Prezentarea Firmei - Clever Tour

Proiect
5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 1009
Mărime: 10.31KB (arhivat)
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

1. Prezentarea firmei

Clever Tour

Agentia de turism Clever Tour apartine SC Marcon Star SRL din Iasi, firma cu capital privat infiintata in anul 2000. Promovam in Romania turism de calitate care sa raspunda necesitatilor si exigentelor clientilor prin servicii la cele mai inalte standarde internationale. Scopul Clever Tour este sa creeze impreuna cu dumneavoastra un parteneriat de lunga durata, bazat pe incredere si calitatea serviciilor. Personalul de specialitate va sta la dispozitie cu o gama larga de servicii atat pentru grupuri cat si pentru turistii individuali sau oameni de afaceri.

Prin Departamentele sale (Ticketing, Turism Intern, Turism Extern, Organizare Evenimente) Clever Tour ofera servicii complete, la standarde de calitate internationale, printre care:

- rezervari si emitere de bilete de avion pe rute interne si internationale;

- bilete de avion pentru companiile low cost (Blue Air, My Air, Club Air, Sky Europe)

- bilete de autocar cu destinatii in Europa (Atlassib, Eurolines, Amad Touristik, Eurotime)

- rezervari on-line in peste 30.000 hoteluri din intreaga lume;

- cazari la preturi preferentiale in hoteluri din tara;

- bilete de odihna si tratament pe litoralul romanesc, in statiuni montane si balneo climaterice

- agroturism

- circuite cu plecare din Iasi si Bucuresti

- sejururi si programe de week-end (city break)

- vacante exotice si croaziere;

- organizarea de excursii externe pentru grupuri si turisti individuali;

- organizarea de misiuni economice in strainatate, pentru participare la tirguri si expozitii

- logistica pentru organizarea de conferinte, congrese, simpozioane in Romania si in strainatate;

- transferuri aeroport - hotel - aeroport, servicii rent a car

- emitere de asigurari medicale si carte verde.

Pentru toate acestea, echipa Clever Tour se afla permanent la dispozitia Dumneavoastra !

Program:

L - V 09.00 - 18.00

S 09.00 - 14.00

Contact:

Sos Nicolina nr.4, Iasi, Romania

Tel. +40 232 237 522

Rds +40 332 806 922

Fax +40 232 237 522

Email office@clevertour.ro

Piata tinta

Segmentul tinta al agentiei se imparte in trei categorii :

in functie de varsta ( 18-50),

venit (min. 500$/luna),

ocupatie.

1.Pentru cei care merg la munca legal sau in calatorie de afaceri:

contract de munca in original sau viza de munca ori invitatie din partea partenerului de afaceri. Sunt preferate traducerile in limba romana ale acestor acte, deoarece ofiterii romani nu sunt obligati sa cunoasca limbi straine.

2. Pentru turisti: voucher la hotel in original (de preferat minim 5 zile) cu servicii confirmate din strainatate si platite in avans la agentia de turism,chitanta care sa certifice plata serviciilor.

Preview document

Prezentarea Firmei - Clever Tour - Pagina 1
Prezentarea Firmei - Clever Tour - Pagina 2
Prezentarea Firmei - Clever Tour - Pagina 3
Prezentarea Firmei - Clever Tour - Pagina 4
Prezentarea Firmei - Clever Tour - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Prezentarea Firmei - Clever Tour.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Motivarea Angajaților

INTRODUCERE “Motivarea este arta de a face oamenii să facă ceea ce vrei tu, pentru că ei doresc să o facă.” Dwight Eisenhower La ora actuală...

Analiza pieței turistice

Cap.1 Prezentarea destinaţiei Agenţia de turism Clever Tour, ce-şi desfăşoară activitatea pe piaţa ieşeană încă din 2000, a decis să vină cu un...

Agenție de turism

Capitolul 1 – Agentia de turism Contour Travel & Adventure a fost infiintata pe data de 1 martie 2009 bazandu-se pe turismul de calitate, ce...

Ai nevoie de altceva?