Plan de marketing pentru lansarea pe piață a VVA Sunglasses

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1569
Mărime: 718.69KB (arhivat)
Publicat de: Victor B.
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

- Descrierea firmei: VVA - Virtual Vibe Accessories

- Numărul angajaților: 50;

- Cifra de afaceri din anii precedenți:

o 2015: 1.5 milioane lei;

o 2016: 3 milioane lei;

- Firma a fost înființată în anul 2015;

- Firma are ca obiectiv de activitate producerea și comercializarea de gadgeturi inovative, create special să aducă un curent nou pe piață.

- Identificarea nevoii pentru produs

Ideea care stă la baza înființării firmei a pornit de la faptul că niciun client nu caută să cumpere produse, ci caută soluții la problemele lor. Astfel că, noul produs al firmei, VVA Sunglasses constă într-o pereche de ochelari de soare care transmit unde sonore prin oasele craniene scutind utilizatorul de folosirea căștilor. Produsul oferă o multitudine de beneficii pe care clientul le poate viza în utilizarea acestora:

- Siguranță: Folosind VVA Sunglasses, urechile rămân descoperite, neblocând sunetele exterioare (mașini, voci etc.) precum căștile obișnuite;

- Performanță: Ochelarii folosesc o tehnologie nouă cu ajutorul căreia transmit undele sonore direct la urechea internă;

- Confort: Cu toate că ochelarii sunt concepuți pentru audiție, nu există nicio diferență de aspect și confort față de o pereche de ochelari de soare obișnuită;

- Durabilitate: Ochelarii sunt fabricați dintr-un material special, rezistent la apă, care permite utilizarea în orice fel de condiții;

- Avantajul competitiv: VVA Sunglasses sunt multifuncționali, protejând ochii de razele solare și înlocuind perechea obișnuită de căști.

- Analiza pieței

Conform unor studii, firma VVA - Virtual Vibe Accessories este singura care produce acest tip de ochelari ce transmit unde sonore. Firma Samsung a intenționat în urmă cu câțiva ani să producă un astfel de model de ochelari, dar a renunțat în urmă unor studii efectuate asupra pieței.

Concurenți:

Fiind un produs care îmbină două funcții diferite, nu are un concurent direct. Dar câțiva dintre concurenții indirecți ar putea fi Ray Ban, Police, Polaroid la capitolul „ochelari de soare”, iar în ceea ce privește aria produselor dedicate audiției pot fi luate în considerare Beats, SkullCandy și Sony.

Segmentul țintă:

Segmentul de piață reprezintă o parte componentă a pieței globale, fiind alcătuit din consumatori omogeni dintr-un anumit punct de vedere și grupați după anumite caracteristici, precum: natura nevoilor sau a dorințelor, obiectivul achizițiilor, nivelul veniturilor, grupa de vârstă, nivelul de cultură.

Clasificând segmentul țintă prin variabilele de segmentare:

- la nivel demografic, deducem că VVA-Sunglasses se adresează persoanelor cu vârste cuprinse între 15-50 ani, atât de sex masculin cât și de sex feminin, ce prezintă un nivel de educație mediu și se încadrează într-o clasă socială mai înstărită;

- Din punct de vedere geografic, produsele firmei se adresează mai mult persoanelor din mediul urban;

- Din punct de vedere economic, ochelarii sunt destinați unei categorii de oameni cu un venit peste mediu datorită costului ridicat de achiziție;

- La nivel psihografic, segmentul țintă este reprezentat de persoanele cu un stil de viață activ, deschise către inovație, pasionate de muzică și noile accesorii vestimentare;

- La nivel comportamental, avem drept public țintă multitudinea de clienți ce sunt loiali firmei, dar și sensibilitatea la preț-firmă VVA se distinge prin produsele de calitate, iar acest nou concept deține un preț mai ridicat, dar accesibil în conformitate cu raportul calitate-preț;

Preview document

Plan de marketing pentru lansarea pe piață a VVA Sunglasses - Pagina 1
Plan de marketing pentru lansarea pe piață a VVA Sunglasses - Pagina 2
Plan de marketing pentru lansarea pe piață a VVA Sunglasses - Pagina 3
Plan de marketing pentru lansarea pe piață a VVA Sunglasses - Pagina 4
Plan de marketing pentru lansarea pe piață a VVA Sunglasses - Pagina 5
Plan de marketing pentru lansarea pe piață a VVA Sunglasses - Pagina 6
Plan de marketing pentru lansarea pe piață a VVA Sunglasses - Pagina 7
Plan de marketing pentru lansarea pe piață a VVA Sunglasses - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Plan de marketing pentru lansarea pe piata a VVA Sunglasses.docx

Alții au mai descărcat și

Publicitatea Online

INTRODUCERE Lucrarea de faţă îşi propune să analizeze şi să compare mediul on-line şi mediul offline din puncte de vedere al avantajelor şi...

Comportamentul de achiziție al întreprinderilor de pe piața organizațională - B2B proiect

Partea I Caracterizarea organizației și a pieței pe care este prezentă 1. Prezentarea organizației alese. Resursele, identificabile, de care...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?