Plan de Marketing Relațional

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 2066
Mărime: 20.51KB (arhivat)
Publicat de: Costin Dragomir
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Cristian Dorin
FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE MARKETING ŞI COMUNICARE ÎN AFACERI

Cuprins

  1. 1.Introducere – Descrierea societăţii 3
  2. 2.Obiective 3
  3. 3.Analiza SWOT 4
  4. Puncte forte
  5. Puncte slabe
  6. Oportunităţi
  7. Ameninţări
  8. 4. Categoriile de public şi relaţiile cu acestea 5
  9. a) vânzători
  10. b) manipulanţi
  11. c) şoferi
  12. d) contabil, casieri
  13. e) personal pentru întreţinere şi curăţenie
  14. f) conducerea
  15. 5.Bugetul 11
  16. 6.Strategii pentru îndeplinirea obiectivelor 11
  17. 7. Concluzii
  18. 8. Bibliografie

Extras din proiect

1.Introducere – Descrierea Societăţii

Denumirea societăţii este: VIADIA IMPEX SRL.

Înfiinţată în anul 2000,cu sediul in Oradea, Bulevardul Dacia 74 bl. U6 Viadia Impex S.R.L îşi propune să ofere potenţialilor clienţi achiziţionarea unor produse de calitate la cele mai bune preţuri.

Societatea are două magazine sub sigla VIADIA, un depozit de gresie şi faianţă, materiale de construcţii şi un magazin cu instalaţii sanitare. Societatea asigură transport gratuit la domiciliul clienţilor săi.

Firma Viadia Impex S.R.L are o echipă de 20 angajaţi cu vastă experienţă în domeniul comercializării de instalaţii sanitare, materiale de construcţii, căzi, baterii, cabine duş, ceramică, adezivi, vopseluri, lavabile, accesorii. Romînia este principala noastră piaţă de desfacere pe care avem o mare experienţă.

Raportul calitate-preţ al produselor şi serviciilor oferite de noi, este cel mai bun de pe piaţă, iar satisfacţia dumneavoastră este obiectivul nostru prioritar. În firma Viadia Impex S.R.L este promovată o cultură organizaţională puternică avînd ca valoare fundamentală orientarea către client. Produsele sunt comercializate în sistem en gros şi en detaile.

2. Obiectivele

VIADIA IMPEX îşi asumă pentru anul 2010 următoarele obiective principale:

- lărgirea gamei de produse;

- creşterea vânzărilor, en-gros şi en-detaile

Determinarea factorilor de care depind dimensiunile pieţei societăţii şi măsurarea influenţei acestora permite identificarea principalelor direcţii de extindere a activităţii sale de piaţă. Aceşti factori se grupează în factori interni (endogeni), legaţi nemijlocit de puterea economică a firmei şi factori externi (exogeni).

- păstrarea clientilor existenti si dezoltarea unei baze de date cu noi clienti atat locali cat si regionali

- îmbunătăţirea politicii de vanzare si promovare a produselor;

3. Analiza SWOT:

Puncte forte Puncte slabe

- Este unul din principalii comercianti de profil de pe piata;

- Oferă produse de calitate;

- Ofera servicii post-vanzare;

- Resurse umane calificate - Lipsa prezentei la expozitiile si targurile de profil

- Buget mic alocat pentru publicitatea online,print si outdoor;

Oportunităţi Ameninţări

- Căutarea de clienti noi; persoane fizice si persoane juridice;

- Parteneriate cu societatile de constructii si decoratiuni interioare

- Crearea de facilitati noi de rate avantajoase in contextul crizei economice;

- Cresterea numarului de firme concurente

- Dependenţa de proiecte imobiliare aflate momentan in impas;

- Creşterea costurilor administrative.

Preview document

Plan de Marketing Relațional - Pagina 1
Plan de Marketing Relațional - Pagina 2
Plan de Marketing Relațional - Pagina 3
Plan de Marketing Relațional - Pagina 4
Plan de Marketing Relațional - Pagina 5
Plan de Marketing Relațional - Pagina 6
Plan de Marketing Relațional - Pagina 7
Plan de Marketing Relațional - Pagina 8
Plan de Marketing Relațional - Pagina 9
Plan de Marketing Relațional - Pagina 10
Plan de Marketing Relațional - Pagina 11
Plan de Marketing Relațional - Pagina 12
Plan de Marketing Relațional - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Plan de Marketing Relational.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Managementul relațiilor cu clienții în sistemul financiar-bancar - Necesitate în contextul crizei economice

INTRODUCERE În pragul secolului XXI, managementul planificat și conștient al relațiilor cu clienții devine din ce în ce mai des o problemă...

Marketing relațional

Abstract Pentru a avea succes pe piaţă, întreprinderile trebuie să-şi concentreze în permanenţă eforturile spre înţelegerea şi satisfacerea...

Analiza comparativă a politicii de marketing în domeniul financiar-bancar

I. PREZENTAREA SISTEMULUI FINANCIAR – BANCAR ROMANESC 1.1 Structura sistemului financiar – bancar Evolutia sistemului financiar – bancar...

Marketingul relațional - viitorul marketingului direct

1. Evoluţia Marketingului Relaţional Dinamica relaţiei dintre client şi întreprindere s-a schimbat dramatic de-a lungul timpului. Întreprinderile...

Marketingul

Introducere Toți cei care lucrăm in marketing, trade-marketing, sales, publicitate și nu numai, traim zi de zi cu un singur scop in minte: să...

Marketing relațional

Scurt Istoric A aparut în contextul evolutiei economiei capitaliste, când unele concepte de marketing au devenit inoperante si se simtea nevoia...

Orientarea spre clienți - marketingul relațional

Ritmul schimbarilor in economia noului mileniu s-a intensificat semnificativ, pe fondul tranzitiei de la „vechea” economie (Old Economy) la „noua”...

Organizația îndreptată spre marketing

Marketingul inseamna a cumpara si a vinde si se axeaza pe activitatea comerciala si pe miscarea fizica a bunurilor. Marketingul ajuta...

Ai nevoie de altceva?