Plan de Marketing pentru Produsul - Palete de Tenis de Masă

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2735
Mărime: 20.51KB (arhivat)
Publicat de: Laurian Vasile
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Gh. Ursachi

Extras din proiect

Rezumat introductiv

Produsul nostru evidenţiază perspectivele de dezvoltare ale firmei “All Sport” şi activitatea departamentului de marketing din cadrul acesteia. “All Sport” este o firmă cunoscută consumatorilor din Iaşi prin activitatea sa în producerea şi distribuirea de palete de tenis de masă.

Vom analiza mixul de marketing pe care îl stabileşte firma şi direcţia de urmat pentru cucerirea unei cote de piaţă cât mai mari pe piaţa paletelor de tenis de masă, atât în judeţul Iaşi cât şi în întreaga ţară.Strategia de marketing are în vedere cele patru elemente esenţiale: produsul, preţul, promovarea şi distribuţia.

În condiţiile unei concurenţe acerbe (pe piaţa paletelor de tenis de masă existând un numar mare de firme care au deja un nume şi o clientelă formată) firma noastră îşi propune să lanseze o nouă linie de produse cu proprietăţi inovatoare care să îi asigure patrunderea rapidă pe piaţă şi câştigarea încrederii consumatorilor într-un timp cât mai scurt.

Produsele noastre se adresează tuturor categoriilor de vârstă, în special celor cu venituri peste medie.

Ceea ce aduce nou pe piaţă firma “All Sport” este posibilitatea clienţilor de a-şi personaliza paletele după ideile si gusturile lor.De asemenea produsele sunt comercializate într-o gamă largă de modele pentru a satisface cerinţele unui număr cât mai mare de clienţi.

În ceea ce priveşte politica de preţ, între aceasta şi calitatea produselor se stabileşte

raport excelent.Nivelul preţului a fost stabilit peste cel al pieţei pentru a acoperi cheltuielile de producţie ridicate datorate folosirii unor tehnologii avansate şi a materiei prime de o calitate superioară.

Pentru a-şi face cunoscute produsele firma noastră a realizat mai multe tipuri de reclamă (TV, bannere si marketing direct) la o oră de maximă audienţă. De asemenea pentru a stârni interesul publicului s-a apelat la o serie de tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul reţelelor de distribuţie (reduceri de preţ, tombolă cu premii substanţiale, produse cadou la cumpărare).

1. CONFIGURAREA PRODUSULUI

1.1. ATRIBUTE

Paletele de tenis de masă sunt confecţionate dintr-un material de calitate superioară. Elementul de noutate al liniilor de produse îl constituie posibilitatea consumatorilor de a-şi personaliza paletele după bunul lor plac. Pentru realizarea acestor tipuri de palete de tenis de masă s-a utilizat o tehnologie avansată cu scopul de a asigura rezistenţa şi durabilitatea în timp.

Întrucât preferinţele pentru diferitele modele prezintă mari variaţii de la un segment de piaţă la altul, se foloseşte o gamă largă de modele, paleta putând avea orice formă, dimensiune sau greutate.

Paletele de tenis sunt menite să concureze cu orice alt produs concurent atât sub aspect calitativ cât şi din punct de vedere al preţului.

Paletele noastre pot fi personalizate până la cel mai mic amănunt, corpul putând fi colorat în diferite moduri şi culori.

Paletele pot fi confecţionate la comanda, coloristica şi forma fiind in funcţie de dorinţa clientului, dar contra unui cost suplimentar.

De asemenea, este disponibil şi un set de auxiliare care, la fel ca şi paletele,pot fi personalizate, dar numai la comanda. Este vorba despre husele din piele naturală care protejeaza paletele de factorii externi, mingi de ping-pong.

Paletele de tenis de masă sunt destinate tuturor categoriilor de vârstă, putând fi folosite atât de femei cât şi de barbati, in funcţie de stadiul de performanţă atins.

1.2. SISTEMUL DE SUSŢINERE

Marca

Pentru a ne individualiza şi identifica produsele de cele similare realizate de alte societăţi de profil, firma noastră foloseşte propria marcă, reprezentată de o paletă, pe suprafaţa căreia este inscripţionata litera F,reprezentând iniţiala de la denumirea noii noastre game de palete (Force) alături de o bombă gata să explodeze.

Aceasta are capacitatea de a influenţa comportamentul cumpărătorilor, evocându-le un ansamblu specific legat de aspectul plăcut şi combinaţia de culori a produsului.

Marca e unul din elementele cheie care contribuie la crearea unei imagini reprezentative pentru raportul preţ-calitate, pe care îl promovează firma noastră.

Ambalajul: paletele de tenis de masă , la vânzare, sunt ambalate intr-o husă din imitaţie de piele sau, la cererea cumpărătorului, in husă din piele naturală, astfel incât să se permită protejarea paletelor de eventualele lovituri, zgârieturi. Aceste huse vor avea un colorit cât mai viu pentru a atrage cât mai mult atenţia cumpărătorului.

Garanţia: paletele firmei All Sport au o durată de viaţă practic nelimitată. Firma noastră acordă o garanţie de 2 ani, timp în care reparaţiile vor fi suportate de producător, iar după această perioadă, eventualele reparaţii vor avea o reducere de până la 30%, in funcţie de situaţie.

Serviciile oferite de firma All Sport sunt următoarele:

- aistenţă de specialitate în alegerea produsului;

- service în perioada de garanţie şi post-garanţie;

- amenajarea unui loc special pentru reparaţii şi întreţinere;

- oferirea de lecţii gratuite pentru amatori pe o perioadă de 3 luni, cu posibilitate de prelungire;

- rezolvarea reclamaţiilor utilizatorilor.

1.3. DIFERENŢIEREA MĂRCII

Impunerea mărcii noastre pe piaţă asigură fidelizarea clienţilor şi câştiguri sigure pentru firmă în detrimentul ofertei concurenţilor.De asemenea, contribuie la creşterea prestigiului firmei cât şi a utilizatorilor, iar scopul ei este de a reliefa produsul firmei All Sport în raport cu cele concurente şi de a-l face mai atrăgător pentru compărător. În continuare vom reliefa produsul firmei în raport cu cele concurente. Vom expune atuurile acestuia care îl vor face mai atrăgător:

- produsul nostru vizează atât amatorii cât şi specialiştii;

- oferirea de diverse servicii;

- durabilitatea produsului;

- eficienţă;

- design;

- auxiliare personificate.

Preview document

Plan de Marketing pentru Produsul - Palete de Tenis de Masă - Pagina 1
Plan de Marketing pentru Produsul - Palete de Tenis de Masă - Pagina 2
Plan de Marketing pentru Produsul - Palete de Tenis de Masă - Pagina 3
Plan de Marketing pentru Produsul - Palete de Tenis de Masă - Pagina 4
Plan de Marketing pentru Produsul - Palete de Tenis de Masă - Pagina 5
Plan de Marketing pentru Produsul - Palete de Tenis de Masă - Pagina 6
Plan de Marketing pentru Produsul - Palete de Tenis de Masă - Pagina 7
Plan de Marketing pentru Produsul - Palete de Tenis de Masă - Pagina 8
Plan de Marketing pentru Produsul - Palete de Tenis de Masă - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Plan de Marketing pentru Produsul - Palete de Tenis de Masa.doc

Te-ar putea interesa și

Camping Baraj

1. ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING (ANALIZA SWOT) 1.1 Analiza mediului extern de marketing şi determinarea amenintarilor şi oportunităţilor...

Ai nevoie de altceva?