Proiect Gerovital

Proiect
7/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1474
Mărime: 75.20KB (arhivat)
Publicat de: Elvira Antal
Puncte necesare: 3

Extras din proiect

1. Analiza preliminară a prodului/brandului

Farmec a lansat o noua gamă – Gerovital H3 Evolution – împreună cu Cocoon.

Denumirea noii game anunţă o schimbare de imagine a brandului susţinută de actuala echipă de marketing a companiei, dar şi introducerea pe piaţa de cosmetice a unor produse cu o reţetă unică, descoperită şi perfectă de echipa de cercetare a companiei Farmec.

Gerovital H3 este unul din cele mai cunoscute branduri româneşti, alături de numele Anei Aslan, cea de la care porneşte povestea Gerovitalului şi care a înfiinţat primul institut de geriatrie din lume. Organizaţia Mondială a Sănătăţii a recomandat ulterior modul de organizare a institutului pentru toate institutele similare din întreaga lume.

În 1952, Ana Aslan a preparat vitamina H3, un produs a cărui formulă avea la bază procaina, cunoscută până atunci doar ca anestezic local. Conceptul Gerovital H3 a fost introdus prima oară în 1957, la Verona, în Italia, cu ocazia Congresului Internaţional de Gerontologie.

Curând, noua formulă antiîmbătrânire a fost încredinţată de către celebra cercetătoare companiei Farmec, pentru a începe producţia unor creme cosmetice antirid, în serie. În anul 1967, a fost realizată prima cremă Gerovital H3 în laboratoarele Farmec. Crema nu doar regenera epiderma, dar reuşea să menţină procesele metabolice specifice pielii tinere, la persoanele în vârsta.

Farmec a făcut din Gerovital H3 o adevărată marcă de succes, pe care o deţine şi astăzi în portofoliu, într-o formulă reînnoită. Cremele Gerovital sunt unul din puţinele produse 100% româneşti care şi-au păstrat notorietatea, fiind exportate, în număr mare în ţările din Europa. Gama are efecte asupra pielii îmbătrânite, dar şi asupra pielii care nu a îmbătrânit încă şi vrea să se menţină aşa.

După mai bine de jumătate de secol de la realizarea sa, Gerovital rămâne în continuare o marcă de referinţă în lupta antiaging, un produs reinventat, care se adaptează vremurilor.

1.1. Analiza conjuncturii de piaţă a produsului

Consumatori – se adresează in special femeilor care au probleme cu ridurile incepând cu vârsta de 30 de ani, în funcţie de gradul de îmbătrânire a tenului.

Nonconsumatori absoluţi – sunt copii deoarece ei nu au nevoie de creme antirid, având un ten curat si nou.

Nonconsumatori reltivi – bărbaţii nu folosesc produse antirid, decâ acei ce ţin să aibă un ten întotdeauna tânăr.

1.2.Analiza concurenţei

Piaţa românească a cosmeticelor este dominată de companiile multinaţionale, precum AVON, Oriflame, Nivea sau L’Oréal. La nivel local mai activează companii româneşti precum: Garnier, Strivectin şi Gerocossen.

Garnier Lift este o gamă de produse cosmetice, testate dermatologic, recomandate pentru îndepărtarea semnelor de piele îmbătrânită și anume: ridurile, uscăciunile pielii, lipsa de fermitate. Garnier Lift cremă de zi, Garnier Lift cremă de zi pentru ochi, Garnier Lift cremă de zi concentrată și Garnier Lift cremă de noapte.

Strivectin Din această gamă face parte cel mai cunoscut și mai apreciat antirid în S.U.A. – Strivectin-SD, supranumit și „antiridul secolului”, produs ce s-a dovedit extrem de eficient înpotriva liniilor fine din jurul ochilor, a ridurilor din jurul buzelor, și din jurul nasului și a vergeturilor. Tot din gama Strivectin fac parte Strivectin SD Eye Cream, cremă împotriva ridurilor din jurul ochilor și Strivectin HS ser împotriva ridurilor, ultimul apărut pe piață.

Gerocossen joacă un rol important pe piaţa cosmeticelor de îngrijire a tenului, prin gama Gerocossen Natural, lansată în februarie 2004 şi care conţinea la vremea respectivă patru produse. Între timp, gama s-a extins la 17 produse, cele mai bine vândute fiind cremele antiaging, nutritive și cele cu efect de hidratare. Compania deține în prezent poziția a cincea, ca producător, la categoria creme de față și ochi – după Farmec, L’Oréal și Emil Prodfarm - și poziția a patra ca brand.

Ca valoare a vânzărilor, gama Nivea Visage este liderul pieței, cu produse pentru îngrijirea de bază, îngrijirea specială a tenului, îngrijirea antirid și antiîmbătrânire, una dintre cele mai bine vândute creme fiind Visage Q10 +. Cel mai nou produs al gamei este Niveea Visage DNAge(de zi, noapte și ochi).

Preview document

Proiect Gerovital - Pagina 1
Proiect Gerovital - Pagina 2
Proiect Gerovital - Pagina 3
Proiect Gerovital - Pagina 4
Proiect Gerovital - Pagina 5
Proiect Gerovital - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Proiect Gerovital.doc

Alții au mai descărcat și

Proiectarea unei Campanii de Comunicare Integrată cu Ocazia Lansării unui Nou Produs pe Piață

Partea I: Analiza comunicării de marketing pentru marca “Zuzu” 1. Analiza mărcii „Zuzu” Marca „ Zuzu” face parte din portofoliul companiei...

Plan de Ecomarketing la SC Farmec SA - Lansarea unei Noi Game de Creme - Gerovital Eco

1. ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING (analiza SWOT) 1.1 Analiza mediului intern de marketing şi determinarea forţelor şi slăbiciunilor firmei...

Analiza mix-ului de marketing în cadrul firmei Nivea

Abstract : The analysis for drafting this paper aims to highlight the importance of marketing, specifically the marketing mix in a firm, given...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Crearea de Brand Farmec Cluj

Introducere Farmec SA este una dintre cele mai prestigioase firme romanesti, atat pe plan national, cat si pe plan international. De`a lungul...

Aeroportul Internațional Henri Coandă București

Cap.1. Descrierea firmei, a identitatii ei si a situatiei sale strategice 1.1. Domeniul de activitate si tendintele existente Compania...

Studiu de caz - internaționalizarea firmei SC Farmec SA

CAP.1. Descrierea companiei, a identitatii ei si a situatiei strategice 1.1.Domeniul de activitate, scurt istoric al firmei si pozitia ei actuala...

Farmec SA

1.DESCOPERIREA COMPANIEI, A IDENTITATII EI SI A SITUATIEI STRATEGICE 1.1.DOMENIUL DE ACTIVITATE, SCURT ISTORIC AL FIRMEI SI POZITIA EI ACTUALA PE...

Lansarea unui produs cosmetic pe o piața străină

I. PREZENTAREA GENERALA COMPANIEI GEROVITAL PLANT S.C. Gerovital Cosmetics S.A este o societate cu capital majoritar privat, ce produce şi...

Managementul prin Proiecte

Aplicarea managementului prin proiecte într-o organizaţie Societatea omenească cunoaşte în prezent o perioadă de schimbări rapide şi profunde în...

Responsabilitatea Socială Corporatistă

1. RESPONSABILITATE SOCIALĂ CORPORATISTĂ 1.1 INTRODUCERE Responsabilitatea socială corporativă (CSR) reprezintă ansamblul acţiunilor,...

Stațiuni pilot anti-imbătrânire în România

CAP I:GERIATRIE.NOTIUNI GENERALE. 1.1.Termenul de geriatrie.Notiuni generale. Cuvantul “geriatrie” provine din cuvintele: geron= batran si...

Ai nevoie de altceva?