Plan de Marketing - Memory Stick

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 2983
Mărime: 250.30KB (arhivat)
Publicat de: Sandu Marin Vlad
Puncte necesare: 6

Cuprins

  1. 1.Punct de plecare 3
  2. 2.Configurarea produsului 4
  3. 2.1. Atribute şi funcţii ale produsului 4
  4. 2.2 Sistemul de susţinere 5
  5. 2.3 Diferenţierea produsului 7
  6. 3. Configurarea Preţului 8
  7. 3.1 Strategia de preţ 8
  8. 3.2 Nivelul preţului 9
  9. 4. Configurarea Promovării 9
  10. 4.1 Reclama 9
  11. 4.2 Promovarea vânzărilor 11
  12. 5. Configurarea Distribuţiei 11
  13. 5.1 Extinderea teritoriala a distributiei (zona geografică) 11
  14. 5.2 Intensitatea retelei de distributie şi structura canalelor 11

Extras din proiect

1.Punct de plecare (rezumat din proiectele 1 şi 2)

GS Stick lansează un nou produs, GS BlueStick , un model revoluţionar de stick de memorie care aduce ca noutate încorporarea acestuia în cheia maşinii alături de un bluetooth. Profilul pieţei ţintă pe care se doreşte lansarea noului produs este oraşul Iaşi cu peste 320.000 locuitori, cumpărătorii încadrându-se în categoria celor cu un nivel al venitulu situat între 500-800 lei şi peste 800 lei, cu o vârstă cuprinsă între 9 - 65 ani care caută drept avantaj: utilitatea unui produs, comoditate, portabilitate, eficienţă, uşor de utilizat.

Din cercetarea făcută reiese că majoritatea consumatorilor preferă un memory stick pentru stocarea datelor, îl achiziţionează dintr-un magazin sau site specializat, nu sunt dispuşi să plătească mai mult de 50lei de asemeni cred că invovatia adusă de noi produsului este o idee bună şi ar achiziţiona unul, deasemeni am observat că dorinţele şi cerinţele clienţilor vizavi de produs sunt diferite.

Rezultatele cercetării sunt satisfăcătoare pentru compania noastră, am descoperit ca produsul nostru este ceea ce îşi doresc clienţii noştri.

Mixul de marketing reprezintă ansamblul de instrumente tactice de marketing controlabile pe care firma le combină cu scopul de a produce pe piaţa ţintă reacţia dorită.

El reuneşte elemente precum produsul, preţul, promovarea şi distribuţia, sub conceptul a cei 4P”.

Materialitatea şi consistenţa fizică a produsului, ca şi proprietăţile sale mecanice, nu constituie un scop în sine şi nici nu pot fi înţelese izolat de nevoile şi dorinţele consumatorului final. Produsul trebuie creat, realizat şi apreciat prin avantajele aduse de el consumatorului, prin utilitatea pe care o aşteaptă cumpărătorul de la el. Produsul ca instrument de satisfacere a cererii este un sistem de elemente fizice, estetice, emoţionale şi psihologice pe care le cumpără cineva, în vederea satisfacerii unei nevoi materiale sau spirituale.

2.Configurarea Produsuluii

2.1 Atribute şi funcţii ale produsului

GS BlueStick este un produs destinat acelor persoane care deţin o maşină şi au nevoie de un stick de memorie. GS BlueStick nu este un memory stick obişnuit ci este încorporat în cheia maşinii, astfel posesorul: va avea posibilitatea transferului de date (direct cu ajutorul cheii de la maşină) va putea asculta melodiile preferate în maşină direct, nefiind nevoit să poarte CD-uri cu el (cu ajutorul Bluetooth-ului încorporat în cheie şi în sistemul audio al maşinii) şi nu în ultimul rând va scăpa de un dispozitiv din buzunarele sale. Greutatea noii chei nu va fi mai mare decât cu 5 grame faţă de cea a cheii ( în funcţie de cheia maşinii).

Stickurile de memorie cuprind, prin natura lor, un înalt grad de tehnologie. Producţia acestora implică mecanisme ce îşi pun amprenta asupra calităţii şi succesului pe piaţă.

Procesul tehnologic are o foarte mare importantă alocându-se resurse importante: modernizării, dezvoltării şi recondiţionării.

Tehnologiile de ultimă generaţie ce au fost folosite la optimizarea mixului de marketing urmărind: calitatea produselor, utilitatea şi preţul.

GS BlueStick este vândut sub forma unui pachet care include: un memory stick şi două bluetooth-uri. Încorporarea acestora în cheia maşinii şi la sistemul audio se realizează de către firma noastră, preţul fiind inclus în pachet.

Preview document

Plan de Marketing - Memory Stick - Pagina 1
Plan de Marketing - Memory Stick - Pagina 2
Plan de Marketing - Memory Stick - Pagina 3
Plan de Marketing - Memory Stick - Pagina 4
Plan de Marketing - Memory Stick - Pagina 5
Plan de Marketing - Memory Stick - Pagina 6
Plan de Marketing - Memory Stick - Pagina 7
Plan de Marketing - Memory Stick - Pagina 8
Plan de Marketing - Memory Stick - Pagina 9
Plan de Marketing - Memory Stick - Pagina 10
Plan de Marketing - Memory Stick - Pagina 11
Plan de Marketing - Memory Stick - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Plan de Marketing - Memory Stick.doc

Ai nevoie de altceva?