Prezentarea Firmei Danone Romania

Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1. Descrierea firmei
1.1. Istoric Danone Romania
Compania Danone Romania face parte din Grupul Danone (care detine 65% din capitalul companiei), unul din liderii mondiali in industria alimentara (numarul 1 mondial pe piata lactatelor proaspete si a apei imbuteliate, numarul 2 mondial pe piata biscuitilor si produselor cerealiere).
In Romania, compania si-a inceput activitatea de import si distributie in anul 1996, iar primele iaurturi produse in Romania au fost lansate pe piata in 1999 (Danone Natural, Danone Delicios, Natural de Baut si Savoarea fructelor). In prezent, Danone Romania se situeaza pe locul 93 in topul celor mai valoroase companii din Romania (144 milioane EUR).
In mai putin de un an jumatate de la deschiderea fabricii(in anul 2000), Danone Romania devine lider de piata avand o cota de 31,7%. 
Daca initial s-a valorificat doar unul din segmentele de piata acoperite de firma Danone pe plan international si anume piata lactatelor proaspete (in prezent Danone Romania detinand aproximativ 50% din volumul aceste piete), intr-un timp nu foarte indelungat, compania a patruns in Romania si pe celelalte doua piete, cea a apelor imbuteliate si cea a biscuitilor si produselor cerealiere, unde insa - aflandu-se in stadiul de inceput - detin o pondere mult mai mica. 
Productia locala, adaptata la cerintele consumatorului roman, este esentiala pentru dezvoltarea afacerii Danone in Romania, insa compania intentioneaza sa largeasca piata romaneasca cu noi categorii de produse, axandu-se pe extinderea capacitatilor de productie existente in functie de solicitarile pietei si mai putin pe achizitionarea altor unitati de productie. 
1.2. DANONE in cifre 
Nume firma Danone productie si distributie de produse alimentare SRL 
Cod Unic de Inregistrare 8961927 
Nr. Inmatriculare J40/9619/1996 
Profitul net(2008) 31.615.177 Lei
Tip de activitate Domeniul 1051: Fabricarea produselor lactate si a branzeturilor
1.3. Cultura organizationala 
1.3.1. Misiune
Danone isi propune sa aduca, in fiecare zi, cat mai multor oameni din intreaga lume, sanatate, prin alimente echilibrate nutritional si gustoase. 
Una dintre principalele idei directoare ale Grupului Danone este aceea ca alimentele joaca un rol important in promovarea sanatatii si a starii de bine a fiecarei persoane. De aceea, compania Danone este convinsa ca trebuie permanent sa imbunatateasca calitatea nutritionala a produselor noastre, sa investeasca in cercetare si noi programe de dezvoltare si informare ce au drept scop principal, promovarea activitatii fizice si a unei diete variate, sanatoase si echilibrate.
1.3.2. Valori
La Danone, Umanismul, Deschiderea, Proximitatea si Entuziamul asigura fundamentul pentru o cultura organizationala unica si sustin identitatea Danone in toate tarile unde compania este prezenta. Modelul Danone este bazat pe ideea ca dezvoltarea umana si performanta economica se potenteaza reciproc. 
Umanismul
Atentia acordata individului, fice ca acesta este consumator, colaborator sau simplu cetatean, este in centrul deciziilor nostre.
Umanismul, pentru Danone, este responsabilitate, respect si generozitate. 
Responsabilitate: Danone se preocupa de siguranta oameniloe si a produselor, de comunitatea in care ati desfasoara activitatea si de mediul inconjurator. 
Respect: Danone respecta diferentele culturale, precum si pe partenerii sai sociali si comerciali si contribuie la dezvoltarea acestora.
Generozitate: cuprinde notiunile de transparenta, dialog si lucru in echipa.


Fisiere in arhiva (2):

  • Prezentarea Firmei Danone Romania.doc
  • Prezentarea Firmei Danone Romania.ppt

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!