Plan de relații publice

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 3883
Mărime: 115.55KB (arhivat)
Publicat de: Dorin Popa
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

Etapa 1: Definirea problemei:

- Intrebarea de baza:

"Ce se intampla acum?"

Cramele Recas este unul dintre cei mai apreciati producatori de vin din tara noastra, al treilea exportator de vin din Romania. Cramele Recas dispune de unul dintre cele mai moderne complexe de vinificatie din tara, dotat cu utilaje de ultima generatie si cu un spatiu de productie si depozitare de circa 10 milioane de litri de vin. Datorita deosebitelor conditii climaterice din regiune si nivelului tehnologic ridicat, Cramele Recas este cel mai mare exportator de vin imbuteliat din tara si se numara printre primii trei exportatori de vin imbuteliat si vin vrac din Romania, acest fapt fiind o incununare a unei traditii atestate documentar de peste 600 de ani.

Cramele Recas va lansa game noi de vinuri cu design special. Va fi prezentata o gama completa de vinuri, majoritatea din productia anului 2005, in ambalaje cu design nou, cat si de o calitate superioara.

- Intrebari specifice:

1) " Care este produsul- "

'' LA PUTERE ''

Acest brand a fost conceput ca un produs exclusivist, destinat unei clase sociale deja realizata, persoane care cauta produse cu imagine.

Target & Pozitionare:

Pozitionarea marcii: un raport pret-calitate exclusivist, vinuri cu peste 2 ani vechime, maturate in butoaie de stejar, vinificate din struguri de deosebita calitate, prezentate intr-un mod elegant si provocator, in ambalarea convenabila.

Grup tinta: barbati/ femei, 30-50 ani, mediu urban mare, venituri mari, cunostinte ridicate despre vinuri, statut social ridicat.

Momente de consum: ocazii deosebite, cadouri, consum la masa imbelsugata la restaurant sau acasa.

Canal de vanzare: alimentatie publica doar locatii de lux, magazine specializate de vinuri, catering de lux.

Denumire/ Soi Litri Tip Alcool Sticle/ Bax

Riesling Italian 0,75L sec 12,5% 6

Feteasca Regala 0,75L sec 12,5% 6

Sauvignon Blanc 0,75L sec 13% 6

Merlot 0,75L sec 12,5% 6

Feteasca Neagra 0,75L sec 12,5% 6

Cabernet Sauvignon 0,75L sec 12,5% 6

2) '' Care sunt beneficiile pentru consumator- ''

-caracteristicile produsului

Vinul este un produs de larg consum, in mod tradititional asezat in categoria bauturilor alcoolice, alaturi de spirtoase si bere. Spre deosebire de acestea, vinul este considerat si un produs alimentar, acest punct de vedere este mai frecvent intalnit in vestul europei, si mai nou exista o tendinta crescatoare si in Romania cu privire la aceasta asezare a vinului in categoria produselor alimentare.

Variatii fata de media anuala Jan Feb 06 Mar Apr 06 May Jun 06 July Aug 06 Sept Oct 06 Nov Dec 06

TOTAL VIN -4% 4% -4% -10% -1% 15%

Vin Alb -4% 3% -3% -9% -1% 14%

Vin Rosu -3% 5% -5% -18% 3% 19%

Vin Roze 0% 8% -12% 8% -12% 9%

Vinul este o categorie distincta si aparte de toate categoriile de produse de larg consum.

Decizia de cumparare este un mix al criteriilor: pret, disponibilitate, recunoastere, calitate, in care toate aceste elemente au ponderi diferite de marea majoritate a produselor de larg consum.

O prima segmentare a clientilor se face in functie de bagajul de cunostiite pe care acestia il au despre vin.

Categoria care dispune de un nivel redus de cunoastre este foarte mult influentata de pret sau de campaniile de promovare din mass media, pe de alta parte categoria de consumatori cu nivel peste medie de cunoastre a vinului este mult mai putin dornica sa incerce un nou produs doar datorita avantujului de pret, si in situatia in care datorita promovarii incearca un nou produs, de la prima experienta stiu sa evalueze calitatea, si nu vor recumpara un produs daca acesta nu le satisface asteptarile.

In mod sintetic, nevoile consumatorului sunt in ordinea importantei urmatoarele :

- increderea in produs

- perceptia proprie asupra raportului pret/calitate

- momentul de consum

- disponibilitatea produsului.

Preview document

Plan de relații publice - Pagina 1
Plan de relații publice - Pagina 2
Plan de relații publice - Pagina 3
Plan de relații publice - Pagina 4
Plan de relații publice - Pagina 5
Plan de relații publice - Pagina 6
Plan de relații publice - Pagina 7
Plan de relații publice - Pagina 8
Plan de relații publice - Pagina 9
Plan de relații publice - Pagina 10
Plan de relații publice - Pagina 11
Plan de relații publice - Pagina 12
Plan de relații publice - Pagina 13
Plan de relații publice - Pagina 14
Plan de relații publice - Pagina 15
Plan de relații publice - Pagina 16
Plan de relații publice - Pagina 17
Plan de relații publice - Pagina 18
Plan de relații publice - Pagina 19

Conținut arhivă zip

  • Plan de Relatii Publice.doc

Alții au mai descărcat și

Proiect la relații publice - Campania Bucureștiul Plânge

Contextul actual Fenomenul cu care se confruntă Bucureștiul din zilele noastre se poate explica exhaustiv prin intermediul tragediei comunelor sau...

Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare

Revista “Aventuri la pescuit” este o revista ce se adreseaza iubitorilor de pescuit si vanatoare. Nu este doar o revista de pescuit, ci este este...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Studiu de caz - gestionarea crizei organizaționale a companiei GFS Duty Free ca sursă a crizei de imagine

PLEDOARIE ANTI-CRIZA Cu 14 ani în urma, Delumeau scria : „Pe parcursul istoriei comunitatii umane, temerile se schimba dar frica ramâne. Omul...

Plan de campanie de relații publice Lenovo

Introducere Lenovo a devenit cel de-al treilea mare producător mondial de calculatoare personale în urma achiziționării diviziei IBM in 2005. De...

Plan de campanie de relații publice în Autoritatea Națională a Vămilor

I. Planul de Relatii Publice Planul de relatii publice este un instrument,al carui scop este a face o legatura intre organizatie si publicurile...

Plan de relații publice Raiffeisen

Etapa 1:Definirea problemei Intrebarea de baza: Ce se intampla acum? Raiffeisen Bank lanseaza serviciul de internet banking Raiffeisen Online....

Importanța Relațiilor Publice în Dezvoltarea Afacerilor pe Plan Extern

Introducere Prin lucrarea de faţă, “Importanţa relaţiilor publice în dezvoltarea afacerilor pe plan extern”, am urmărit stabilirea...

Plan comunicare și relații publice

PLAN COMUNICARE SI RELATII PUBLICE Pentru alcatuirea unui plan de comunicare si relatii publice este necesara stabilirea unor obiective precise....

Promovarea imaginii firmei Sare pentru sănătate

Prezentarea firmei SC. SARE PENTRU SANATATE SRL Str. Negru Voda, Nr.11 Tel/fax: 0348/541 427; 072399987 074576931 E_mail:...

Relațiile publice și planul campaniei de PR

A devenit aproape un truism faptul ca omenirea intra, incepand cu sfarsitul acestui secol, intr-o noua era – era informationala. Deocamdata, era...

Ai nevoie de altceva?