Program de Marketing privind Lansarea unui Produs pe o Piata Internationala

Extras din proiect Cum descarc?

1. PREZENTAREA FIRMEI
Albalact a fost infiintata in 1990 prin luarea in proprietate a patrimoniului intreprinderii de industrializare a laptelui Alba din Alba Iulia, iar in 1999 S.C. Albalact S.A. s-a privatizat prin licitatie publica deschisa, constituindu-se astfel intr-o societate cu capital integral privat. Daca in 1999 fabrica procesa 6.000 de litri de lapte zilnic, astazi capacitatea a ajuns la 70.000 de litri de lapte zilnic. In prezent, Albalact este printre primele cinci companii din industria laptelui si a produselor lactate, avand o distributie la nivel national. De asemenea, compania a primit recent acreditarea ISO 9001 - HACCP. 
A inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 42,3 milioane de euro. Acum, compania pregateste o majorare a capitalului social cu 2,5 milioane de euro pentru modernizarea si marirea capacitatii de productie. Succesul deosebit al brandului Fulga nu numai ca a adus companiei Albalact o crestere spectaculoasa a vanzarilor, propulsand-o in primii cinci jucatori de pe piata locala a lactatelor, dar a si impins-o spre o dezvoltare rapida si spre necesitatea de a aborda diferit legatura dintre business si organizatie.
Datorita succesului obtinut in Romania cu brandul Fulga, in 2009 compania intentioneaza sa se lanseze si pe piata europeana alegand ca tinta Bulgaria. Aceasta alegere s-a facut tinand cont de faptul ca este membra a Uniunii Europene , are o piata tanara si fara mari probleme de intrare care se aseamana foarte mult cu cea a Romaniei.
Campania de promovare a brandului Fulga continua in Romania ceea ce va fi de mare ajutor pentru promovarea lui si in Bulgaria. Se va folosi standardizarea pentru a usura munca si pentru a controla mai bine intrarea pe piata. Produsul se adreseaza in general copiilor dar si tuturor persoanelor care consuma lapte. 
Cand Albalact a decis sa intre pe piata laptelui ambalat aseptic (UHT), cu ajutorul tehnologiei Tetra Pak, a apelat la Brandient pentru crearea noului brand. Analizand piata locala a produselor lactate, Brandient a identificat o oportunitate de "simpatie" si a propus o pozitionare curajoasa. Si de aceasta data compania va analiza piata Bulgariei si va gasi cea mai oportuna modalitate de intrare. Se va pastra si in acest caz mesajul pe care Fulga il promoveaza si in Romania : ,,Fulga este mai mult decat lapte, este un produs cu personalitate. Fulga aduce buna dispozitie si starneste zambete, tintind un target larg''. 
2.Viziunea Companiei ,,Albalact''
Viziunea pe termen lung a Companiei Albalact, inca de la inceput, a fost aceea de a propulsa lucrurile, astfel incat, pe baza unui sistem bun de organizare si functionare acestea sa evolueze nu doar bine, ci ca la carte, cu grija si mult drag, tinta fiind aceea de a deveni cei mai buni pe piata lactatelor din Romania.
3.Misiunea Companiei ,,Albalact'' 
Misiunea Albalact este de a crea valoare pe piata laptelui din Romania, si nu nu-mai, prin adoptarea calitatii ca mod de viata si inovarea constanta a produselor. Cel mai mare succes al organizatiei este satisfactia consumatorilor, asa ca randuiala firmei este de a da tot ce este mai bun din lapte, imbinand stiinta si iscusinta oamenilor locului cu diba-cia si tehnica performanta a Companiei Albalact. 
4. Obiective
Albalact SA Romania isi propune patrunderea pe o piata nationala noua, in premiera in istoricul companiei. Acest deziderat dificil trebuie insotit de o atenta analiza prealabila asupra premiselor generate. De asemenea, este absolut necesara o definire clara si consistenta a obiectivelor strategice propuse in actiunea de patrundere pe o alta piata decat cea a Romaniei. Avand in vedere faptul ca la nivelul conducerii companiei s-a luat decizia internationalizarii unui produs nou, este obligatorie definirea unor noi obiective specifice acestui proiect.
Obiectivele propuse in planul de marketing international, de patrundere pe piata Bulgariei de produse lactate cu produsul Lapte bio Fulga, se afla intr-o stransa legatura cu analiza asupra macromediului si a micromediului din perspectiva companiei. Acestea sunt formulate dupa analiza factorilor care influenteaza actiunea vizata.
Programul de marketing este derulat in scopul penetrarii pietei din Bulgaria, de produse lactate, toate obiectivele avand la baza acest fapt.
In primul rand, obiectivele corporative urmarite de catre companie sunt: cresterea capitalului social cu 2,5 milioane de euro pentru sporirea capacitatii de productie, marirea numarului de clienti, cresterea vanzarilor, cresterea profitului dar si promovarea in continuare a brandului Fulga, prin extinderea gamei sortimentale cu noi produse.
A. Obiectivele de marketing urmarite de Albalact pe piata de produse lactate din Bulgaria sunt atat de natura cantitativa cat si de natura calitativa. Pe termen scurt (1 an si 6 luni) predomina, atat ca importanta cat si ca pondere, obiectivele calitative, datorita pozitiei de nou competitor pe o piata externa. De asemenea, obiectivele de ordin cantitativ realizeaza baza sistemului de constructie a cotei de piata ( 40% in mediul urban si 5% in mediul rural), volumului vanzarilor si eventual stimularea cererii de produse, ale companiei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Program de Marketing privind Lansarea unui Produs pe o Piata Internationala.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!