Plan de Marketing pentru Deschiderea Cofetariei Delice

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul 1 Introducere
Capitolul 2 Sumar managerial
Capitolul 3 Analiza situatiei
3.1. Analiza pietei
3.2. Analiza SWOT
Capitolul 4 Scopul si obiectivele proiectului
4.1 Scopul proiectului
4.2 Obiectivele generale
4.3 Obiectivele specifice
Capitolul 5 Planul de activitati
5.1. Identificarea activitatilor necesare
5.1.1 Politica de produs
5.1.2. Politica de pret
5.1.3. Politica de distributie
5.1.4. Politica de promovare
5.2. Programarea activitatilor - diagrama GANTT
Capitolul 6 Bugetul proiectului
Capitolul 7 Control si evaluare 
Anexe:Organigrama


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1
INTRODUCERE
Granitele marketingului au devenit tot mai largi facand ca in toate economiile dezvoltate acesta sa devina o practica de supravietuire si dezvoltare a intreprinderilor. Marketingul este practica raspandita preponderent in sectorul bunurilor de larg consum si in sectorul serviciilor.
In marketing se utilizeaza concepte, metode, tehnici si instrumente proprii, dar si corelate cu alte domenii, cum ar fi domeniului statisticii, psihologiei, matematicii, informaticii, managementului, etc. Unul dintre procesele sistematice folosite pentru a implementa un program de marketing, in scopul dezvoltarii si obtinerii de beneficii viitoare este planul de marketing.
Elaborarea planului de marketing urmareste implementarea unui sistem de activitati economice urmand a fi folosite pentru stabilirea preturilor, promovarii, distributiei produselor si serviciilor menite sa satisfaca cumparatorii actuali si potentiali ai firmei.
Planul de marketing se refera la identificarea strategiilor ce urmeaza a fi utilizate alaturi de viziunea, misiunea, scopurile si obiectivele firmei pentru a permite focalizarea eforturilor in directia progresului si asigurarii bazelor unui comportament colaborativ.
Pentru reusita implementarii planului de marketing este necesara controlarea si evaluarea permanenta a indicatorilor meniti a urmarii modul si nivelul de realizare a obiectivelor.
CAPITOLUL 2
SUMAR MANAGERIAL
In urma unui studiu realizat asupra planurilor de afaceri de pe raza Municipiului Orastie si prin interogarea locuitorilor orasului s-a ajuns la concluzia ca exista un deficit in asigurarea locurilor de relaxare si petrecere a timpului liber. Pentru a veni in ajutorul locuitorilor si a celor care tranziteaza orasul, ne-am propus sa dezvoltam una din ramurile de comert, produse de patiserie si cofetarie, prin infiintarea Cofetariei ,,DELICE".
Cu scopul de a lansa o noua afacere pe piata a fost nevoie de obtinerea diverselor autorizatii de functionare de la Institutiile Statului - Oficiul pentru Protectia Consumatorului, autorizatie pentru Prevenirea si Stingerea Incendiilor (P.S.I.), autorizatia Sanitara de Functionare, autorizatia privind Protectia Medului, autorizatie Sanitar-Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, autorizatia privind Protectia Muncii. Pentru a fi cat mai aproape de oameni s-a achizitionat un spatiu comercial situat in centrul orasului, in apropierea celor mai importante Institutii, avand astfel un bun vad comercial. In continuare s-au contractat mai multi furnizori de materii prime si produse, de asemenea s-au incheiat contractele cu firmele de catering, care s-au angajat sa distribuie produsele noastre la diferite evenimente. 
Obiectivele urmarite a fi atinse prin deschiderea Cofetariei ,,DELICE" vizeaza in principal recuperarea capitalului investit, profit in termen scurt, consolidarea pozitiei pe piata si obtinerea pozitiei de lider pe aceasta piata. Aceste ultime doua obiective presupun atragerea unui numar mare de clienti si mentinerea lor prin practicarea unor adaosuri comerciale relativ scazute, implicit preturi competitive in raport cu cele practicate de concurenti.
Concurenta este reprezentata de Cofetaria ,,TaniPan" care in prezent sufera un declin pe piata produselor de patiserie si cofetarie nereusind sa satisfaca dorintele si exigentele consumatorilor.
Pentru informarea cat mai clara a potentialilor clienti s-a recurs la o publicitate relativ agresiva, prin impartirea de fluturasi, lipirea de afise in locurile populate, printr-un panou luminos si prin difuzarea intensiva a unui mesaj publicitar prin radio local ,,Radio Color - Orastie".
Bugetul proiectului se ridica la 88000 RON, intregul capital fiind asigurat din surse proprii, prin participarea egala a asociatilor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Marketing pentru Deschiderea Cofetariei Delice.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!