Program de Marketing privind Lansarea unui Produs pe o Piata Internationala

Extras din proiect Cum descarc?

1. PREZENTAREA FIRMEI
Albalact a fost înfiinţată în 1990 prin luarea în proprietate a patrimoniului întreprinderii de industrializare a laptelui Alba din Alba Iulia, iar în 1999 S.C. Albalact S.A. s-a privatizat prin licitaţie publică deschisă, constituindu-se astfel într-o societate cu capital integral privat. Dacă în 1999 fabrica procesa 6.000 de litri de lapte zilnic, astăzi capacitatea a ajuns la 70.000 de litri de lapte zilnic. În prezent, Albalact este printre primele cinci companii din industria laptelui şi a produselor lactate, având o distribuţie la nivel naţional. De asemenea, compania a primit recent acreditarea ISO 9001 – HACCP. 
A înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 42,3 milioane de euro. Acum, compania pregăteşte o majorare a capitalului social cu 2,5 milioane de euro pentru modernizarea si mărirea capacităţii de producţie. Succesul deosebit al brandului Fulga nu numai că a adus companiei Albalact o creştere spectaculoasă a vânzărilor, propulsând-o în primii cinci jucători de pe piaţa locală a lactatelor, dar a şi împins-o spre o dezvoltare rapidă şi spre necesitatea de a aborda diferit legătura dintre business şi organizaţie.
Datorită succesului obţinut în România cu brandul Fulga, în 2009 compania intenţionează să se lanseze şi pe piaţa europeană alegând ca ţintă Bulgaria. Această alegere s-a făcut ţinând cont de faptul că este membră a Uniunii Europene , are o piaţă tânără şi fără mari probleme de intrare care se aseamănă foarte mult cu cea a României.
Campania de promovare a brandului Fulga continuă în România ceea ce va fi de mare ajutor pentru promovarea lui şi în Bulgaria. Se va folosi standardizarea pentru a uşura munca şi pentru a controla mai bine intrarea pe piaţă. Produsul se adresează în general copiilor dar şi tuturor persoanelor care consumă lapte. 
Când Albalact a decis să intre pe piaţa laptelui ambalat aseptic (UHT), cu ajutorul tehnologiei Tetra Pak, a apelat la Brandient pentru crearea noului brand. Analizând piaţa locală a produselor lactate, Brandient a identificat o oportunitate de “simpatie” şi a propus o poziţionare curajoasă. Şi de această dată compania va analiza piaţa Bulgariei şi va găsi cea mai oportună modalitate de intrare. Se va păstra şi în acest caz mesajul pe care Fulga îl promovează şi în România : ,,Fulga este mai mult decât lapte, este un produs cu personalitate. Fulga aduce bună dispoziţie şi stârneşte zâmbete, ţintind un target larg’’. 
2.Viziunea Companiei ,,Albalact’’
Viziunea pe termen lung a Companiei Albalact, încă de la început, a fost aceea de a propulsa lucrurile, astfel încât, pe baza unui sistem bun de organizare şi funcţionare acestea să evolueze nu doar bine, ci ca la carte, cu grijă şi mult drag, ţinta fiind aceea de a deveni cei mai buni pe piaţa lactatelor din România.
3.Misiunea Companiei ,,Albalact’’ 
Misiunea Albalact este de a crea valoare pe piaţa laptelui din România, şi nu nu-mai, prin adoptarea calităţii ca mod de viaţă şi inovarea constantă a produselor. Cel mai mare succes al organizaţiei este satisfacţia consumatorilor, aşa că rânduiala firmei este de a da tot ce este mai bun din lapte, îmbinând ştiinţa şi iscusinţa oamenilor locului cu dibă-cia şi tehnica performantă a Companiei Albalact. 
4. Obiective
Albalact SA România îşi propune pătrunderea pe o piaţă naţională nouă, în premieră în istoricul companiei. Acest deziderat dificil trebuie însoţit de o atentă analiză prealabilă asupra premiselor generate. De asemenea, este absolut necesară o definire clară şi consistentă a obiectivelor strategice propuse în acţiunea de pătrundere pe o altă piaţă decât cea a României. Având în vedere faptul că la nivelul conducerii companiei s-a luat decizia internaţionalizării unui produs nou, este obligatorie definirea unor noi obiective specifice acestui proiect.
Obiectivele propuse în planul de marketing internaţional, de pătrundere pe piaţa Bulgariei de produse lactate cu produsul Lapte bio Fulga, se află într-o strânsă legătură cu analiza asupra macromediului şi a micromediului din perspectiva companiei. Acestea sunt formulate după analiza factorilor care influenţează acţiunea vizată.
Programul de marketing este derulat în scopul penetrării pieţei din Bulgaria, de produse lactate, toate obiectivele având la bază acest fapt.
În primul rând, obiectivele corporative urmărite de către companie sunt: creşterea capitalului social cu 2,5 milioane de euro pentru sporirea capacităţii de producţie, mărirea numărului de clienţi, creşterea vânzărilor, creşterea profitului dar şi promovarea în continuare a brandului Fulga, prin extinderea gamei sortimentale cu noi produse.
A. Obiectivele de marketing urmărite de Albalact pe piaţa de produse lactate din Bulgaria sunt atât de natură cantitativă cât şi de natură calitativă. Pe termen scurt (1 an şi 6 luni) predomină, atât ca importanţă cât şi ca pondere, obiectivele calitative, datorită poziţiei de nou competitor pe o piaţă externă. De asemenea, obiectivele de ordin cantitativ realizează baza sistemului de construcţie a cotei de piaţă ( 40% în mediul urban şi 5% în mediul rural), volumului vânzărilor şi eventual stimularea cererii de produse, ale companiei.


Fisiere în arhivă (1):

  • Program de Marketing privind Lansarea unui Produs pe o Piata Internationala.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!