Produs Șampon marca Schauma brand Schwarzkopf

Extras din proiect Cum descarc?

Scurta introducere si evolutie a produselor din brandul Schwarzkopf
Primul sampon, primul fixativ, coloranti pentru par recunoscuti la nivel global si o noua definitie a frumusetii, fara precedent: Schwarzkopf . 
Povestea de succes a brandului Schwarzkopf a inceput in interiorul acestui magazin, in urma cu aproximativ 120 de ani, intr-o mica farmacie din Berlin: Hans Schwarzkopf a inventat primele produse revolutionare pentru par care, in scurt timp, au fost cautate la nivel global. Astazi, Schwarzkopf este detinut de Henkel - si este unul dintre cele mai de succes branduri internationale. Inovatiile sale in ingrijirea parului, styling si colorare sunt pioniere.
1898
Hans Schwarzkopf, chimist si farmacist, inaugureaza un magazin de coloranti pentru par, medicamente si parfumuri pe strada Passauer din Berlin-Charlottenburg. A anticipat ca acest magazin va deveni piatra de temelie a uneia dintre cele mai importante companii de ingrijire a parului din lume.
1903 - Prima inovatie nu se lasa asteptata prea mult timp: Hans Schwarzkopf lanseaza un sampon pudra. Costa 20 de "Pfennige" (centi) germani per punga, se dizolva in apa si devine instant mult mai popular decat sapunul solid pentru par disponibil in acea perioada. "Samponul cu figura neagra" devine instant un succes.
1927 - Urmatorul succes pentru compania Schwarzkopf consta in introducerea primului sampon lichid pentru par pe piata europeana.
1933 - Urmeaza primul sampon pentru par din lume fara sapun/non-alcalin: "Onalkal" este privit ca mama tuturor sampoanelor moderne. 
1947 - Cu "Onaltherma", Schwarzkopf introduce pe piata germana prima solutie de permanent la rece. Creeaza bucle fara a mai fi nevoie sa incalzesti parul pana la aproape 100 de grade. In acelasi timp, cu "Poly Color", Schwarzkopf introduce o vopsea pentru par destinata consumatorilor finali.
1949 - Schwarzkopf introduce pe piata germana "Schauma Creme - Schaumpon", ambalat la tub. Un succes rasunator: " Schauma" devine simbolul samponului in Germania de Vest - si creeaza o piata de larg consum pentru sampon in Germania.
1955 - Femeile scapa de frica vantului sau a vremii datorita fixativului Taft, prima "plasa lichida pentru par". Intr-o tara ce sarbatoreste miracolul economic "Wirtschaftswunder" de dupa razboi, se inventeaza un nou cuvant: a "tafta" inseamna "a-ti acoperi parul cu fixativ".
1968 - Schwarzkopf introduce "Palette Color Shampoo". Colorantii pentru par din gama Palette devin din ce in ce mai raspanditi si continua sa livreze expertiza adevarata a culorii.
1974 - Este introdusa "Metoda Schwarzkopf" -  un nou concept sistemic creat in jurul permanentului pentru par ce include consultatie, tehnologie si training.
1987 - Protejarea mediului inconjurator: Schwarzkopf este primul producator international de produse cosmetice care adreseaza subiectele sociale relevante referitoare la sustenabilitate. Fixativul "Drei Wetter Taft" trece la o formula ce contine gaz propulsor fara CFC.
1995 - Corporatia Henkel, cu sediul la Dusseldorf, preia Schwarzkopf si devine unul dintre cei mari furnizori europeni de produse pentru ingrijirea parului.
1998 - Cum este si normal, Schwarzkopf sarbatoreste 100 de ani printr-o inovatie: "Re-Nature" este primul colorant pentru par gri care se auto-pigmenteaza. Formula sa, cand este expusa la oxigenul din aer, reda culoarea naturala a parului.
2007 - Armin Morbach dezvolta noul Schwarzkopf Looks. Stilistul profesional traduce trendurile in coafuri stralucitoare si moderne ce pot fi purtate de oricine. Modelele sunt fotografiate de nume internationale celebre precum Patrick Demarchelier. 
2016 - Schwarzkopf anunta initiativa evenimentului de caritate "Milioane de Sanse". Impreuna cu organizatii locale si internationale de ajutorare, Schwarzkopf implementeaza proiecte care sprijina fetele si femeile din intreaga lume in construirea unei vieti profesionale de succes si a unui viitor personal.
2017 - Schwarzkopf aduce cel mai recent trend de ingrijire a culorii direct din saloane: ColorExpert combina culori incantatoare ale parului cu o ingrijire intensa. Sistemul in 3 trepte cu tehnologia OMEGAPLEX(R) protejeaza micro-legaturile din interiorul firului de par, chiar si atunci cand este colorat. Rezultatele sunt culori radiante si par hidratat in profunzime.


Fisiere în arhivă (1):

  • Produs Sampon marca Schauma brand Schwarzkopf.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!