Plan de Marketing Relational

Cuprins proiect Cum descarc?

1.Introducere - Descrierea societatii 3 
2.Obiective 3 
3.Analiza SWOT 4
Puncte forte
Puncte slabe
Oportunitati
Amenintari
4. Categoriile de public si relatiile cu acestea 5 
a) vanzatori
b) manipulanti
c) soferi
d) contabil, casieri
e) personal pentru intretinere si curatenie
f) conducerea
5.Bugetul 11 
6.Strategii pentru indeplinirea obiectivelor 11 
7. Concluzii
8. Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

1.Introducere - Descrierea Societatii
Denumirea societatii este: VIADIA IMPEX SRL.
Infiintata in anul 2000,cu sediul in Oradea, Bulevardul Dacia 74 bl. U6 Viadia Impex S.R.L isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate la cele mai bune preturi.
Societatea are doua magazine sub sigla VIADIA, un depozit de gresie si faianta, materiale de constructii si un magazin cu instalatii sanitare. Societatea asigura transport gratuit la domiciliul clientilor sai. 
Firma Viadia Impex S.R.L are o echipa de 20 angajati cu vasta experienta in domeniul comercializarii de instalatii sanitare, materiale de constructii, cazi, baterii, cabine dus, ceramica, adezivi, vopseluri, lavabile, accesorii. Rominia este principala noastra piata de desfacere pe care avem o mare experienta.
Raportul calitate-pret al produselor si serviciilor oferite de noi, este cel mai bun de pe piata, iar satisfactia dumneavoastra este obiectivul nostru prioritar. In firma Viadia Impex S.R.L este promovata o cultura organizationala puternica avind ca valoare fundamentala orientarea catre client. Produsele sunt comercializate in sistem en gros si en detaile.
2. Obiectivele
VIADIA IMPEX isi asuma pentru anul 2010 urmatoarele obiective principale:
- largirea gamei de produse;
- cresterea vanzarilor, en-gros si en-detaile
Determinarea factorilor de care depind dimensiunile pietei societatii si masurarea influentei acestora permite identificarea principalelor directii de extindere a activitatii sale de piata. Acesti factori se grupeaza in factori interni (endogeni), legati nemijlocit de puterea economica a firmei si factori externi (exogeni).
- pastrarea clientilor existenti si dezoltarea unei baze de date cu noi clienti atat locali cat si regionali
- imbunatatirea politicii de vanzare si promovare a produselor;
3. Analiza SWOT:
Puncte forte Puncte slabe
- Este unul din principalii comercianti de profil de pe piata;
- Ofera produse de calitate;
- Ofera servicii post-vanzare;
- Resurse umane calificate - Lipsa prezentei la expozitiile si targurile de profil
- Buget mic alocat pentru publicitatea online,print si outdoor;
Oportunitati Amenintari
- Cautarea de clienti noi; persoane fizice si persoane juridice;
- Parteneriate cu societatile de constructii si decoratiuni interioare
- Crearea de facilitati noi de rate avantajoase in contextul crizei economice;
- Cresterea numarului de firme concurente
- Dependenta de proiecte imobiliare aflate momentan in impas;
- Cresterea costurilor administrative.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Marketing Relational.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!