Program de Marketing International - Sicomed

Extras din proiect Cum descarc?

I. NECESITATEA SI POSIBILITATEA DERULARII PROGRAMULUI DE MARKETING
PROFILUL COMPANIEI
Industria de medicamente din Romania a aparut dupa nationalizarea din 1948 odata cu crearea de fabrici mici de sinteze organice si fabrici separate de conditionare medicamente.
Istoricul companiei incepe in 1962, odata cu constituirea societatii Uzina de Medicamente Bucuresti, numita ulterior Intreprinderea de Medicamente Bucuresti.
Incepand din anul 1969, industria de medicamente a fost condusa de catre Centrala Industriala de Medicamente si Coloranti din cadrul Ministerului Industriei Chimice. Aceasta forma organizatorica s-a mentinut pana in luna mai 1990, cand Centrala Industriala s-a desfiintat - urmnd ca fiecare intreprindere de medicamente sa se organizeze independent ca unitate autonoma.
Primele instalatii din cadrul Uzinei de Medicamente au fost puse in functiune in 1963 avand profil de sinteza si anume Vitamina C si antipireticele Piramidon si Novalgina. Inca de la infiintare, Uzina de Medicamente Bucuresti a cunoscut un continuu proces de dezvoltare.
La sfarsitul anului 1980, Intreprinderea de Medicamente Bucuresti a ajuns sa domine industria locala, devenind cel mai mare producator de medicamente din Romania, cu o gama de produse de peste 600 de formule, astfel acoperind in mare masura cerintele pietei farmaceutice din Romania.
La data de 12.11.1990 Intreprinderea de Medicamente Bucuresti se transforma in societatea comerciala Sicomed S.A. (Sinteze si Conditionari Medicamente) prin preluarea intregului patrimoniu al companiei.
Sicomed S.A. este acum o companie cu capital mixt, majoritar privat. Incepand cu august 1998, Societatea este listata la Bursa de Valori Bucuresti, fiind de nenumarate ori cea mai listata actiune de la categoria a II-a a Bursei.
Pentru a asigura fondurile de dezvoltare necesare, capitalul investitiei a fost marit la sfarsitul anului 1999 ; in structura actuala actionarul majoritar este VENOMA HOLDINGS detinand 58.41 %, ceilalti actionari fiind SIF MUNTENIA cu 11.99 %, SIF OLTENIA cu 9.99 %, altii cu 19.61%.
Sicomed este acum una din cele mai importante societatii producatoare de medicamente din Romania, cu o traditie de peste 40 de ani in sinteza si conditionarea medicamentelor de uz uman, bucurandu-se de reputatie deosebita si recunoastere a marcilor in randul consumatorilor romani.
Sicomed ofera astazi 180 de produse de uz uman in peste 400 de forme farmaceutice, acoperind aproape toate clasele terapeutice. Activitatea de baza este completata de fabricarea medicamentelor veterinare, sinteza substantelor organice si odoranti, gaze (protoxid de azot) si catgut.
PREGATITI PENTRU VIITOR
De mai bine de 40 de ani Sicomed are grija de sanatatea romanilor. Ea este o companie cu traditie pe piata romaneasca de medicamente si un membru activ in societate. 
In toti acesti ani, Sicomed si-a impus un inalt standard de actiune care se regaseste atat in calitatea produselor, a angajatilor cat si in tot ceea ce intreprinde pe plan social si economic. In acest fel, Sicomed isi onoreaza statutul de cel mai mare producstor roman de medicamente.
Sicomed asigura produse de calitate aratand respect populatiei. Colectivul dinamic, format din oameni cu experienta, reprezinta cel mai important capital al companiei. Alaturi de ei, Sicomed este pregatit pentru viitor .
Sicomed actioneaza pentru realizarea obiectivele sale pe termen lung vizand dezvoltarea activitatii de baza si cautarea oportunitatilor pentru activitati adiacente, prin:
- O prezenta puternica pe piata, nu doar prin promovarea principalelor produse, ci 
si prin sustinerea imaginii de lider traditional pe piata farmaceutica.
- Lansarea de noi produse (31 de produse noi au fost inaintate spre inregistrare in 
2001 si se pregatesc propunerile pentru alte 50 in anul 2002).
- Investitii corespunzatoare pentru imbunatatirea capacitatii de productie si pentru
obtinerea in termen a certificarii GMP.
- Consolidarea balantei prin mentinerea unui solid portofoliu de clienti pe de o parte si pe de alta parte prin asigurarea stocului corespunzator, si prin active pe termen lung, reflectate la valoarea pe piata.
Volumul vanzarilor societatii a scazut cu 1%, de la 92,8 m. unitati in 2000 la 91,8 m. unitati in 2001. In acelasi timp, valoric, vanzarile au crescut cu 33%, de la 793 miliarde lei in 2000 la 1055 miliarde in 2001. Aceasta crestere reflecta cresterea totala a preturilor la produsele Sicomed supuse reglementarilor, care in 2001 a inregistrat o valoare de 31,42%.
In anul 2001, societatea a reusit sa compenseze scaderea vanzarilor prin cresteri de pret, fata de anul anterior, la produselor care nu se supun reglementarilor si prin sporirea numarului de astfel de produse. In plus, Sicomed a reusit sa-si imbunatateasca exporturile, in special prin consolidarea pozitiei detinute in Republica Moldova.
Structura vanzarilor companiei, in ceea ce priveste canalele de distributie arata cresterea vanzarilor catre spitale:


Fisiere in arhiva (1):

  • Program de Marketing International - Sicomed.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!