Plan de Marketing - Memory Stick

Cuprins proiect Cum descarc?

1.Punct de plecare 3
2.Configurarea produsului 4
2.1. Atribute si functii ale produsului 4
2.2 Sistemul de sustinere 5
2.3 Diferentierea produsului 7
3. Configurarea Pretului 8
3.1 Strategia de pret 8
3.2 Nivelul pretului 9
4. Configurarea Promovarii 9
4.1 Reclama 9
4.2 Promovarea vanzarilor 11
5. Configurarea Distributiei 11
5.1 Extinderea teritoriala a distributiei (zona geografica) 11
5.2 Intensitatea retelei de distributie si structura canalelor 11


Extras din proiect Cum descarc?

1.Punct de plecare (rezumat din proiectele 1 si 2) 
GS Stick lanseaza un nou produs, GS BlueStick , un model revolutionar de stick de memorie care aduce ca noutate incorporarea acestuia in cheia masinii alaturi de un bluetooth. Profilul pietei tinta pe care se doreste lansarea noului produs este orasul Iasi cu peste 320.000 locuitori, cumparatorii incadrandu-se in categoria celor cu un nivel al venitulu situat intre 500-800 lei si peste 800 lei, cu o varsta cuprinsa intre 9 - 65 ani care cauta drept avantaj: utilitatea unui produs, comoditate, portabilitate, eficienta, usor de utilizat. 
Din cercetarea facuta reiese ca majoritatea consumatorilor prefera un memory stick pentru stocarea datelor, il achizitioneaza dintr-un magazin sau site specializat, nu sunt dispusi sa plateasca mai mult de 50lei de asemeni cred ca invovatia adusa de noi produsului este o idee buna si ar achizitiona unul, deasemeni am observat ca dorintele si cerintele clientilor vizavi de produs sunt diferite.
Rezultatele cercetarii sunt satisfacatoare pentru compania noastra, am descoperit ca produsul nostru este ceea ce isi doresc clientii nostri. 
Mixul de marketing reprezinta ansamblul de instrumente tactice de marketing controlabile pe care firma le combina cu scopul de a produce pe piata tinta reactia dorita. 
El reuneste elemente precum produsul, pretul, promovarea si distributia, sub conceptul a cei 4P". 
Materialitatea si consistenta fizica a produsului, ca si proprietatile sale mecanice, nu constituie un scop in sine si nici nu pot fi intelese izolat de nevoile si dorintele consumatorului final. Produsul trebuie creat, realizat si apreciat prin avantajele aduse de el consumatorului, prin utilitatea pe care o asteapta cumparatorul de la el. Produsul ca instrument de satisfacere a cererii este un sistem de elemente fizice, estetice, emotionale si psihologice pe care le cumpara cineva, in vederea satisfacerii unei nevoi materiale sau spirituale.
2.Configurarea Produsuluii
2.1 Atribute si functii ale produsului
GS BlueStick este un produs destinat acelor persoane care detin o masina si au nevoie de un stick de memorie. GS BlueStick nu este un memory stick obisnuit ci este incorporat in cheia masinii, astfel posesorul: va avea posibilitatea transferului de date (direct cu ajutorul cheii de la masina) va putea asculta melodiile preferate in masina direct, nefiind nevoit sa poarte CD-uri cu el (cu ajutorul Bluetooth-ului incorporat in cheie si in sistemul audio al masinii) si nu in ultimul rand va scapa de un dispozitiv din buzunarele sale. Greutatea noii chei nu va fi mai mare decat cu 5 grame fata de cea a cheii ( in functie de cheia masinii). 
Stickurile de memorie cuprind, prin natura lor, un inalt grad de tehnologie. Productia acestora implica mecanisme ce isi pun amprenta asupra calitatii si succesului pe piata. 
Procesul tehnologic are o foarte mare importanta alocandu-se resurse importante: modernizarii, dezvoltarii si reconditionarii. 
Tehnologiile de ultima generatie ce au fost folosite la optimizarea mixului de marketing urmarind: calitatea produselor, utilitatea si pretul. 
GS BlueStick este vandut sub forma unui pachet care include: un memory stick si doua bluetooth-uri. Incorporarea acestora in cheia masinii si la sistemul audio se realizeaza de catre firma noastra, pretul fiind inclus in pachet.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Marketing - Memory Stick.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!