Introducere Istoric Misiunea si obiectivul companiei Echipa de conducere Piata tinta Analiza SWOT Auditul extern Concurenta Concluzii Bibliografie
Introducere Adidas este o companie multinationala cu sediul in Germania, care produce diverse articole sportive. Este cel mai mare producator de imbracaminte sportiva din Europa si al doilea ca marime din lume, dupa Nike. Compania este detinuta de Adidas Group, care este format din compania de echipament sportiv Reebok, 8,33% din clubul german de fotbal Bayern Munchen, si Runtastic, o companie austriaca de tehnologie de fitness. Veniturile Adidas pentru anul 2018 au fost listate la aproximativ 23 miliarde de euro. Adidas are deja un renume format pe plan international si este totodata cunoscuta si in tarile mai putin dezvoltate. Este o firma cu greutate si are concurenti puternici in acest domeniu, cum ar fi Nike, Puma sau Under Armour. Istoric Adidas a fost fondata de Adolf "Adi" Dassler, care a facut incaltaminte sport in spalatoria mamei sale din Herzogenaurach, Germania, dupa intoarcerea din primul razboi mondial. In iulie 1924, fratele sau mai mare Rudolf a intrat in afacere, luand nastere Dassler Brothers Shoe Factory. In urmatorii 10 ani succesul i s-a accelerat datorita medaliei de bronz castigate de catre un atlet german la 100 de metri, acesta purtand pantofii sport Adidas. Firma a avansat deschizandu-si viziunea catre nou. Cei doi frati nu au mai colaborat in 1947 dupa ce relatiile dintre ei s-au destramat, Rudolf formand o noua firma pe care a numit-o Ruda - de la Rudolf Dassler, mai tarziu rebranduit Puma, iar Dassler formand o companie inregistrata oficial ca Adidas AG de la Adi Dassler in 18 august 1949. In prezent compania are peste 57.000 de angajati in peste 160 de tari producand mai mult de 660 milioane de unitati de produse in fiecare an si generand vanzari de 23.640 miliarde de euro. Misiunea si obiectivele firmei Misiunea firmei este sa devina cea mai buna companie sportiva din lume. Obiectivul Adidas este sa-si creasca vanzarile cu 60%, in timp ce venitul net creste cu 15% in urmatorii cinci ani, prin combinarea tehnologiei si designului pentru a oferi cea mai buna incaltaminte clientilor lor, care sunt atat sportivi profesionisti, cat si ,,inspirati de sport". ,,Creating the New" este planul strategic de afaceri al companiei. Ambitia de a impulsiona in continuare prin cresterea semnificativa a dezirabilitatii marcii construieste nucleul ,, Creating the New".
1. https://www.marketing91.com/marketing-strategy-of-adidas/ 2. https://www.researchgate.net/publication/281740663_ADIDAS_GROUP_Strategy_Analysis 3. https://digitalcommons.unl.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1160&context=honorstheses 4. https://www.coursehero.com/file/18359152/adidas/ 5. https://www.academia.edu/36337409/Marketing-strategy_ADIDAS 6. http://heartofcodes.com/marketing-mix-of-adidas/ 7. https://sites.google.com/site/nikeandunderarmour/about-this-theme 8. https://www.adidas-group.com/en/group/executive-board/
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.