Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 17 în total
Cuvinte : 3462
Mărime: 56.85KB (arhivat)
Publicat de: Andrei-Achim Roman
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Andreea Strambu

Cuprins

  1. PROCESUL DECIZIONAL DE CUMPĂRARE AL UNUI TELEVIZOR LCD.3
  2. CAPITOLUL I.3
  3. 1. Apariţia nevoii nesatisfăcute.3
  4. 2. Căutarea de informaţii şi identificarea alternativelor.3
  5. 3. Evaluarea mentală a alternativelor.10
  6. 4. Rezultanta evaluării.11
  7. 5. Evaluarea post-cumpărare.11
  8. CAPITOLUL II.11
  9. 1. Profilul consumatorului.11
  10. 2. Recomandări asupra celor 4 componente ale mixului de marketing.12

Extras din proiect

Capitolul I

1. Apariţia nevoii nesatisfăcute

Anul trecut mi-am renovat camera şi odată cu aceasta am decis şi achiziţionarea unui nou televizor. Aceasta este o nevoie socială care a apărut datorită necesităţii de a avea un televizor cu caracteristici tehnologice superioare televizorului vechi( stimul de natură tehnologică). Televizorul pe care îl aveam s-a stricat, iar repararea lui pentru a doua oară ar fi fost inutila, aşa că am preferat să-mi cumpăr unul nou.

2. Căutarea de informaţii şi identificarea alternativelor

Vechiul meu televizor, pe care îl aveam de 6 ani era marca Teletech şi am fost mulţumită de el până în momentul în care s-a stricat. Am decis să-l duc la reparat, dar în urma acesteia am constatat că nu mai funcţiona la fel ca înainte. De aceea, am decis să-mi achiziţionez unul nou cu caracteristici tehnologice superioare. O prietenă m-a sfătuit să optez pentru marca LG, ea având un televizor LG de care este mulţumită. Având încredere în prietena mea, m-am decis să caut oferte şi informaţii despre această marcă. Ceea ce mă interesează la televizor este diagonala, formatul imaginii, rezoluţia, luminozitatea. Pentru achiziţionarea televizorului dispun de un buget cuprins între 1000 şi 2500 ron.

Am primit prin poştă o revistă cu oferte de la Altex şi am decis să încep căutarea de acolo. Astfel, am început să studiez ofertele promoţionale din Altex şi am continuat apoi cu Domo, Flanco.

Alternativele identificate sunt următoarele:

1. LG 32LE3300-Preţ: 1.770 RON

Tip display: LCD

Diagonala: 26’’

Format imagine: 1060p

Rezoluţie: 1366 x 768

Form factor: Widescreen

Luminozitate: 300 cd/m2

Conectivitate: Component, Composite, HDMI, S-Video, D-Sub, VGA, USB

Putere difuzoare: 2 x 10 w

2. LG 32LD420-Preţ: 1.499 RON

Tip display: LCD

Diagonala: 32’’

Format imagine: 1040p

Rezoluţie: 1900 x 1080

Form factor: Widescreen

Luminozitate: 500 cd/m2

Conectivitate: Component, HDMI, D-Sub, USB

Putere difuzoare: 2 x 10 w

Preview document

Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 1
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 2
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 3
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 4
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 5
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 6
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 7
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 8
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 9
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 10
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 11
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 12
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 13
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 14
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 15
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 16
Procesul Decizional de Cumpărare al unui Televizor LCD - Pagina 17

Conținut arhivă zip

  • Procesul Decizional de Cumparare al unui Televizor LCD.doc

Alții au mai descărcat și

Procesul decizional de cumpărare - alegerea unui aparat de fotografiat digital, profesional

Termeni generali Asociaţia Americană de Marketing defineşte comportamentul consumatorului ca fiind „interacţiunea dinamică între afect şi...

Procesul decizional de cumpărare - Volkswagen Bora TDI

APARITIA UNEI NEVOI NESATISFACUTE In viata consumatorului aparitia unei nevoi de cumparare a unui produs, constituie un prim pas a procesului...

Procesul decizional de cumpărare al unui mobilier de dormitor

1.Identificarea nevoii Nevoia unui nou dormitor a aparut o data cu deteriorarea vechiului meu sifonier care necesita reparatii lunar si in plus...

Comportamentul consumatorului - lame de ras

Capitolul 1 În zilele noastre, aparatul de ras este o necesitate pentru marea majoritate a oamenilor şi mai ales a bărbaţilor, acesta fiind un...

Comportamentul consumatorului de produse lactate - Albalact

CAP 1. PIATA PRODUSELOR LACTATE IN ROMANIA Laptele este primul aliment cu care omul vine în legǎturǎ din prima zi de viaţǎ. Este un aliment...

Procesul decizional de cumpărare a unui autoturism nou - Dacia Duster

PROCESUL DECIZIONAL DE CUMPARARE A UNEI MASINI NOI Pentru a-mi procura un anumit produs sau serviciu, voi trece printr-un proces de luare a...

Procesul decizional de cumpărare a unei centrale

Microcentralele murale sunt instalaţii termice performante de încălzire şi apă caldă, destinată caselor familiare sau apartamentelor cu suprafaţă...

Istoria Companiei Renault

Renault S.A. este un producător francez de automobile, furgonete, autobuze, tractoare şi autocamioane. Compania mai este cunoscută pentru modul...

Te-ar putea interesa și

Proces decizional de cumpărare a unui televizor

Capitolul I ETAPELE PROCESULUI DECIZIONAL DE CUMPARARE Odata cu expansiunea si progresul tehnologic omul a devenit din ce in ce mai receptiv la...

Procesul decizional de cumpărare pentru produsul televizor LCD

Procesul decizional de cumparare pentru produsul televizor LCDI Aparitia unei nevoi nesatisfacute: Nevoia de a achizitiona un nou televizor a...

Procesul decizional de cumpărare a unui LCD

Procesul decizional de cumpărare a unui televizor LCD Omul nu este doar stâlpul şi creatorul tehnologiei, ci este şi un proces invers prin care...

Comportamentul consumatorului de produse electronice și electrice în România în gospodăriile populației

1 COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI.TRASATURI, MOTIVATII Evolutia societatii omenesti, industrializarea, implicatiile societatii informationale au...

Studiul de caz - procesul decizional de cumpărare al unui LCD LG 32LK450

Pentru acest studiu de caz am analizat decizia de cumparare a unui LCD nou pentru inlocuirea celui care a ales sa se arda chiar in perioada...

Ai nevoie de altceva?