul 1998, purtand initial denumirea de Brau Union. Incepand din martie 2007, a devenit Heineken Romania, schimbare care a insemnat si adoptarea naturala a culturii si valorii Heineken.
Heineken Romania numara peste 1500 de angajati are cel mai variat portofoliu de produse de pe piata berii din Romania, acoperind toate segmentele acesteia: Heineken, Zipfer, Gbsser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana. Achizitia Bere Mures in 2008, a adus in portofoliul Heineken Romania una dintre cele mai cunoscute marci de pe piata berii - marca Neumarkt.
Scopul acestui plan de marketing urmareste ca Heineken sa ocupe pozitia 1 in topul mondial al producatorilor de bere in decursul a doi ani.
Obiective generale: cresterea anuala a produsului in Germania cu 20% in termeni reali, pentru fiecare dintre urmatorii trei ani, cresterea vanzarilor produsului pe piata mondiala cu 50% in termeni reali, intr-o perioada de patru ani, cresterea profitului brut de la 39% la 43% pana la sfarsitul anului 2010, cresterea cotei de piata a produsului in Romania de la 29% la 35% intr-o perioada de doi ani, cresterea cifrei de afaceri de la 24% la 30% intr-o perioada de un an.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Marketing Heineken Romania.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!