Plan de Marketing - Perioada 2009-2012

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 4019
Mărime: 961.92KB (arhivat)
Publicat de: Emilian Pascu
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

I.Rezumat

Învăţământul superior a contribuit de-a lungul timpului la formarea naţiunii, la pregătirea elitelor ştiinţifice, inginereşti şi culturale, la consacrarea şi inovarea celor mai importante valori artistice şi culturale româneşti. Într-o formă sau alta, industriile mai tradiţionale sau mai noi sunt şi creaţii ale absolvenţilor de învăţământ superior. De aceea trebuie să considerăm învăţământul superior ca o valoare naţională. Beneficiile generate de învăţământul superior nu sunt doar naţionale ci şi personale. Absolvenţii de învăţământ superior au şanse mai mari de a ocupa poziţii sociale mai bune şi de câştiga mai mult decât cei care nu acced în universităţi.

Tot mai multe persoane aspiră să obţină o diplomă de învăţământ superior, ceea ce a indus schimbări importante în “ofertele” de servicii universitare. Ca urmare a acestor presiuni şi diversificări, în ultimii 30 de ani, în lume, numărul studenţilor a crescut cu 300%, iar cel al universitarilor s-a triplat. Din selectiv, învăţământul superior a devenit de masă. Educaţia în general şi mai ales învăţământul superior s-au transformat într-o veritabilă industrie, ajungând să aibă o proeminenţă similară cu a celor mai puternice şi moderne industrii contemporane (de exemplu, cea a comunicaţiilor) şi să înlocuiască industriile tradiţionale consacrate în secolele XIX-XX. Serviciile educaţionale sunt fundamentale pentru societatea şi economia cunoaşterii.

ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE DIN BUCUREŞTI

Scurt istoric

Cea mai mare instituţie de învăţământ superior de stat cu profil economic , Academia de Studii Economice (ASE) a fost fondată în anul 1913. Aceasta a luat fiinţă în baza unei legi care a fost promulgată de Carol I prin Decretul Regal nr. 2.978 din 6 aprilie 1913, publicat în Monitorul Oficial al României din 13 aprilie 1913, sub denumirea de "Academia de Înalte Studii Comerciale şi Industriale". Sediul ASE se află în Palatul Academiei Comerciale, situat în Piaţa Romană. Actuala denumire datează din anul 1967; de-a lungul anilor instituţia a pregătit zeci de generaţii de economişti, contribuind la afirmarea şi dezvoltarea învăţământului, ştiinţei şi culturii economice din ţara noastră.

Sigle:

Denumirea institutiei:

Academia de Studii Economice din Bucuresti

Abreviere: ASE; A.S.E.

Ziua institutiei: 6 aprilie a fiecarui an

Data sarbatoririi: prima vineri de dupa 6 aprilie

Contact:

- P-ta Romana nr.6, sector 1, Bucuresti, cod 010374, oficiul postal 22, Romania

- Telefon: 021-319.19.00; 319.19.01

- Moxa: 231.79.64; 231.79.65; 231.79.66; 212.52.40

- Fax: 4021-319.18.99

Scopul Instituţiei:

- De a oferi cunoştinţe superioare şi aprofundate în domeniul ştiinţelor comerciale şi economice;

- De a pregăti pentru carierele comerciale şi industriale;

- De a pregati pentru funcţiunile administraţiilor publice, cu caracter economic.

II.AUDITUL DE MARKETING

ANALIZA MEDIULUI INTERN

Amplasament

Pentru facultate, amplasamentul este vital,el fiind unul din factorii cheie pentru numeroasele elemente decisive care să-i asigure reuşita în durata activităţii desfăşurate. Când o universitate ajunge în atenţia studenţilor, aceştia se bazează mai mult pe recomandări din partea cunoştinţelor care au informaţii legate despre această instituţie.În consecinţă, un sector cu un flux puternic de persoane va permite ca facultatea să aibă numeroşi studenţi şi îi va implementa o ascensiune rapidă. Amplasamentul participă şi la crearea imaginii universităţii. O universitate plasată într-o zonă periferică nu va avea niciodată imaginea pe care o are una amplasată în centrul comercial.

Academia de Studii Economice este amplasată aproape de centrul oraşului, în plină zonă comercială: Piaţa Romană nr 6, sector 1.

Situaţia geografică,facilitatea accesului

Prin facilitatea accesului înţelegem că este vorba despre mijloacele de transport aflate la dispoziţia studenţilor.Din acest punct de vedere, zona este uşor de traversat.Autobuzele 300,331,86 ş.a permit deplasarea mai uşoara a celor aflaţi la o distanţă considerabilă faţă de facultate, iar metroul asigură transportul mai rapid.Orientarea în zonă se face destul de uşor.

Academia de Studii Economice are în prezent 10 clădiri, amplasate nu foarte departe de Piaţa Romană:

- Clădirea Ion N Angelescu - Căderea Bastiliei nr. 2-10, şi Piaţa Romană nr. 6, Sector 1, Bucureşti

- Clădirea Mihai Eminescu - B-dul Dacia nr.41, Sector 1, Bucureşti

- Clădirea Virgil Madgearu - Calea Dorobanţilor 15-17, şi intrarea Poet Macedonski, Sector 1, Bucureşti

- Clădirea Mihail Moxa - Mihail Moxa, nr. 5-7, Sector 1, Bucureşti

- Clădirea Victor Slăvescu - Calea Griviţei 2-2A, Sector 1, Bucureşti

- Cladirea Stanislas Cihoschi - Stanislav Cihoschi nr. 5, Sector 1, Bucureşti

- Sala de sport - Stanislav Cihoschi nr. 5, Sector 1, Bucureşti

- Clădirea Anton Davidoglu - Intrarea Amzei nr. 1-3, Sector 1, Bucureşti

- Clădirea Ionescu Dumitru (Tache) - Tache Ionescu nr. 11, Sector 1, Bucureşti

- Clădirea Nicolae Iorga - Şerban Vodă nr.22-24, Sector 4, Bucureşti (Piaţa Unirii)

Preview document

Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 1
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 2
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 3
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 4
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 5
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 6
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 7
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 8
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 9
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 10
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 11
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 12
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 13
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 14
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 15
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 16
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 17
Plan de Marketing - Perioada 2009-2012 - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Plan de Marketing - Perioada 2009-2012.doc

Te-ar putea interesa și

Amenajare Turistică Montană

CONSIDERATII TEORETICE PRIVIND STRATEGIA DEZVOLTĂRII TURISMULUI 1.1 Turismul si dezvoltarea strategică Pentru foarte multe tări, turismul...

Strategii de Marketing în Turism - Studiu de Caz - Companiile Tarom și Easyjet

Capitolul I 1.1 Prezentarea companiei de transport aerian TAROM (denumirea şi obiectul de activitate al firmei de servicii) Compania TAROM –...

Promovarea Localității piatra-neamț ca Destinație Turistică

1. PIATRA - NEAMT - PREZENTARE GENERALA 1.1. Date geografice Putine regiuni din Romania concentreaza pe o suprafata atat de redusa un asemenea...

Plan Strategic de Dezvoltare al Companiei Mod Cons SRL

Introducere Economia statelor dezvoltate a demonstrat ca firmele reprezinta motorul progresului sunt acele elemente ale economiei care asigura tot...

Analiza Turismului în Argentina

INTRODUCERE Scopul acestei teme constă în acumularea unor noi cunoştiinte, competente şi familarizarea asupra obiectului de studiu. Turismul a...

Marketing Turistic

1. Expunere introductivă Zona Maramureşului are o atât de bogată ofertă turistică, încât singurul lucru care nu este disponibil în limitele...

Plan de Marketing pe SC Optimedia SRL

1. SUMAR EXECUTIV Scopul acestui plan de marketing este prezentarea strategiilor prin care compania „Optimedia”, doreşte să se lanseze pe piaţa...

Plan de Marketing Turistic Privind Lansarea Produsului Turistic

Expunere introductivă Cunoscută drept “Ţara viei şi vinului”, Vrancea este judeţul cu cea mai mare suprafaţă cultivată cu viţă de vie, având un...

Ai nevoie de altceva?