Plan de Marketing Turistic

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 38 în total
Cuvinte : 6365
Mărime: 44.79KB (arhivat)
Publicat de: Pavel Gherasim
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. 1. Prezentarea societatii
  2. 1.1. Prezentarea SC Balneoclimaterica SA
  3. 1.2. Prezentarea hotelului Sovata
  4. 2. Stabilirea obiectivelor
  5. Stabilirea obiectivelor generale ale firmei
  6. Elaborarea obiectivelor de marketing şi comunicare
  7. 3. Analiza SWOT
  8. Analiza macromediului firmei
  9. Analiza micromediului firmei
  10. Analiza produsului turistic şi/sau segmentului de produs
  11. 4. Elaborarea strategiei de marketing
  12. Stabilirea planului strategic
  13. Stabilirea planului de acţiune
  14. Comunicarea obiectivelor
  15. 5. Stabilirea bugetului de marketing
  16. 6. Evaluarea şi controlul activităţilor de marketing
  17. Analiza valorii adăugate
  18. Analiza raportului dintre cheltuielile de marketing şi vânzări
  19. Monitorizarea gradului de satisfacţie a turistului

Extras din proiect

1. Prezentarea societatii

1.1. Prezentarea S.C. Balneoclimaterica S.A.

S.C. Balneoclimaterica S.A. s-a constituit ca o societate comerciala pe actiuni, cu personalitate juridica romana, specializata in turism.

Obiectul principal de activitate al societatii consta in hoteluri si moteluri cu restaurant.

Capitalul social subscris este stabilit la suma de 32.968.150.000 lei, care este subscris si varsat integral.

Capitalul social este impartit in 1.171.790 actiuni nominative, cu valoare nominla de 25.000 lei fiecare, detinute de actionari, proportional cu aportul lor la capitalul social, dupa cum urmeaza :

S.C. Salina Invest S.A. 24.071.400.000 lei - 73,02 % - 962.856 act.

APAPS 3.673.400.000 lei - 11,14 % - 146.936 act.

Altii 5.223.350.000 lei - 15,64 % - 208.934 act.

Adunarea Generala a Actionarilor este organul de conducere al societatii, care reuneste totalitatea actionarilor, decide asupra activitatii societatii si asigura politica economica si comerciala.

Administrarea si gestionarea societatii se exercita de catre Consiliul de Administratie, care este alcatuit intre trei si sapte administratori numiti de Adunarea Generala Ordinara, cu urmatoarea componenta : presedinte, vicepresedinte, membrii.

Controlul gestiunii se realizeaza de catre trei cenzori interni si un cenzor extern , alesi si revocati de Adunarea Generala, prin vot secret, pe durata de 3 ani, cu posibilitatea de a fi realesi.

La inceputul anului 2002 S.C.Balneoclimaterica S.A. a fost preluata de lantul hotelier “Danubius Hotels Group”; are in patrimoniu 4 hoteluri : Sovata, Faget, Bradet, Alunis si 47 vile, care se afla in statiunea Sovata.

Lantul Danubius a fost constituit in anii ‘70 in Ungaria, iar in 1992 a fost privatizat, 53% apartinand in prezent unui cetatean englez Sir Bernard Sveth.

Lantul are hoteluri in Ungaria , Cehia ( Masienbad), Romania (Sovata), Slovacia (Pesteny), Croatia.

In Ungaria are 48 de hoteluri, dintre care 21 in Budapesta. Majoritatea hotelurilor sunt de 3,4 si 5 stele.

Danubius include si un lant mai mic, lantul Danubius Beta Hotels de care apartin hoteluri de 1,2 stele ( 18 hoteluri : Balatonfured, Keszthely, Kecskemet, Sopron, Orfu, Heviz, Gyor, Pecs, Eger etc.)

1.2. Prezentarea hotelului Sovata

Hotelul Sovata s-a construit in 1974 cu 324 locuri, impreuna cu un restaurant, o cofetarie si o sala de conferinte reprezentativa. In 1975 intra in functiune baza de tratamente, care se afla in incinta hotelului si care a fost inchis in 1996 pentru renovare, insa din lipsa de fonduri nu functioneaza nici in prezent.

Tratamentul se face la baza de langa lacul Ursu, care apartine tot de S.C Balneoclimaterica S.A. In septembrie anul curent incep renovarile, care conform planului vor fi terminate pana in iunie 2003.

In incinta hotelului functioneaza 3 cabinete medicale, un bar, un salon de cosmetica, frizerie, manichiura. In fata hotelului este amenajat o parcare exclusiv pentru clienti.

Hotelul are 162 camere, pe fiecare etaj 27, dintre care 21 cu doua paturi, patru in regim single si 2 apartamente. Camerele sunt dotate cu telefon (prin centrala) si televizor ( telecomanda se da la receptie).

2. Stabilirea obiectivelor

2.1. Stabilirea obiectivelor generale ale firmei

Obiectivele firmei studiate sunt:

- Renovarea hotelului pana in data de 15 mai 2003, adica:

• Reamenajarea receptiei

• Introducerea sistemului informatic in gestiunea hotelului

• Schimbarea mobilierului din camere

• Zugravirea hotelului

• Reamenajarea parcarii din fata hotelului

• Instalarea de noi centrale termice

Preview document

Plan de Marketing Turistic - Pagina 1
Plan de Marketing Turistic - Pagina 2
Plan de Marketing Turistic - Pagina 3
Plan de Marketing Turistic - Pagina 4
Plan de Marketing Turistic - Pagina 5
Plan de Marketing Turistic - Pagina 6
Plan de Marketing Turistic - Pagina 7
Plan de Marketing Turistic - Pagina 8
Plan de Marketing Turistic - Pagina 9
Plan de Marketing Turistic - Pagina 10
Plan de Marketing Turistic - Pagina 11
Plan de Marketing Turistic - Pagina 12
Plan de Marketing Turistic - Pagina 13
Plan de Marketing Turistic - Pagina 14
Plan de Marketing Turistic - Pagina 15
Plan de Marketing Turistic - Pagina 16
Plan de Marketing Turistic - Pagina 17
Plan de Marketing Turistic - Pagina 18
Plan de Marketing Turistic - Pagina 19
Plan de Marketing Turistic - Pagina 20
Plan de Marketing Turistic - Pagina 21
Plan de Marketing Turistic - Pagina 22
Plan de Marketing Turistic - Pagina 23
Plan de Marketing Turistic - Pagina 24
Plan de Marketing Turistic - Pagina 25
Plan de Marketing Turistic - Pagina 26
Plan de Marketing Turistic - Pagina 27
Plan de Marketing Turistic - Pagina 28
Plan de Marketing Turistic - Pagina 29
Plan de Marketing Turistic - Pagina 30
Plan de Marketing Turistic - Pagina 31
Plan de Marketing Turistic - Pagina 32
Plan de Marketing Turistic - Pagina 33
Plan de Marketing Turistic - Pagina 34
Plan de Marketing Turistic - Pagina 35
Plan de Marketing Turistic - Pagina 36
Plan de Marketing Turistic - Pagina 37
Plan de Marketing Turistic - Pagina 38

Conținut arhivă zip

  • Plan de Marketing Turistic.doc

Alții au mai descărcat și

Strategii de marketing - prezentarea lanțului all inclusive

Capitolul I .Misiunea şi obiectivele în cadrul Rin Grand Hotel 1.1 Scurt istoric RIN HOTELS reprezintă conceptul din care fac parte hotelurile de...

Marketing Turistic

Situat in extremitatea nordica a Romaniei, la granita cu Ucraina, Maramuresul este arealul unde traditiile stramosesti, portul popular, si arta...

Elaborarea Strategiilor de Marketing

1. Introducere Economiile contemporane sufera de surplusuri, nu de lipsuri. Intr-un supermarket din Statele, nu numai ca exista mai multe marci de...

Plan de Marketing Lansare Produs Turistic

1. Planul strategic al firmei - Expunere introductiva Valea Prahovei este una dintre regiunile turistice cele mai renumite din Munții Carpați din...

Plan de Marketing Turistic

Cultural Travel Agency Misiunea firmei noastre este de a promova frumusetile culturale romanesti in tara si in strainatate prin oferirea unor...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Plan de Marketing pentru Lansarea unui Produs Turistic

Introducere Parcurile de distractie din intreaga lume isi povestesc istoriile lor de mai bine de 100 de ani. Colorate si zgomotoase, vesele si...

Plan de marketing pentru promovarea unui județ ca destinație turistică

Capitolul 1. Rezumatul planului de marketing 1.1. Descrierea planului Planul de marketing pentru promovarea judeţului Buzău ca o destinaţie...

Plan de marketing pentru organizarea produsului turistic Alba - județ cultural pe piața Franței

INTRODUCERE Judetul Alba, situat in partea centrala a Romaniei, este un judet de marime medie ca suprafata (624,167 ha, 2,6 procente din suprafata...

Plan de Marketing Turistic - Pensiunea General

Capitolul 1:Expunere Introductiva Pensiunea “General” Timisul de Jos Aspectul pensiunii este de o calitate remarcabila in categoria ei (trei...

Plan de Marketing Turistic - Hotel Sinaia

Capitolul 1:Expunere Introductiva Palace Hotel Sinaia Acest hotel istoric se află în pitorescul Parc Dimitrie Ghica, la 3 minute de mers pe jos de...

Plan de Marketing Turistic - Hotel Ramada Tour Eiffel

Capitolul 1:Expunere Introductiva Paris este capitala și cel mai mare oraș din Franța. Orașul este tranversat de fluviul Sena, în nordul Franței,...

Plan de Marketing Turistic - Hotel Sinaia

Capitolul 1:Expunere Introductiva Sinaia este un oraș în România, situat la poalele munților Bucegi, cunoscut mai ales datorită importanței sale...

Planul de marketing al produsului turistic Oravița - civilizație și istorie

INTRODUCERE Oraviţa a fost şi este un oraş cultural. Contemporanii se străduiesc să menţină stacheta ridicată de înaintaşi şi continuă seria...

Ai nevoie de altceva?