Plan de Marketing - Introducerea pe Piata a Animalelor Exotice

Cuprins proiect Cum descarc?

I.Scurta descriere a afacerii
1.Scopul
2.Denumirea firmei
3.Obiect de activitate
4.Slogan
5.Descrierea produsului
6.Misiunea firmei
II.Analiza situatiei curente de marketing
A. Macromediu
1.Criteriu demographic
2.Criteriu economic
3.Criteriu tehnico-stiintific
4.Criteriu politico-legislativ
5.Criteriu ecologic
6.Criteriu socio-cultural
B. Micromediu
1.Clientii
2.Analiza STPD
3.Furnizori
4.Parteneri
5.Distributia fizica
6.Concurenta
III.Analiza SWOT 
IV..Obiective de marketing
Obiective de piata
V.Strategii de marketing pe fiecare componenenta in parte
VI.Control si adaptare.
Anexe
Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

REZUMAT
Conform studiului de marketing in lucrarea prezenta rezulta faptul ca lansarea afacerii noastre pe piata este asigurata cu succes prin eficieta si avantajele pe piata.
Factorii interni favorabili sunt un numar mare de clienti potentiali ,persoane fizice.
Serviciile oferite sunt orientate pentru ambele categorii cu politica orientata spre fidelizarea lor.
Amplasarea este favorabila(Pod-Ros) fiind o zona intens circulata.
Furnizorii ne asigura o calitate buna a serviciilor.Posibilitatea de incheiere a parteneriatelor avantajoase asigura o promovare de succes.
Concurenta pe piata ofera servicii asemanatoare insa nu detine avantantaje precum :varietate de produse ,calitatea serviciilor.Strategiile adoptate vizeaza pozitionarea pe piata si extinderea datorita fidelizarii clientilor prin oferte pentru toate categoriile.
Promovare intensiva cu oferte si reduceri de preturi precum si parteneriatele vor asigura imagine buna pe piata.
CAPITOLUL I:SCURTA DESCRIERE A AFACERII
Scop : Introducerea pe piata a animalelor exotice
Denumire :S.C REPTO S.R.L
Obiect de activitate : Codul CAEN privind comert cu hrana si accesorii pentru animale de companie, productie publicitara, intermediere vanzare animale de companie.
Slogan : "O lume exotica la usa ta"
Descriere produs: piton regal ,sarpe de porumb,ghecko leopard(soparla),soparle Anaolis,liguanul(iguana-iguana),ghecko cu creasta,cameleon,serpii verzi,tarantula.
-mai oferim hrana, medicamente si terarii.
Misiunea firmei: Societatea se ocupa cu distributia animalelor exotice de casa precum si a accesoriilor necesare (lese, diferite tipuri de zgarda, recipiente pentru apa si mancare, cust,i terarii etc.). Ea se adreseaza exclusiv posesorilor de astfel de animale si urmareste satisfacerea nevoilor acestora de a procura hrana si toate cele necesare pentru ingrijirea animalului preferat.
CAPITOLUL II:ANALIZA SITUATIEI CURENTE DE MARKETING
A . MACROMEDIU
1.Criteriul demografic
Clientii potentiali ii reprezinta majoritatea populatiei cu varste intre 18-65 ani.
2.Criteriul economic
In Iasi rata somajului este de 7,3%
Salariul net-12,00 lei
Sursa veniturilor : salarii-55%
prestatii sociale-15,4%
activitati agricole-23,0%.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Marketing - Introducerea pe Piata a Animalelor Exotice.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!