Plan strategic de marketing

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 17 în total
Cuvinte : 2143
Mărime: 1.48MB (arhivat)
Publicat de: Popescu A.
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

1. Prezentare generală

Grădina este cel mai frumos accesoriu al unei case, ce poate deveni în timp un colț de relaxare, în care tu și familia ta să vă simți bine. Deși aparent grădina pare o creație incredibilă a naturii, în realitate grădinile prind viață datorită muncii în echipă a unor profesioniști în amenajarea și întreținerea spațiilor verzi. Noi știm să însuflețim spațiul exterior într-un mod inimaginabil de frumos.

1.1 Obiectivele și scopul afacerii:

- Producerea unui gazon stabil în timp, care va fi rezistent la secete și boli, și va reuși să se adapteze la condițiile climatice din România.

- Menținerea și în același timp îmbunătățirea calității gazonului (asigurarea unui aspect fin sau grosier, de culoare verde deschis sau verde închis).

- Axarea pe calitatea cât mai bună a tuturor materialelor utilizate în creșterea gazonului, pentru a obține încrederea oamenilor și satisfacerea nevoilor acestora.

- Scopul nostru fiind, pe lângă asigurarea unui nivel înalt de calitate prin utilizarea unor semințe și îngrășăminte testate în Europa și SUA, asigurarea unei calități constante a rulourilor de gazon, ce va contribui la fidelizarea clienților.

Filosofia de afaceri:

Dorința noastră este să convingem clienții în realitatea celor prezentate, să apeleze cu încredere la serviciile noastre. Principalele locuri în care pot fi montate rulourile noastre de gazon sunt: terenurile de sport, parcurile, case de locuit, ansambluri de locuințe, grădini private, ștranduri, case de vacanță, birouri, parcuri industriale. Aceste rulouri pot fi montate în toate locurile unde dorim să luăm în folosință spațiul amenajat imediat după înființarea acestuia și unde avem nevoie de calitate.

1.2 Ramura de activitate:

Domeniul nostru de activitate este producerea și comercializarea rulourilor de gazon. ”SC.GazonulTău.SRL” oferă rulouri de gazon de o calitate superioară, prin utilizarea unor materii prime calitative și a unor utilaje performante, în centrul atenției fiind clientul. În cadrul acestui domeniu al pieței există deja o varietate de firme ce prestează servicii asemănătoare, însă cererea este încă în creștere. Punctul nostru forte fiind calitatea.

2. Analiza pieței

2.1 Produsul nou

Gazonul reprezintă un mix de ierburi din specii diferite, stabilite în anumite proporții în dependență de condițiile climatice din zona respectivă, care se folosește pentru a obține un covor de iarbă compact. Cu toate că are un rol strict estetic, acesta se trage din aceeași familie cu iarba de pășunat. Calitatea gazonului depinde de frecvența cu care este tuns și udat.

Realizat în trei variante: peluză, sport și supersport, gazonul nostru este cultivat și recoltat cu ajutorul unor tehnologii de ultimă generație și mașini moderne. Gazonul remarcându-se prin substratul pe care sunt obținute rulourile: soluri nisipoase și foarte permeabile, astfel garantând o greutate minimă rulourilor , costuri reduse de transport și adaptare ideală la orice tip de pământ, in timpul montajului nemaifiind necesar adaosul de nisip.

Avantajele utilizării rulourilor de gazon sunt următoarele: instalarea rapidă; rulouri deja mature; permit un trafic intens; garanția rezultatului; utilizarea materiilor prime, erbicidelor și îngrășămintelor de cea mai înaltă calitate; instalarea în doar 48 ore din momentul plasării comenzii; folosirea unor sisteme de irigații de ultimă generație; personal specializat în domeniu.

Întreținerea regulată este secretul unui gazon. Pentru a avea un gazon frumos este necesar să-i dedici o parte din timpul liber. Mod de plată: la plasarea comenzilor, în numerar, card sau ordin de plată. Prețurile sunt acceptabile, fiind asemănătoare cu cele ale concurenților, însă noi remarcându-ne printr-o calitate superioară. Pentru a ne asigura că rulourile noastre sunt de cea mai bună calitate, în alegerea solului pentru producție am ținut cont de următorii factori: conformația terenului, tipul de sol și asigurarea unei surse sigure de apă pentru a putea realiza un sistem de irigații performant.

Preview document

Plan strategic de marketing - Pagina 1
Plan strategic de marketing - Pagina 2
Plan strategic de marketing - Pagina 3
Plan strategic de marketing - Pagina 4
Plan strategic de marketing - Pagina 5
Plan strategic de marketing - Pagina 6
Plan strategic de marketing - Pagina 7
Plan strategic de marketing - Pagina 8
Plan strategic de marketing - Pagina 9
Plan strategic de marketing - Pagina 10
Plan strategic de marketing - Pagina 11
Plan strategic de marketing - Pagina 12
Plan strategic de marketing - Pagina 13
Plan strategic de marketing - Pagina 14
Plan strategic de marketing - Pagina 15
Plan strategic de marketing - Pagina 16
Plan strategic de marketing - Pagina 17

Conținut arhivă zip

  • Plan strategic de marketing.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Plan Strategic de Marketing

Cap-1-Planificarea strategicã de marketing -Pentru analizele strategice existã o multitudine de acceptiuni: -" Determinarea obiectivelor unei...

Te-ar putea interesa și

Planificarea strategică orientată spre piață la Uzina Mecanică

INTRODUCERE Intrarea pe o piaţă străină implică o prospectare ştiinţifică, cunoşterea temeinică a tuturor oportunităţilor pe care le oferă ţara...

Plan de Marketing pentru Pachetul de Servicii FiberClass

1.1 Mediul de Marketing In cadrul conceptului de marketing mediul in care actioneaza intreprinderile, organizatiile ori institutiile ocupa o...

Studiu de Caz privind Comunicarea de Marketing pe Piața Berii în România

CAPITOLUL 1 INTRODUCERE ÎN COMUNICAREA DE MARKETING. 1.1. ISTORICUL COMUNICARII DE MARKETING Comunicarea este un proces ale carui origini sunt...

Plan de Afaceri - Restaurant

ALEGEREA DOMENIULUI DE MARKETING În economia de piaţă, esenţial pentru succesul unei firme este gradul de stăpânire al acesteia asupra...

Marketing turistic - promovarea stațiunii Slănic Moldova

1.Introducere Scopul acestei lucrari este de a gasi noi modalitati de promovare a statiunii Slanic Moldova si de a creste numarul annual de...

Importanța marketingului bancar

Fundamentele teoretice ale marketingului bancar 1.1. Conceptul de marketing bancar Marketingul bancar poate fi definit ca totalitatea actiunilor...

Plan de Marketing Turistic

1. Prezentarea societatii 1.1. Prezentarea S.C. Balneoclimaterica S.A. S.C. Balneoclimaterica S.A. s-a constituit ca o societate comerciala pe...

Marketing

CAP.I.Planificarea strategică şi planificarea de marketing Planificarea strategică dobândeşte astăzi o importanţă crescândă, având în vedere noile...

Ai nevoie de altceva?