Practica Cercetari de Marketing - Hotel Ary

Cuprins proiect Cum descarc?

1.Introducere
2.Capitolul I-Despre Hotelul Ary
3.Capitolul al-II-lea 
I.Analiza mediului de marketing 
Macromediul
Mediul demografic
Mediul economic
Mediul ecologic
Mediul tehnologic
Mediul politic legislativ
Mediul cultural
Micromediu
Firma
Pietele
Clientii
Comerciantii
Distribuitorii
Furnizorii
Ofertele de facilitate si firmele de marketing
II.Mixul de marketing
Produsul
Pretul
Distribuitorii
Promovarea
4.Capitolul al-III-lea
Scopul cercetarii
Definirea obiectivelor si ipotezelor
Obiective principale
Obiective secundare
Ipotezele cercetarii
Lista de informatii
Estimarea valorii informatiilor obtinute prin cercetare
Alegerea surselor de informare
5.Chestionar
6.Capitolul al-IV-lea-Analiza si interpretarea informatiilor
7.Capitolul al-V-lea-Analiza incrucisata


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Privit din punctul de vedere al turistului, produsul turistic se refera la totalitatea experientelor pe care acesta le traieste din momentul in care pleaca de acasa pana in momentul in care se intoarce. Produsul turistic este asadar un "amalgam" care cuprinde o multitudine de elemente, precum transportul pana la locul (sau locurile) de destinatie, cazarea (la hotel, vila, cabana, motel, cort, casa de vacanta etc.), mesele la restaurant, siturile naturale sau istorice vizitate s.a.m.d. Asadar, in aceasta conceptie, un produs turistic nu este un loc intr-un avion, un pat de hotel, un mic dejun la un restaurant sau un bilet la un muzeu. Acestea sunt doar elemente ale produsului turistic global, care sunt asigurate la fata locului de catre prestatari individuali. Pe de alta parte, nu este mai putin adevarat ca prestatarii individuali au si ei o oferta de produse proprii. Un hotel, spre exemplu, poate oferi un produs "cazare" (camere cu unul sau doua paturi), un produs "alimentatie" (restaurant), un produs "loisir" (piscina, bar, discoteca etc.) si un produs "conferinte" (o sala de conferinte complet utilata). O companie aeriana ofera un produs "business class", un produs "economic class" si un produs "charter". In plus, aceste produse "simple" au si ele un caracter compozit, fiind de fapt formate dintr-un pachet de elemente tangibile si intangibile. De exemplu, pentru clientul unui hotel, acest pachet este format din: rezervarea anterioara a camerei, impresiile de la intrare, receptia, standardul camerei, utilitatile aferente, relatiile cu personalul, masa la restaurant, predarea cheii la plecare etc. Este foarte util pentru prestatari sa analizeze intreaga secventa a proceselor care au loc pe perioada contactului cu un client, deoarece satisfactia sau insatisfactia finala a clientilor va depinde pana la urma de calitatea fiecaruia dintre elementele componente ale produsului.
Existenta unor acceptiuni foarte diferite date notiunii de "produs turistic" ne-a impus tratarea acestui subiect nu intr-unul, ci in trei capitole distincte. In capitolul de fata vom prezenta pe larg caracteristicile serviciilor si produselor oferite de prestatarii individuali din industria turistica. Pentru produsele integrate sau forfetare, oferite de organizatorii de voiaje si sejururi, a fost rezervat capitolul urmator.
Capitolul I
Despre Hotel Ary
Amplasat in imediata apropiere a centrului municipiului Cluj-Napoca, Hotelul Ary**** te aduce la cativa pasi de cea mai frumoasa panorama asupra orasului. Hotelul Ary este alegerea ideala atat pentru oamenii de afaceri cat si pentru turistii sositi in oras pentru petrecerea timpului liber. Pentru pasionatii de fotbal, locatia este optima, hotelul fiind situat foarte aproape de Stadionul CFR.
Puncte de interes in Cluj-Napoca:
- Stadionul CFR - 1 min 
- Piata Mihai Viteazu - 3 min 
- Gara - 3 min 
- Autogara - 4 min 
- Piata Unirii - 5 min 
- Muzeul de Arta - 7 min 
- Piata Avram Iancu - 10 min 
- Centrul expozitional Expo Transilvania - 15 min 
- Aeroport - 20 min 
Hotel Ary pune la dispozitie urmatoarea structura de cazare: 40 de camere spatioase, mobilate modern si atent pregatite.Dintre acestea, 24 de camere sunt duble (13 camere cu pat matrimonial si 11 camere twin), 6 camere sunt single, 4 sunt apartamente si 6 sunt suite. Din dotarea standard face parte accesul gratuit la internet, televiziunea digitala, linia telefonica internationala, minibarul si instalatia de climatizare.
Dotari si Servicii
- Aer conditionat 
- TV cablu 
- Internet 
- Telefon in camera si in baie 
- Minibar 
- Seif 
- Uscator de par 
- Dus / cada cu vibromasaj * 
- Acces cu card 
- Sala fitness 
*Camerele sunt dotate cu cabina de dus, iar apartamentele cu cada de baie 
Facilitati
- Sala de conferinte 
- Pastrare valori si bagaje 
- Mic dejun tip bufet 
- Room service 
- Spalatorie 
- Spa 
- Terasa 
Tarife
Camera Single 55 EUR 65 EUR
Camera Double 65 EUR 75 EUR
Suite - 105 EUR
Apartament 105 EUR 115 EUR
Intalniri si Conferinte
Sala de conferinte are o suprafata de 120 mp, iar capacitatea maxima este 100 de locuri. Dotarile (videoproiector, ecran de proiectie, mobilier specific, salon de coffe break) pe care vi le punem la dispozitie vor face ca intalnirea dumneavoastra sa fie una de succes.
Restaurant
Restaurantul Ary este unul cu specific international. Acesta ofera clientilor sai o gama variata de preparate culinare care pot fi savurate intr-o atmosfera deosebita.


Fisiere in arhiva (1):

  • Practica Cercetari de Marketing - Hotel Ary.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!