Cuprins
- 1.Introducere – Descrierea societăţii 3
- 2.Obiective 3
- 3.Analiza SWOT 4
- Puncte forte
- Puncte slabe
- Oportunităţi
- Ameninţări
- 4. Categoriile de public şi relaţiile cu acestea 5
- a) vânzători
- b) manipulanţi
- c) şoferi
- d) contabil, casieri
- e) personal pentru întreţinere şi curăţenie
- f) conducerea
- 5.Bugetul 11
- 6.Strategii pentru îndeplinirea obiectivelor 11
- 7. Concluzii
- 8. Bibliografie
Extras din proiect
1.Introducere – Descrierea Societăţii
Denumirea societăţii este: VIADIA IMPEX SRL.
Înfiinţată în anul 2000,cu sediul in Oradea, Bulevardul Dacia 74 bl. U6 Viadia Impex S.R.L îşi propune să ofere potenţialilor clienţi achiziţionarea unor produse de calitate la cele mai bune preţuri.
Societatea are două magazine sub sigla VIADIA, un depozit de gresie şi faianţă, materiale de construcţii şi un magazin cu instalaţii sanitare. Societatea asigură transport gratuit la domiciliul clienţilor săi.
Firma Viadia Impex S.R.L are o echipă de 20 angajaţi cu vastă experienţă în domeniul comercializării de instalaţii sanitare, materiale de construcţii, căzi, baterii, cabine duş, ceramică, adezivi, vopseluri, lavabile, accesorii. Romînia este principala noastră piaţă de desfacere pe care avem o mare experienţă.
Raportul calitate-preţ al produselor şi serviciilor oferite de noi, este cel mai bun de pe piaţă, iar satisfacţia dumneavoastră este obiectivul nostru prioritar. În firma Viadia Impex S.R.L este promovată o cultură organizaţională puternică avînd ca valoare fundamentală orientarea către client. Produsele sunt comercializate în sistem en gros şi en detaile.
2. Obiectivele
VIADIA IMPEX îşi asumă pentru anul 2010 următoarele obiective principale:
- lărgirea gamei de produse;
- creşterea vânzărilor, en-gros şi en-detaile
Determinarea factorilor de care depind dimensiunile pieţei societăţii şi măsurarea influenţei acestora permite identificarea principalelor direcţii de extindere a activităţii sale de piaţă. Aceşti factori se grupează în factori interni (endogeni), legaţi nemijlocit de puterea economică a firmei şi factori externi (exogeni).
- păstrarea clientilor existenti si dezoltarea unei baze de date cu noi clienti atat locali cat si regionali
- îmbunătăţirea politicii de vanzare si promovare a produselor;
3. Analiza SWOT:
Puncte forte Puncte slabe
- Este unul din principalii comercianti de profil de pe piata;
- Oferă produse de calitate;
- Ofera servicii post-vanzare;
- Resurse umane calificate - Lipsa prezentei la expozitiile si targurile de profil
- Buget mic alocat pentru publicitatea online,print si outdoor;
Oportunităţi Ameninţări
- Căutarea de clienti noi; persoane fizice si persoane juridice;
- Parteneriate cu societatile de constructii si decoratiuni interioare
- Crearea de facilitati noi de rate avantajoase in contextul crizei economice;
- Cresterea numarului de firme concurente
- Dependenţa de proiecte imobiliare aflate momentan in impas;
- Creşterea costurilor administrative.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Plan de Marketing Relational.doc