Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 34 în total
Cuvinte : 7674
Mărime: 247.64KB (arhivat)
Publicat de: Dorinel Niță
Puncte necesare: 8
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA DIN BRAŞOV FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE ŞI ADMINISTRAREA AFACERILOR PROGRAMUL DE STUDII: MARKETING

Cuprins

  1. Introducere 3
  2. Capitolul 1. Prezentarea firmei 4
  3. 1.1. Obiectul de activitate 4
  4. 1.2. Tipul firmei 4
  5. 1.3. Evoluția firmei în timp 4
  6. 1.4. Locația firmei 5
  7. 1.5. Numărul angajaților și structura organizatorică 6
  8. 1.6. Serviciile oferite pe piață 7
  9. 1.7. Indicatorii economici ai firmei 8
  10. Capitolul 2. Aprecieri asupra gamei de produse 10
  11. 2.1. Aprecieri asupra calității produselor 10
  12. 2.2. Posibilitățile de diversificare 11
  13. 2.3. Posibilitatea de fidelizare a clienților 12
  14. 2.4. Diferențierea produselor firmei față de concurență 13
  15. 2.5. Matricea BCG 15
  16. Capitolul 3. Analiza activității de marketing a firmei 17
  17. 3.1. Piața țintă 17
  18. 3.2. Segmentarea consumatorilor 17
  19. 3.3. Furnizorii firmei 18
  20. 3.4. Concurenții firmei 19
  21. 3.5. Comportamentul de cumpărare al cosumatorilor 19
  22. 3.6. Analiza SWOT 20
  23. 3.7. Mixul de marketing 22
  24. Capitolul 4. Program de marketing pentru îmbunătățirea activității firmei 26
  25. 4.1. Scop 26
  26. 4.2. Obiective realizabile 26
  27. 4.3. Liste de acivități și subactivități 27
  28. 4.4. Diagrama GANTT 29
  29. 4.5. Drumul critic 29
  30. 4.6. Bugetul proiectului și surse de finanțare 30
  31. Concluzii și propuneri 32
  32. Bibiografie 34

Extras din proiect

Introducere

Proiectul de față prezintă activitatea site-ului Okazii.ro, site ce aparține firmei NetBridge Services.

Site-ul și-a început activitatea în anul 2000 iar pe 15 aprilie, s-a cumpărat prima okazie – o bicicletă Pegas, oferită de un utilizator din Braşov. De atunci, milioane de electronice, telefoane, obiecte de colecţie sau de decor, haine, accesorii, articole sportive sau maşini, noi sau second hand, au fost tranzacţionate pe Okazii.ro.

În următoarele pagini se va urmări îndeaproape activitatea site-ului și implicit a firmei, se vor prezenta și studia concurenții, categoriile de produse ce sunt oferite pe piață de către utilizatorii acestuia și comportamentul de consum al cumpărătorului.

Principalii utilizatori și cumpărători ai site-ului sunt persoane tinere, de obicei până în 40 de ani, ce locuiesc în special în mediul Urban, au acces permanent la Internet și stăpânesc informații referitoare la tranzacțiile online.

Deși numărul utilizatorilor crește constant de o lună la altă, compania dorește să implementeze o campanie de promovare pentru a atrage atât utilizator noi și a le propune oferte de nerefuzat, dar și clienți oferindu-le reduceri mari la produsele tradiționale achiziționate cu ocazia sărbătorilor Pascale.

Astfel, pentru a se implementa această campanie de promovare masivă în perioada sărbătorilor Pascale a fost necesară începerea planului încă din luna decembrie a anului 2012 și va dura până în mai 2013, iar bugetul necesar dezvoltării acesteia este de 39.650 euro, bani ce se vor obține printr-un împrumut bancar în euro pe termen scurt (maxim un an).

Capitolul 1. Prezentarea firmei

1.1. Obiectul de activitate

Okazii.ro este principalul site de comerț online din România, ce aparține companiei Netbridge Services.

Grupul de companii Netbridge este principalul furnizor de servicii online profesioniste din Romania. Netbridge Development, Netbridge Investments si Netbridge Services beneficiaza de o experienta de peste 8 ani in dezvoltarea internetului romanesc si in crearea de oportunitati utile pentru folosirea la maxim a internetului in Romania. Peste 7,5 milioane de utilizatori de internet folosesc direct serviciile grupului de companii Netbridge in fiecare luna.

Tipul de activitate conform clasificării CAEN este ”alte activități de servicii privind tehnologia informației”.

1.2. Tipul firmei

SC Net Bridge Services SRL este o societate cu răspundere limitată ce face parte din grupul general Netbridge alături de Netbridge Development SRL și Netbridge Investments SRL.

Sociatatea a ost înființată în anul 2008 având un capital social subscris vărsat de 14.298.310 lei .

1.3. Evoluția firmei în timp

A luat naștere în anul 2000 și este, conform statisticilor Trafic.ro, cel mai mare site de comerț electronic din România.

Pe 15 aprilie 2000, s-a cumpărat prima okazie – o bicicletă Pegas, oferită de un utilizator din Braşov. De atunci, milioane de electronice, telefoane, obiecte de colecţie sau de decor, haine, accesorii, articole sportive sau maşini, noi sau second hand, au fost tranzacţionate pe Okazii.ro.

Okazii.ro este cel mai mare site de comerț online din România, conectând milioane de cumpărători și vânzători în fiecare zi. Cu 1,4 milioane de produse listate în toate categoriile și peste 3,7 milioane de vizitatori lunar, site-ul poate fi considerat precum un barometru al tendințelor de cumpărare online.

Începând cu aprilie 2008, Okazii.ro a lansat platforma Magazine Okazii.ro prin care micii comercianți își pot deschide propriul magazin online.

În anul 2010, revista Business Review nominalizează Okazii.ro la categoria “online project of the year award”, în cadrul Galei Business Review.

Pe Okazii.ro, în perioada 1-13 noiembrie 2011, s-a desfășurat campania de licitare a mănușilor lui Lucian Bute, devenită cea mai de succes inițiativă de acest gen din istoria site-ului, dar și cea mai vizibilă licitație caritabilă online a anului 2011 în România.

Dacă la finalul anului 2000, pe Okazii.ro, erau doar 5.000 de produse la vânzare, în aprilie 2012, numărul acestora depășea 1,4 milioane.

Bibliografie

1. Centruldepresă.okazii.ro –”Cine sunt românii care cumpără cel mai mult de pe internet”

2. Gheorghe Minculete – Marketing, Editura Universității Naționale de Appărare Carol I, București, 2007, pag 41-43.

3. Humelnicu S., Politici și strategii de atragere și fidelizare a clienților în contextul marketingului online, Brașov 2011, pag 27-28

4. Ministerul Finațelor Publice- Informații fiscale și bilanțuri

5. Philip Kotler, Gary Armstrong – Principiile Marketingului, Ediția a IV-a, editura Teora, București 2008

6. www.wall-street.ro - ”Nicolescu, Okazii.ro: Vanzatorii nu inteleg inca valoarea reala a clientilor. Le-as schimba mentalitatea!”, autor, Alex Goaga, 9 decembrie 2012

7. ro.wikipedia.org/Okazii.ro

Preview document

Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 1
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 2
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 3
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 4
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 5
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 6
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 7
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 8
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 9
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 10
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 11
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 12
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 13
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 14
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 15
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 16
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 17
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 18
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 19
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 20
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 21
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 22
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 23
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 24
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 25
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 26
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 27
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 28
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 29
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 30
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 31
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 32
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 33
Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro - Pagina 34

Conținut arhivă zip

  • Program de Marketing Pentru Siteul Okazii.ro.doc

Alții au mai descărcat și

Marketing și Comunicare on-line

Introducere Lucrarea de faţă este o încercare de analiză a desfăşurării şi importanţei activităţii de marketing şi comunicare în domeniul on-line....

Analiza Mediului de Marketing la Vodafone România

1 Introducere Despre Vodafone Group Compania Vodafone a fost înfiinţată în anul 1984 ca o divizie a Racal Electronics Plc., cunoscută atunci ca...

Marketing publicitar pe Facebook

INTRODUCERE Astăzi, când tehnologia Internet a pătruns în majoritatea domeniilor prin avantajele pe care le pune la dispoziţie, acces rapid la...

Mixul de Marketing - Implementare Produse de Retail în Sistemul Bancar

CAPITOLUL 1 Conţinutul politicii de marketing si Locul serviciilor bancare în teoria economică Adoptarea conceptului de marketing de către o...

Plan de Marketing Fashiondays

1. Analiza organizaţiei Fondat în 2009 de către antreprenori elveţieni, Fashion Days Shopping S.R.L. s-a extins rapid, devenind cel mai mare club...

Facebook - instrument de marketing online

Capitolul 1. Aspecte conceptuale privind marketingul online 1.1 Conceptul de marketing online În zilele noastre Internetul a ajuns să fie o formă...

Strategii ale mixului de marketing în cadrul firmei Milka

1.1. Aspecte teoretice privind mixul de marketing În accepțiunea generala, marketingul reprezinta "stiinta si arta de a convinge clientii sa...

Program de Marketing Pentru SC Nestle România SRL

Introducere Scopul acestui program de marketing este acela de a îmbunătăți activitatea companiei Nestlé la nivel național. Înaintea implementării...

Ai nevoie de altceva?