Plan de marketing pentru lansarea pe piață a VVA Sunglasses

Extras din proiect Cum descarc?

-  Descrierea firmei: VVA -  Virtual Vibe Accessories
-  Numarul angajatilor: 50;
-  Cifra de afaceri din anii precedenti: 
o 2015: 1.5 milioane lei;
o 2016: 3 milioane lei; 
-  Firma a fost infiintata in anul 2015;
-  Firma are ca obiectiv de activitate producerea si comercializarea de gadgeturi inovative, create special sa aduca un curent nou pe piata.
-  Identificarea nevoii pentru produs
Ideea care sta la baza infiintarii firmei a pornit de la faptul ca niciun client nu cauta sa cumpere produse, ci cauta solutii la problemele lor. Astfel ca, noul produs al firmei, VVA Sunglasses consta intr-o pereche de ochelari de soare care transmit unde sonore prin oasele craniene scutind utilizatorul de folosirea castilor. Produsul ofera o multitudine de beneficii pe care clientul le poate viza in utilizarea acestora:
-  Siguranta: Folosind VVA Sunglasses, urechile raman descoperite, neblocand sunetele exterioare (masini, voci etc.) precum castile obisnuite;
-  Performanta: Ochelarii folosesc o tehnologie noua cu ajutorul careia transmit undele sonore direct la urechea interna;
-  Confort: Cu toate ca ochelarii sunt conceputi pentru auditie, nu exista nicio diferenta de aspect si confort fata de o pereche de ochelari de soare obisnuita;
-  Durabilitate: Ochelarii sunt fabricati dintr-un material special, rezistent la apa, care permite utilizarea in orice fel de conditii;
-  Avantajul competitiv: VVA Sunglasses sunt multifunctionali, protejand ochii de razele solare si inlocuind perechea obisnuita de casti.
-  Analiza pietei
Conform unor studii, firma VVA -  Virtual Vibe Accessories este singura care produce acest tip de ochelari ce transmit unde sonore. Firma Samsung a intentionat in urma cu cativa ani sa produca un astfel de model de ochelari, dar a renuntat in urma unor studii efectuate asupra pietei.
Concurenti:
Fiind un produs care imbina doua functii diferite, nu are un concurent direct. Dar cativa dintre concurentii indirecti ar putea fi Ray Ban, Police, Polaroid la capitolul ,,ochelari de soare", iar in ceea ce priveste aria produselor dedicate auditiei pot fi luate in considerare Beats, SkullCandy si Sony.
Segmentul tinta:
Segmentul de piata reprezinta o parte componenta a pietei globale, fiind alcatuit din consumatori omogeni dintr-un anumit punct de vedere si grupati dupa anumite caracteristici, precum: natura nevoilor sau a dorintelor, obiectivul achizitiilor, nivelul veniturilor, grupa de varsta, nivelul de cultura.
Clasificand segmentul tinta prin variabilele de segmentare:
-  la nivel demografic, deducem ca VVA-Sunglasses se adreseaza persoanelor cu varste cuprinse intre 15-50 ani, atat de sex masculin cat si de sex feminin, ce prezinta un nivel de educatie mediu si se incadreaza intr-o clasa sociala mai instarita; 
-  Din punct de vedere geografic, produsele firmei se adreseaza mai mult persoanelor din mediul urban;
-  Din punct de vedere economic, ochelarii sunt destinati unei categorii de oameni cu un venit peste mediu datorita costului ridicat de achizitie; 
-  La nivel psihografic, segmentul tinta este reprezentat de persoanele cu un stil de viata activ, deschise catre inovatie, pasionate de muzica si noile accesorii vestimentare; 
-  La nivel comportamental, avem drept public tinta multitudinea de clienti ce sunt loiali firmei, dar si sensibilitatea la pret-firma VVA se distinge prin produsele de calitate, iar acest nou concept detine un pret mai ridicat, dar accesibil in conformitate cu raportul calitate-pret;


Fisiere în arhivă (1):

  • Plan de marketing pentru lansarea pe piata a VVA Sunglasses.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!