Proiect la Marketing - Haine pentru Persoane Supraponderale

Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1 
Firma "XXXL"este o firma care comercializeaza articole vestimentare pentru persoane supraponderale, infiintata in anul 2007. Scopul primordial al firmei noastre este de a le oferi celor tineri sau celor mai in varsta o vestimentatie adecvata greutatii lor. Nu mai trebuie sa cutreierati zeci de magazine prin aglomeratie pentru a gasi produsele necesare, pentru ca la noi gasiti produse perfecte si pe gusturi diversificate. Tinta noastra permanenta este sa dam spre vanzare cele mai bune si de calitate haine , pe care nu le gasiti la tot pasul. Materialele utilizate pentru fabricarea vestimentatiei sunt procurate direct de la importatori. XXXL incearca sa se adapteze cat mai mult cerintelor consumatorului ,respectand preferintele si gusturile acestuia.
1.1. Identificarea pietei (descriere, evolutie, perspective de dezvoltare, structura firmei)
a) Cine consuma produsul?
Utilizatorii produsului sunt persone supraponderale si pot fi atat persone de sex feminin cat si masculin.
b) Care este numarul total al consumatorilor/ utilizatorilor?
Statisticile demografice arata ca numarul utilizatorilor detine o pondere ridicata. Aproximativ 30% din populatia adulta a Romaniei sufera de obezitate, in timp ce 20% este supraponderala. In anul 2003 numarul celor care sufera de obezitate a crescut cu aproape 56.000, cu 6.000 mai mult decat in 2004. Potrivit datelor Centrului de calcul si statistica sanitara din cadrul Ministerului Sanatatii Publice cele mai afectate sunt persoanele cu varsta intre 15- 64 de ani.
Fig.1. Nr. persoanelor supraponderale 
c) Cat anume din produs consuma anual un consummator individual?
Un utilizator isi achizitioneaza haine in functie de mai multi factori determinanti:
-anotimp;
-resurse financiare;
-varsta;
-dorinta de a avea o vestimentatie la moda;
Pe piata orasului Iasi o persoana supraponderala isi cumpara in medie circa 18 articole vestimentare pe an. 
d) Cat s-ar putea consuma la nivelul intregii piete?
Numarul potentialilor clienti este de aproximativ 10 000, de unde rezulta ca volumul fizic aproximativ al vanzarilor tinand cont de intensitatea medie a consumului de 18 articole vestimentare /an este de 180000 produse. 
e) Unde se consuma produsul?
Consumul produsului de referinta se realizeaza pe raza judetului Iasi, in special in pe Bd. Independentei si Str. Stefan cel Mare, unde sunt situate cele doua magazine ale firmei XXXL. Centrele concurente se afla in Cartierul Tatarasi si zona Hala Centrala. De regula cumparaturile se fac dimineata si seara (unul dintre motive ar fi ca persoanele supraponderale nu tolereaza temperaturile ridicate pe perioada verii).
f) Cat de des este cumparat produsul?
Achizitionarile de piese vestimentare pot fi facute sezonier in general dar pot fi si unice in cazul hainelor la moda sau lunar pentru cei care dispun de venituri foarte mari.
g) Cum este utilizat produsul?
Hainele pentru persoane supraponderale reprezinta o necesitate deoarece pentru persoanele in cauza, deoarece nu s-ar putea prezenta in societate fara ele. Totodata, ele pot imbunatati aspectul exterior al clientilor potentiali si ii pot pune in valoare.
h) Ce alte produse concureaza pentru aceeasi utilizare?
Concurente sunt produsele pentru slabit:
- Tablete : -Fat Burners;
-Ayurslim;
- Ceaiuri: - Ceai verde Medica;
-Cellisa Rotta Natura;
- Tratamente corporale: -Electrostimularea;
-Masaj;
-Sauna;
- Operatii: - Balonul intragastric de inel(nechirurgicala);
-Malapsorptive(chirurgicala);
- Exercitii fizice: -fitness;
-aerobic;


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect la Marketing - Haine pentru Persoane Supraponderale.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!