Procesul de Vanzare la SC Danone

Cuprins proiect Cum descarc?

Cap 1. Descrierea societatii SC Danone
1.1 Pasi in istoria societatii
1.2 Conducerea si organizarea societatii
1.3 Evolutia cifrei de afaceri si a profitului in ultimii 5 ani
1.4 Situatia societatii in contextul crizei economice 
Cap 2. Analiza activitatii de vanzare la SC Danone
2.1 Concepte teoretice cu privire la activitatea de vanzare
2.2 Radiografia portofoliului de produse 
2.3 Conducerea si organizarea activitatii de vanzare 
2.4 Rezultatele activitatii de vanzare 
Cap 3. Prezentarea procesului de vanzare la SC Danone
3.1 Concepte teoretice cu privire la procesul de vanzare
3.2 Etapele procesului de vanzare
Cap 4. Concluzii si posibilitati de imbunatatire a procesului de vanzare la SC Danone
Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

CAP1. DESCRIEREA SOCIETATII 
Pasi in istoria societatii Danone
Scurt istoric
DANONE este o companie multinationala, recunoscuta ca lider mondial incontestabil in industria alimentara(detine locul 1 cu produse lactate proaspete si biscuiti).
Dintre toate brand-urile sale, pe piata Romaniei s-a impus DANONE - produse lactate proaspete.
Intrarea pe piata romaneasca s-a dovedit a fi profitabila si in 1998 s-a luat decizia 
construirii unei fabrici proprii la Bucuresti, unde sunt produse iaurturile Danone.
Produsele lactate Danone existente pe piata romaneasca sunt: 
- iaurturi simple; 
- iaurturi cu fructe;
- smantana;
- deserturi.
Dintre acestea, sunt produse la Bucuresti numai iaurturile gama natural (Danone Natural Iaurt de Baut, Danone Natural Cremoso - Crema de Iaurt) si gama cu fructe (Delicios si Savoarea Fructelor).
Celelalte produse sunt importate din Ungaria si Polonia.
In Romania, Danone este o societate cu rasoundere limitata, cu sediul in strada Nicolae Canea nr.96, Bucuresti. In fiecare judet al tarii exista filiale, structura acestora limitandu-se la compartimentul de vanzari si cel de distributie, subordonate unui sef zonal de vanzari.
Sigla Danone reprezinta garantia constanta a calitatii la cele mai inalte standarde.
Doua intreprinderi din industria sticlei, Souchon Neuvessel si Glaces de Boussois anunta fuziunea lor, avind drept scop dezvoltarea pe piata ambalajelor recuperabile. In 1969, BSN cumpara Evian si Kronenbourg devenind dintr-o data nunarul 1 in Franta pe piata apelor minerale si a berii. In 1973 BSN si Gervais Danone anunta fuziunea lor, devenind primul grup alimentar francez. Pentru Gervois Danone, scopul era accelerarea dezvoltarii de la consecvente in Europa si in lume.
In octombrie 1973 razboiul dintre Israel si tarile arabe precum si socul petrolier marcheaza sfarsitul perioadei de expansiune economica pe care Europa in cunoscuse. Grupul decide sa renunte la activitatea din domeniul sticlariei si se axeaza definitiv pe domeniul alimentar.
In 1979, cifra de afaceri atinge 16,5 miliarde FRF. 
Deoarece Europa se apropie din ce in ce mai mult de o piata unica de 320 milioane locuitori , BSN Gervais Danone, decide la inceputul anilor 1980 sa-si extinda activitatea. Se intereseaza cu prioritate de tarile ce-i ofera cele mai mari posibilitati de dezvoltare, in special Italia si Spania.
Isi multiplica achizitiile societatilor locale, permitandu-i sa devina omniprezenta atat in Europa de Sud cat si in Germania si Anglia.
In 1986, achizitioneaza General Biscuit, datorita noilor cerinte alimentare in plina expansiune. In mai putin de 20 ani, politica europeana a grupului il face sa devina al treilea pe continent, in 1989 cifra de afaceri se ridica la 48,7 miliarde. 
In noiembrie 1989, caderea zidului Berlinului deschide o noua piata in Europa. Gervais Danone trimite imediat echipe in tarile din Est pentru a explora posibilitatile de implantare. Grupul incepe prin a vinde in Est produse fabricate in Vest inainte de a trece la incheierea de joint - ventures cu firmele locale sau preluand controlul intreprinderilor existente ca Bolshevik in Rusia, Cokolodovny in Cehia. 
Obiectul de activitate 
Obiectul principal de activitate al societatii Danone este colectarea, prelucrarea, conservarea, comercializarea, laptelui si a produselor lactate.
Dezvoltarea pe plan international 
In 1993, BSN Gervais Danone isi imbogateste organigrama cu un compartiment specializat in export.
Strategia sa este de a determina marcile cu vocatie internationala si tarile prioritare unde isi va instala echipele. Dar exportul nu este singurul efort al grupului in dezvoltarea sa pe plan mondial: face achizitii si parteneriate in Asia, America Latina, Africa de Sud, piete cu potential deosebit. 
Grupul se internationalizeaza pe activitatile unde competentele sale sunt egale sau superioare celor mai bune considerate la acel moment pe plan mondial, fara sa excluda din principiu orice activitate in care ar putea atinge rapid o pozitie strategica.
Danone...NATURAL
Pentru a se dezvolta si mai rapid, grupului Danone ii lipsea un atu esential:un logo reprezentativ. In iunie 1994, se decide sa abandoneze numele BSN care evoca mai mult istoria decat viitorul, pentru a se numi de acum inainte Danone, simbolizat de combinatia intre un copil si o stea(logo-ul). Grupul beneficiaza astfel de puterea principalei sale marci, cunoscuta deja pe toate continentele.
Numele de marca Danone se transforma intr-o legatura intre diversele familii de marci pentru biscuiti, ape minerale, alimente destinate copiilor mici.


Fisiere in arhiva (1):

  • Procesul de Vanzare la SC Danone.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!