Program Pro Causa - Cozonac Boromir

Proiect
7/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1994
Mărime: 18.65KB (arhivat)
Publicat de: Iacov Dragu
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Adrian Monoranu

Cuprins

  1. 1. Prezentare produs
  2. 2. Analiza conjucturii de piata a produsului
  3. 2.1 Consumatori
  4. 2.2 Non consumatori relativi
  5. 2.3 Non consumatori absoluti
  6. 2.4 Concurenta
  7. 3. Actuala strategie de comunicare a brandului
  8. 4. Activitatile promotionale anterioare ale brandului
  9. 5. Obiective
  10. 6. Strategia promotionala
  11. 6.1 Tehnica promotionala
  12. 6.2 Perioada programului Pro Causa
  13. 6.3 Alegerea cauzei
  14. 6.4 Mecanisumul de functionare a programului Pro-causa
  15. 6.5 Plan de implementare

Extras din proiect

1. Prezentarea produsului

Născută în anul 1994 în respectul tradiţiei, dar cu o perspectivă modernă asupra acestui domeniu, atât de vechi şi totuşi atât de puţin exploatat la noi în România, societatea comercială Bormir Ind. s-a dezvoltat, şi-a diversificat activitatea oferind pieţei atât produse tradiţionale, cât şi produse noi, dar de care piaţa românească are nevoi.

În decursul a numai 10 ani, Boromir s-a dezvoltat într-un ritm dinamic, pentru ca în prezent să ajungă să controleze cca 10 % din activitatea de morărit şi panificaţie din întreaga ţară, prin achiziţionarea a trei mori aflate în zone diferite ale ţării: Sibiu, Buzău, Deva, aceste localizări având avantajul descoperirii de noi pieţe de desfacere şi al atragerii de noi clienţi.

Dintre toate produsele de patiserie ale firmei, de cel mai mare succes se bucură cozonacul şi asta se datorează calităţii acestuia şi faptului că se găseşte într-o gamă largă de variante:

• Cozonac vanilie 400 g

• Cozonac cacao 400 g sau 600 g

• Cozonac rahat 400 g sau 600 g

• Cozonac cu cacao şi rahat 400 g sau 600 g

• Cozonac stafide 400 g

• Cozonac nucă 400 g sau 600 g

• Cozonac nucă şi stafide 400 g sau 600 g

• Cozonac cipsuri ciocolată şi stafide 600 g

• Cozonac fructe confiate şi stafide 600 g

• Cozonac cremă de nuci 600 g

• Cozonac cu ciocolată – cutie

• Cozonac cu nuca şi stafide – cutie

• Cozonac cu cremă de nuci – cutie

• Panettone cu ciocolată

2. Analiza conjuncturii de piaţă a produsului

2.1 Consumatori

• Femei/Bărbaţi ce îndrăgesc produsele tradiţionale româneşti dar sunt prea ocupaţi pentru a-şi prepara singuri cozonacul şi aleg ca soluţie cumpărarea acestuia din magazin;

• Femei/ Bărbaţi care nu ştiu să-şi prepare singuri cozonacul şi de aceea îl cumpără de la magazin;

• Copii care adoră dulciurile şi produsele de patiserie;

• Străinii care găsesc gustos cozonacul românesc.

2.2 Non-consumatori relativi:

• Cei care îşi prepară singuri cozonacul;

• Cei care preferă alte dulciuri : pască, torturi, prăjituri, checuri etc.

2.3 Non-consumatori absoluţi

• Cei care sunt alergici la unul din ingredientele ce intra în compoziţia cozonacului

• Diabeticii

2.4 Concurenţa:

• Directă: Vel Pitar Râmnicu Vălcea, Dobrogea Grup Constanţa, Loulis, Ravoca Com Agro Pan Vaslui şi Pan Grup Craiova, plus câteva sute de mici producători locali din judeţele unde Boromir deţine capacităţi de producţie.

• Indirectă: checuri, rulade, torturi, prăjiturile de casă.

• Soluţii: patiseriile care fac cozonaci la comandă, gospodinele care îşi prepară singure cozonacul.

Preview document

Program Pro Causa - Cozonac Boromir - Pagina 1
Program Pro Causa - Cozonac Boromir - Pagina 2
Program Pro Causa - Cozonac Boromir - Pagina 3
Program Pro Causa - Cozonac Boromir - Pagina 4
Program Pro Causa - Cozonac Boromir - Pagina 5
Program Pro Causa - Cozonac Boromir - Pagina 6
Program Pro Causa - Cozonac Boromir - Pagina 7
Program Pro Causa - Cozonac Boromir - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Program Pro Causa - Cozonac Boromir.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?