Procesul decizional de cumpărare a unui notebook HP

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 3029
Mărime: 240.46KB (arhivat)
Publicat de: Rebeca Nedelcu
Puncte necesare: 6
Universitatea Romano-Americana Facultatea Management-Marketing Specializarea : Marketing

Extras din proiect

Capitolul 1: PREZENTAREA PRODUSULUI

1.Istoric HP

HP, cea mai mare companie de tehnologie din lume, simplifică experienţa tehnologiei pentru clienţi şi firme cu un portofoliu care cuprinde imprimare, tehnică de calculo personală, software, servicii şi infrastructură IT. HP este o companie de tehnologie care îşi desfăşoară activitatea în peste 170 de ţări din întreaga lume. Exploreaza modul în care tehnologia şi serviciile pot ajuta oamenii şi companiile să-şi rezolve problemele şi provocările, să-şi realizeze posibilităţile, aspiraţiile şi visele. Aplică gândirea şi ideile noi pentru a crea prin tehnologie experienţe mai simple, fiabile şi valoroase, îmbunătăţind continuu modul în care clienţii noştri trăiesc şi muncesc.

Nicio altă companie nu oferă un portofoliu de produse tehnologice atât de complet ca HP. Furnizeaza oferte de infrastructură şi de afaceri care cuprind de la dispozitive manuale la unele dintre cele mai puternice instalaţii de supercomputere din lume. Le ofera consumatorilor o gamă largă de produse şi servicii, de la fotografia digitală la divertismentul digital, de la tehnica de calcul la imprimarea la domiciliu. Portofoliul complet ii ajută să isi ofere produsele, serviciile şi soluţiile adecvate pentru nevoile specifice ale clienţilor.

• Sediul central: Palo Alto, California

• HP deserveşte mai mult de un miliard de clienţi în mai mult de 170 de ţări de pe şase continente.

• HP are aproximativ 321.000 de angajaţi în întreaga lume.

• Poziţia HP în clasamentul 500 al averilor pentru 2009: Nr. 9

• Veniturile HP pentru cele patru trimestre fiscale încheiate la 31 octombrie 2008: 118,4 miliarde de dolari.

• Misiunea HP este a inventa tehnologii şi servicii care să aducă valoare firmelor, să creeze beneficii sociale şi să îmbunătăţească viaţa clienţilor, cu concentrare pe afectarea unui număr cât mai mare de persoane.

• HP dedică 3,5 miliarde de dolari (S.U.A.) anual pentru cercetare ţi dezvoltarea produselor, soluţiilor şi tehnologiilor noi.

• HP este:

o nr. 1 mondial în domeniul imprimantelor cu jet de cerneală all-in-one şi cu funcţie unică, al imprimantelor mono şi color laser, al imprimantelor de format mare, scanerelor, serverelor de imprimare şi consumabilelor de cerneală şi laser*

o nr. 1 mondial în domeniul PC-urilor portabile şi desktop şi

nr.2 mondial în domeniul PC-urilor de buzunar şi al staţiilor de lucru*

o nr. 1 mondial în domeniul serverelor blade, x86, Windows®, Linux, UNIX şi al serverelor de mare capacitate UNIX

o nr. 1 mondial în domeniul sistemelor de stocare pe disc integrale

o nr. 1 mondial în domeniul software-ului de management al sistemelor distribuite*

o nr. mondial în domeniul calităţii software-ului automatizat*

o nr. 2 mondial în domeniul serviciilor IT**

o nr. 15 mondial în rândul Companiilor celor mai inovatoare conform clasamentului realizat de BusinessWeek

2. Diversitate si Implementare

• La HP considerăm ca diversitatea şi implementarea reprezintă elementele cheie ale creativităţii, inovaţiei şi invenţiei. În întreaga lume ne punem ideile în practică pentru a conecta oamenii la puterea tehnologiei pe piaţă, la locul de muncă şi în cadrul comunităţii.

• Crearea unui mediu variat, cuprinzător, reprezintă de mulţi ani o serie consecutivă de acţiuni continue. A fost o călătorie ghidată de valori profunde. Astăzi, viziunea noastră despre diversitate este una de proporţii globale. O viziune ce necesită acţiuni curajoase şi îndrăzneţe ale multor oameni din întreaga lume. Suntem mândri să împărtăşim ceea ce noi am învăţat pe parcurs precum şi aspiraţiile pe care dorim să le concretizăm în prezent.

3. Concurenta

Concurenţa pe piaţa notebookurilor este foarte mare existând multe firme importante producătoare şi distribuitoare. Concurenţa este realizată la nivel de marcă dar şi între produsele aceleiaşi mărci.

În timp, consumatorii decid asupra mărcii lider. Concurenţa se dă între mărcile: HP, Toshiba, Dell, Acer, Fujitsu Siemens.

4.Segmentarea pieţei

Firmele diferă semnificativ în funcţie de capacitatea de a servi diferite segmente de piaţă. Fiecare firmă trebuie să identifice partea de piaţă pe care o poate servi cel mai bine.

Conform statisticilor, locuitorii din zona urbana sunt consumatorii preponderenţi de notebookuri.

În concluzie, segmentul de consumatori cu cel mai mare potenţial pentru notebook-urilor este cel al persoanelor productive foarte active, cu o sensibilitate deosebită la produsele originale şi de marcă.

5. Tipuri de distribuţie

Notebook-urile sunt distribuite pe piaţă prin diferite scheme, dar cea mai utilizată este: Producători/importatori – magazine – consumatori.

Magazinele de articole electronice - electrocasnice, mici sau mari semnează contracte de vânzare - cumpărare cu producătorii.

Majoritatea producătorilor livrează mărfurile la magazine cu condiţia ca plata să se facă imediat după comercializarea produselor sau plata in rate. Plata se face la câteva săptamâni din momentul livrării produselor.

Preview document

Procesul decizional de cumpărare a unui notebook HP - Pagina 1
Procesul decizional de cumpărare a unui notebook HP - Pagina 2
Procesul decizional de cumpărare a unui notebook HP - Pagina 3
Procesul decizional de cumpărare a unui notebook HP - Pagina 4
Procesul decizional de cumpărare a unui notebook HP - Pagina 5
Procesul decizional de cumpărare a unui notebook HP - Pagina 6
Procesul decizional de cumpărare a unui notebook HP - Pagina 7
Procesul decizional de cumpărare a unui notebook HP - Pagina 8
Procesul decizional de cumpărare a unui notebook HP - Pagina 9
Procesul decizional de cumpărare a unui notebook HP - Pagina 10
Procesul decizional de cumpărare a unui notebook HP - Pagina 11
Procesul decizional de cumpărare a unui notebook HP - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Procesul Decizional de Cumparare a unui Notebook HP.doc

Te-ar putea interesa și

Consumul efectiv de Coca-Cola pe segmente

In vederea procurarii unui produs pentru utilizare indelungata, care deasemenea are un pret nu tocmai accesibil, trebuie sa te gandesti si sa faci...

Procesul decizional de cumpărare a unui notebook

Capitolul I Prezentarea produsului Compania Acer a fost fondata de catre Stan Shih, sotia sa Carolyn Yeh si inca 5 persoane in 1976 in orasul...

Procesul decizional de cumpărare - achiziționarea unui notebook

CONSIDERENTE GENERALE DESPRE PROCESUL DECIZIONAL DE CUMPARARE In cele ce urmeaza, voi analiza procesul decizional de cumparare a unui laptop. La...

Comportamentul de Cumpărare al Consumatorului

INTRODUCERE Pentru producătorii din toată lumea este foarte importantă maximizarea profitului cu un minim de cheltuieli. De aceea, pentru...

Ai nevoie de altceva?