Procesul Decizional de Cumparare a unui Notebook HP

Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1: PREZENTAREA PRODUSULUI 
1.Istoric HP
HP, cea mai mare companie de tehnologie din lume, simplifica experienta tehnologiei pentru clienti si firme cu un portofoliu care cuprinde imprimare, tehnica de calculo personala, software, servicii si infrastructura IT. HP este o companie de tehnologie care isi desfasoara activitatea in peste 170 de tari din intreaga lume. Exploreaza modul in care tehnologia si serviciile pot ajuta oamenii si companiile sa-si rezolve problemele si provocarile, sa-si realizeze posibilitatile, aspiratiile si visele. Aplica gandirea si ideile noi pentru a crea prin tehnologie experiente mai simple, fiabile si valoroase, imbunatatind continuu modul in care clientii nostri traiesc si muncesc.
Nicio alta companie nu ofera un portofoliu de produse tehnologice atat de complet ca HP. Furnizeaza oferte de infrastructura si de afaceri care cuprind de la dispozitive manuale la unele dintre cele mai puternice instalatii de supercomputere din lume. Le ofera consumatorilor o gama larga de produse si servicii, de la fotografia digitala la divertismentul digital, de la tehnica de calcul la imprimarea la domiciliu. Portofoliul complet ii ajuta sa isi ofere produsele, serviciile si solutiile adecvate pentru nevoile specifice ale clientilor.
o Sediul central: Palo Alto, California 
o HP deserveste mai mult de un miliard de clienti in mai mult de 170 de tari de pe sase continente. 
o HP are aproximativ 321.000 de angajati in intreaga lume. 
o Pozitia HP in clasamentul 500 al averilor pentru 2009: Nr. 9 
o Veniturile HP pentru cele patru trimestre fiscale incheiate la 31 octombrie 2008: 118,4 miliarde de dolari. 
o Misiunea HP este a inventa tehnologii si servicii care sa aduca valoare firmelor, sa creeze beneficii sociale si sa imbunatateasca viata clientilor, cu concentrare pe afectarea unui numar cat mai mare de persoane. 
o HP dedica 3,5 miliarde de dolari (S.U.A.) anual pentru cercetare ti dezvoltarea produselor, solutiilor si tehnologiilor noi. 
o HP este: 
o nr. 1 mondial in domeniul imprimantelor cu jet de cerneala all-in-one si cu functie unica, al imprimantelor mono si color laser, al imprimantelor de format mare, scanerelor, serverelor de imprimare si consumabilelor de cerneala si laser* 
o nr. 1 mondial in domeniul PC-urilor portabile si desktop si 
nr.2 mondial in domeniul PC-urilor de buzunar si al statiilor de lucru* 
o nr. 1 mondial in domeniul serverelor blade, x86, Windows(R), Linux, UNIX si al serverelor de mare capacitate UNIX 
o nr. 1 mondial in domeniul sistemelor de stocare pe disc integrale 
o nr. 1 mondial in domeniul software-ului de management al sistemelor distribuite* 
o nr. mondial in domeniul calitatii software-ului automatizat* 
o nr. 2 mondial in domeniul serviciilor IT** 
o nr. 15 mondial in randul Companiilor celor mai inovatoare conform clasamentului realizat de BusinessWeek 
2. Diversitate si Implementare
o La HP consideram ca diversitatea si implementarea reprezinta elementele cheie ale creativitatii, inovatiei si inventiei. In intreaga lume ne punem ideile in practica pentru a conecta oamenii la puterea tehnologiei pe piata, la locul de munca si in cadrul comunitatii.
o Crearea unui mediu variat, cuprinzator, reprezinta de multi ani o serie consecutiva de actiuni continue. A fost o calatorie ghidata de valori profunde. Astazi, viziunea noastra despre diversitate este una de proportii globale. O viziune ce necesita actiuni curajoase si indraznete ale multor oameni din intreaga lume. Suntem mandri sa impartasim ceea ce noi am invatat pe parcurs precum si aspiratiile pe care dorim sa le concretizam in prezent.
3. Concurenta
Concurenta pe piata notebookurilor este foarte mare existand multe firme importante producatoare si distribuitoare. Concurenta este realizata la nivel de marca dar si intre produsele aceleiasi marci.
In timp, consumatorii decid asupra marcii lider. Concurenta se da intre marcile: HP, Toshiba, Dell, Acer, Fujitsu Siemens.
4.Segmentarea pietei
Firmele difera semnificativ in functie de capacitatea de a servi diferite segmente de piata. Fiecare firma trebuie sa identifice partea de piata pe care o poate servi cel mai bine. 
Conform statisticilor, locuitorii din zona urbana sunt consumatorii preponderenti de notebookuri.
In concluzie, segmentul de consumatori cu cel mai mare potential pentru notebook-urilor este cel al persoanelor productive foarte active, cu o sensibilitate deosebita la produsele originale si de marca.
5. Tipuri de distributie
Notebook-urile sunt distribuite pe piata prin diferite scheme, dar cea mai utilizata este: Producatori/importatori - magazine - consumatori.
Magazinele de articole electronice - electrocasnice, mici sau mari semneaza contracte de vanzare - cumparare cu producatorii.
Majoritatea producatorilor livreaza marfurile la magazine cu conditia ca plata sa se faca imediat dupa comercializarea produselor sau plata in rate. Plata se face la cateva saptamani din momentul livrarii produselor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Procesul Decizional de Cumparare a unui Notebook HP.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!