I.Scurta descriere a afacerii 1.Scopul 2.Denumirea firmei 3.Obiect de activitate 4.Slogan 5.Descrierea produsului 6.Misiunea firmei II.Analiza situatiei curente de marketing A. Macromediu 1.Criteriu demographic 2.Criteriu economic 3.Criteriu tehnico-stiintific 4.Criteriu politico-legislativ 5.Criteriu ecologic 6.Criteriu socio-cultural B. Micromediu 1.Clientii 2.Analiza STPD 3.Furnizori 4.Parteneri 5.Distributia fizica 6.Concurenta III.Analiza SWOT IV..Obiective de marketing Obiective de piata V.Strategii de marketing pe fiecare componenenta in parte VI.Control si adaptare. Anexe Bibliografie
REZUMAT Conform studiului de marketing in lucrarea prezenta rezulta faptul ca lansarea afacerii noastre pe piata este asigurata cu succes prin eficieta si avantajele pe piata. Factorii interni favorabili sunt un numar mare de clienti potentiali ,persoane fizice. Serviciile oferite sunt orientate pentru ambele categorii cu politica orientata spre fidelizarea lor. Amplasarea este favorabila(Pod-Ros) fiind o zona intens circulata. Furnizorii ne asigura o calitate buna a serviciilor.Posibilitatea de incheiere a parteneriatelor avantajoase asigura o promovare de succes. Concurenta pe piata ofera servicii asemanatoare insa nu detine avantantaje precum :varietate de produse ,calitatea serviciilor.Strategiile adoptate vizeaza pozitionarea pe piata si extinderea datorita fidelizarii clientilor prin oferte pentru toate categoriile. Promovare intensiva cu oferte si reduceri de preturi precum si parteneriatele vor asigura imagine buna pe piata. CAPITOLUL I:SCURTA DESCRIERE A AFACERII Scop : Introducerea pe piata a animalelor exotice Denumire :S.C REPTO S.R.L Obiect de activitate : Codul CAEN privind comert cu hrana si accesorii pentru animale de companie, productie publicitara, intermediere vanzare animale de companie. Slogan : "O lume exotica la usa ta" Descriere produs: piton regal ,sarpe de porumb,ghecko leopard(soparla),soparle Anaolis,liguanul(iguana-iguana),ghecko cu creasta,cameleon,serpii verzi,tarantula. -mai oferim hrana, medicamente si terarii. Misiunea firmei: Societatea se ocupa cu distributia animalelor exotice de casa precum si a accesoriilor necesare (lese, diferite tipuri de zgarda, recipiente pentru apa si mancare, cust,i terarii etc.). Ea se adreseaza exclusiv posesorilor de astfel de animale si urmareste satisfacerea nevoilor acestora de a procura hrana si toate cele necesare pentru ingrijirea animalului preferat. CAPITOLUL II:ANALIZA SITUATIEI CURENTE DE MARKETING A . MACROMEDIU 1.Criteriul demografic Clientii potentiali ii reprezinta majoritatea populatiei cu varste intre 18-65 ani. 2.Criteriul economic In Iasi rata somajului este de 7,3% Salariul net-12,00 lei Sursa veniturilor : salarii-55% prestatii sociale-15,4% activitati agricole-23,0%.
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.