Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 30 în total
Cuvinte : 4544
Mărime: 1.36MB (arhivat)
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Rodica Boier
UNIVERSITATEA TEHNICA “GHEORGHE ASACHI”IAŞI FACULTATEA DE TEXTILE-PIELARIE ŞI MANAGEMENT INDUSTRIAL MASTER:MARKETING INDUSTRIAL

Cuprins

  1. 1. Program de marketing pentru produsul: Becuri cu 24 de Leduri- Ledmaster 4
  2. 1.Informatii utile 5
  3. 2. Portofoliul de servicii şi produse LEDmaster 6
  4. 3. Descrierea produsului 8
  5. 4. Setul nevoilor care se adresează 10
  6. 5. Caracteristici tehnice 10
  7. 6. Grad de vizibilitate în consum 12
  8. 7. Ciclul de viaţă al produsului 12
  9. 8. Concurenta directă 14
  10. 9. Concurenta indirectă 15
  11. 10.Segmentarea 19
  12. 11. Valoarea produsului 20
  13. 12. Comportamentul de cumpărare tipic pentru produs 20
  14. 13. Factori de risc în cumpărarea produsului 20
  15. 2. Cercetare de marketing pentru identificarea soluţiilor de avantaj pentru produsul: Becuri cu 24 de LED-uri 23
  16. 1.Stabilirea obiectivului cercetǎrii 24
  17. 2. Întrebǎrile care au dus la demararea cercetǎrii 24
  18. 3. Conceperea chestionarului 26
  19. 3.Bibliografie 30

Extras din proiect

Modul 03. Comportamentul Consumatorului

Program de marketing

pentru produsul

Becuri cu 24 de Leduri- Ledmaster

INFORMAŢII UTILE

Ţinând cont de costurile tot mai ridicate cu energia şi de ultimele tendinţe de focusare a problemelor de protecţia mediului pe încălzirea globală, eficienta energetică a câştigat o importanţă tot mai mare la nivel global.

nov 1995 46 lei/ kw energie el

nov 1996 73 lei/ kw energie el

nov 1997 177 lei/ kw energie el

nov 1998 400 lei/ kw energie el

nov 1999 610 lei/ kw energie el

nov 2000 1016 lei/ kw energie el

nov 2001 1328 lei/ kw energie el

nov 2002 1125 lei/ kw energie el

nov 2003 1128 lei/ kw energie el

nov 2004 1561 lei/ kw energie el

nov 2005 2700 lei/ kw energie el

nov 2006 2750 lei/ kw energie el

nov 2007 2750 lei/ kw energie el

nov 2008 3150 lei/ kw energie el

nov 2009 4330 lei/ kw energie el

Preţurile la energie electrică conform tarife ANRE 1995 – 2009

În România, conform unui studiu al UE din 2004, consumul de energie pe cap de locuitor era de 1826 Kgoe/cap faţă de media UE 27, care era de 3689 Kgoe/cap. În acelaşi timp, luând în calcul doar energia electrică, conform datelor CIA centralizate pe Wikipedia, România avea o medie de 307Wh/cap faţă de 700Wh/cap – media UE.

Chiar dacă din punctul de vedere al consumului pe ţara aşa cum reiese din datele din 2007 (58,490,000 MWh/an), România se afla pe locul 38 în lume, iar din punct de vedere al mediei pe cap de locuitor chiar mult mai departe de topul mondial (locul 85), totuşi ne confruntăm cu o nevoie mai mare de energie electrică (estimativ 10-15%), în deosebi în perioadele de vârf de sarcină, cum ar fi zilele toride din timpul verii (iulie 2009 a avut un vârf cu 20% mai mare decât media normală a perioadei) sau cele geroase din timpul iernii. Deşi România a avut o cădere a consumului de energie per cap de locuitor, după 1989, tendinţa actuală este de creştere, şi se presupune că România va ajunge până în 2020 la consumul mediu din UE.

Parlamentul European a dezvoltat măsuri de a reduce consumul de surse de iluminat incandescente (principalele motive: încălzirea globală şi eficientizarea utilizării energiei electrice). În unele state acest lucru s-a făcut prin legislaţie, în altele prin măsuri voluntare (urmând ca până în 2015 să fie introduse pe baza legislativă):

Producătorul LEDmaster din domeniul iluminatului a concentrat bugetul de investiţii pentru dezvoltarea tehnologiilor LED, astfel încât există deja variante pentru sursele de iluminat cu LED care sunt la preţuri mai accesibile şi permit dezvoltarea unei afaceri în domeniu.

Portofoliul de servicii şi produse LEDmaster

Pentru a răspunde nevoilor tuturor consumatorilor de pe piaţa energiei electrice , LEDmaster lansează o gamă diversificata de produse şi servicii:

Produse:

Becuri cu LED-uri

Bec cu LED-uri GU10

Bec cu LED-uri E27

Bec cu LED-uri E14

Bec cu LED-uri MR16

Module cu LED-uri

Permeabil (interior)

Impermeabil (exterior)

Baghete cu LED-uri

Permeabil (interior)

Flexibil

Impermeabil (exterior)

Produse unice cu LED-uri

Reflector cu LED-uri

Lampa de tavan cu LED-uri

Lampa comandabila cu LED-uri RGB

Panouri din module cu LED-uri

Lampa cu LED-uri RGB

Cer cu stele

Accesorii

Unitate de alimentare

Cablu conector

Cablu convertizor

Suporturi pentru spoturi

Telecomanda

Modul convertizor

Unitati de comanda

Rezistente.

Preview document

Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 1
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 2
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 3
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 4
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 5
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 6
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 7
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 8
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 9
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 10
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 11
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 12
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 13
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 14
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 15
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 16
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 17
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 18
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 19
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 20
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 21
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 22
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 23
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 24
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 25
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 26
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 27
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 28
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 29
Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri - Pagina 30

Conținut arhivă zip

  • Program de Marketing pentru Produsul Becuri cu 24 de Led-uri.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza mixului de marketing la firma SA Vel Pitar SA

INTRODUCERE Promovarea tot mai largă în practica economică contemporană a concepţiei de marketing, îmbogăţirea continuă a arsenalului său de...

Perfecționarea politicii de distribuție la SC Plevnei SA

CAPITOLUL I CARACTERIZAREA SECTORULUI DE COMERCIALIZARE A PRODUSELOR DE PANIFICAȚIE ÎN PERSPECTIVA INTEGRĂRII U.E. 1.1 Studiul actual al...

Program de Marketing pentru Firma Rewe Group România - Penny Market XXL Brasov

Introducere Reteaua de magazine Penny Market XXL este prezenta pe piata din Romania din anul 2001, cand a deschis primul magazin in Bucuresti. In...

Strategii de Marketing Folosite de Compania Ursus România

Capitolul 1 Marketingul teorie şi practică Ultimele decenii ale acestui secol au impus un nou concept – MARKETING – ce se vehiculează cu mare...

Politica de distribuție la SC Armatura SA

RAPORT DE PREZENTARE Lucrarea de faţă îşi propune să studieze distribuţia produselor , ca politică de marketing , deoarece a devenit o problemă de...

Program de marketing pentru lansarea stațiunii turistice montane Sinaia pe piața turistică a Italiei

Introducere La inceputul mileniului, oportunitatile pe pietele internationale sunt mai mari şi mai diversificate ca niciodata. Au aparut noi...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?