Plan de Marketing - Teste de Sarcina

Extras din proiect Cum descarc?

Firma "DR.MAGGIC Pharm.SA." isi propune sa lanseze un nou produs pe piata si anume testul de sarcina GodFather Check. Acest obiectiv a fost stabilit si implementat de directorii departamentului de Marketing din cadrul companiei: Acestia au elaborat un plan de lansare a noului produs, formulat in trei etape:
- analiza de piata: cercetare prin care am observat elementele specifice mediului de marketing (analiza macro si microeconomica), am realizat studiul de piata compus din identificarea pietei (regiunea Moldova), structura (consumatori - femei cu varsta cuprinsa intre 15 si 45 de ani), segmentarea pietei pe diverse criterii (geografice, psihografice, demografice si comportamentale) si stabilirea pietei tinta (reprezentata de femeile cu varsta cuprinsa intre 15 si 45 de ani care locuiesc in mediul urban din regiunea Moldova, cu venituri de peste 500 RON). In continuare am indentificat concurenta: Testul Barza, Sure Check, Minut, Cara, Clear Blue, Clue Femina; si tendintele pietei , conform carora piata testelor de sarcina a evoluat intr-un timp foarte scurt in urma cererii clientelor de a utiliza un mijloc de aflare rapida a sarcinii. 
- cercetare de marketing: studiu centrat pe consumatorii tinta (femei) care consta in completarea a 40 de chestionare cu 11 intrebari privind nevoile, dorintele si atitudinile cumparatorilor fata de ideea lansarii noilor teste de sarcina GodFather Check. In urma sondajului realizat de catre echipa noastra privind lansarea pe piata a noilor teste de sarcina, am observat ca femeile au preferinte asemanatoare. Firma noastra a luat o decizie in ceea ce priveste viitoarea lansare a noilor teste de sarcina: numele produsului nostru va fi "GodFather Check", forma va fi una accesibila, de tip stilou. Noul test de sarcina va avea ca avantaje promptitudine si acuratete in privinta rezultatului pentru a oferi femeilor siguranta atunci cand il folosesc, avand un pret accesibil cuprins intre 10-15 lei. Principalele surse de informare vor fi cabinetele medicale care raman in top, alaturi de farmacii, reviste si internet care in viitor va deveni o sursa si mai intens utilizata.
- mixul de marketing: proiect format din descrierea, structura si interpretarea celor 4 P (produs, pret, promovare/publicitate, plasare), pe care ii vom prezenta in cele ce urmeaza.
1. Configurarea produsului
1.1. Atribute
Femeia zilelor noastre se afla intr-o continua miscare si lipsa de timp, testele de sarcina sarind in ajutorul ei prin utilizarea lor rapida si eficienta.
Daca in urma cu aproximativ 5 - 10 ani testele de sarcina nu erau destul de cunoscute in ziua de azi acestea sunt folosite din ce in ce mai des pentru ca multe femei doresc sa utilizeze cea mai usoara si mai simpla metoda pentru a afla daca sunt sau nu insarcinate. 
Ca regula generala, aproape orice produs actioneaza asupra consumatorului in doua ipostaze: o data ca produs fizic, si inca o data, ca produs psihologic.
Firma noastra a creat un nou produs pe piata testelor de sarcina, ce detine o mare varietate de caracteristici, unele care il diferentiaza fata de cele cunoscute deja.
Testul de sarcina GodFather Check prezinta urmatoatele caracteristici fizice:
o latime 1,5 cm
o lungime 13 cm
o greutate 6 grame
Produsul nostru este realizat dintr-un material ecologic, este de tip stilou,fiind usor de folosit si in acelasi timp poate fi ascuns in geanta cu usurinta. Culoarea testului este alba deoarece aceasta reprezinta perfectiunea.
Principala si singura utilizare este de a depista existenta sarcinii intr-o stare incipienta putand fi utilizat in intimitatea propriului camin. Ce aduce nou acest produs, este faptul ca este realizat dint-un material ecologic. La baza acestui produs s-a luat in vedere, in special, latura practica a acestuia, fiindca la acest lucru se asteapta consumatoarele de la acest tip de produs.
1.2 Sistemul de sustinere
Sistemul de sustinere are urmatoarele componente:
o Numele si marca
o Ambalajul
o Eticheta
o Garantie
o Servicii
Numele comercial al firmei este DR.MAGGIC Pharm.SA. inregistrat la Registrul Comertului Iasi cu numarul de ordine B125938 la data de 15.01.2010.
Fiindca suntem o firma nou intrata pe piata am ales un nume sugestiv produsului nostru, usor de pronuntat(inclusive in alte limbi), memorat si reamintit dar si in acelasi timp distinctiv si unic, GodFather Check.
Marca este un nume, un desen, un simbol si orice combinatie a acestora care confer identitate produsului si il diferentiaza de cele concurente. Marca noastra este alcatuita din 2 elemente:
Numele de marca: GodFather este asociat noilor teste de sarcina produse de firma noastra. Denumirea de "Godfather" provine de la numele celebrului film The GodFather, in care toti ii cereau sfaturi pentru orice problema personajului principal, acesta le rezolva toate problemele in cel mai rapid mod. Astfel, in prezent toate femeile atunci cand folosesc un test de sarcina doresc obtinerea unui rezultat rapid si in acelasi timp de o acuratete ridicata, din aceste considerente firma noastra a luat decizia de a alege acest nume de marca.
Semnul de marca: 
Este reprezentativ pentru produsul nostru, in care apare Domnul GodFather care va avea o solutie pentru toate problemele dumneavoastra.
Eticheta. Informatiile esentiale necesare identificarii produsului nostru vor aparea pe eticheta lui, care va insoti fiecare produs in parte.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Marketing - Teste de Sarcina.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!